Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Pris HJÆLP

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 21:21   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pris HJÆLP

Iiii.. . . . .

Jeg holder på å lage en lama på forespørsel, og jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for den. Den er ca 40 cm fra fot til øre..

Jeg er kommet så langt:


Jeg kommer til å måtte bruke 6 nøster, jeg strikker i alpakkagarn til 40 kr nøste eller noe... Mye skal jeg ta for herligheten?

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:33   #2
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Legger inn nyere bilder:


Den blir så lang som dere ser her:

(skjermen er 15,4")

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:34   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Har ikke peiling på pris, men måtte bare si- så utrolig fin den var Du er superflink

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:56   #4
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Hva med prisen på nøstene x 3?

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 07:51   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Den var superkul!! Avtalte dere ikke pris på forhånd altså?

Håndarbeid er dyrt, så x 3 kanskje ja.

  Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:31   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Hva med prisen på nøstene x 3?

Ah -

Prisen på nøstene behøver ikke å ha noe som helst med arbeidsmengden å gjøre. Jeg kan jobbe en måned med garn til 50 kroner, eller en kveld med garn til 500.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:40   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Så skjønn! Gurimalla så flink du er. En "ordenlig" fin bamse koster jo en del selv om den er masseprodursert å da.. Syns ofte hjemmelaget ting er underprist så det holder.

Gå inn på Epla.no og se om det er noe tilsvarende der kanskje?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:44   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Enig i at du ikke må underprise. Sett pris på ditt eget arbeid (kling) også som en politisk handling, sort of. Jeg får vondt i strikkehjertet mitt av å se hjemmestrikkede votter som selges for en femtilapp per par.

Herlig lama!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:46   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville sagt 500-600, minimum. Du kan helt sikkert forsvare å ta mer også, hvis du hadde regnet med mer.

Jeg tenkte også 600. I hvert fall.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:49   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg tenkte også 600. I hvert fall.

Jeg ombestemte meg og slettet, for jeg syns jeg foreslo for lav pris når jeg så hvor stor den var.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 09:01   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris HJÆLP

Oi, nå først så jeg størrelsen. Ja, da hadde jeg ikke nølt med å gitt mer for den.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no