Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-18, 18:48   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Erna Solberg påstår at Hareide utfordrer tilliten til det politiske systemet hvis han feller regjeringen, og at det er maktbehov og mangel på demokrati. (Dagens Næringsliv)

Er FP enig med Erna?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 19:21   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei. Heller tvert om. Dersom han gjør det, er det tvert om et tegn på at demokratiet fungerer. Får ikke lest artikkelen dog.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 19:27   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei, jeg syns Hareide er modig og demokratisk innstilt. Han har gjort grundig greie for sitt standpunkt, og han og KrF var tydelige på at de ikke hadde noe til overs for FrP gjennom hele valgkampen. Høyre og Solberg har gått til populistisk høyre, og er milevis fra kristne verdier i både politikk og retorikk. Jeg har lenge lurt på hvorfor KrF ikke har byttet side nasjonalt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 20:08   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei, det er jeg ikke enig i. De har rett til å søke makt der de vil.

Jeg skjønner imidlertid godt at resten av høyresiden reagerer på at Hareide kaller det et valg mellom riktige og gale verdier.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 20:21   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei han utfordrer ikke tilliten til det politiske systemet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-18, 21:06   #6
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skjønner imidlertid godt at resten av høyresiden reagerer på at Hareide kaller det et valg mellom riktige og gale verdier.

KrF definerer seg so et sentrumsparti, og da er vel "resten av høyresiden" ikke helt riktig. I Bergen, for eksempel, samarbeider de med AP og Venstre, og de har jo vært tydelige på at FrP er uspiselige for dem. Og hvem kan klandre han som ble beskyldt for å sleike imamer oppetter ryggen for å skifte side.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 00:06   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Det er tøysete, syns jeg.

Mulig at velgerne som stemte på dem blant annet fordi de sa det skulle støtte en Erna-regjering kan bli litt snurte, men det handler om valgløfter, ikke demokrati.


Minst like interessant er det at det kan hende partiet blir kuppet med masseinnmeldinger nå. Det skjedde med labour i uk, gjorde det ikke?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 00:08   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Hvis han gikk til valg på borgerlig regjering så forstår jeg hva Erna mener. Men jeg forstår han også, sånn at det er sagt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 01:27   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei, this is the name of the game. Dessverre. Jeg synes det er veldig betenkelig at et så marginalt parti som knapt klarer sperregrensen får så mye makt og spalteplass, men det er jo sånn vi har det i Norge så lenge vi har partier i bøtter og spann.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 08:30   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei, det gjør han ikke. Og han har vel sagt at han støtter høyre, men ikke FrP. Og når høyre syns at det å regjere med FrP er fint så skjønner jeg han ser seg om etter andre muligheter.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 08:51   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nei, det er jeg ikke enig i. De har rett til å søke makt der de vil.

Jeg skjønner imidlertid godt at resten av høyresiden reagerer på at Hareide kaller det et valg mellom riktige og gale verdier.

Her er jeg veldig uenig med deg. Jeg synes tvert om at det er ekstremt viktig at andre partier sier tydelig at verdiene som Frp fronter er gale verdier. Vi får en stadig mer polarisert debatt og ganske mye av det som skjer i Frp er helt forkastelig. Det må andre partier kommunisere tydelig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 09:11   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nei. Det synes jeg ikke. De var klare på at de ønsket Erna Solberg som statsminister, men ikke å gå i regjering med Høyre. Nå har de vært støtteparti for regjeringen en stund og det er fullstendig logisk å ta en gjennomgang på om det er verd det eller ikke.

Å være i sentrum må jo bety at man kan støtte til begge sider. Ellers må de ta konsekvensene av eget valg og definere seg som en del av høyresiden.

Ellers er jeg strengt tatt enig i at det er litt vittig at et så lite parti får så stor betydning, men det er nå en gang en funksjon av vårt politiske system.

Og så synes jeg at FrP er latterlige. De er verdensmestere i å snakke stygt om andre og trekke deres verdier og motivasjon i tvil. Og med en gang noen sier den minste lille ting om at det kan være et verdivalg å ikke støtte dem, så går de rett i offerrollen og sutrer. Politikk handler om verdier og det må det være lov å snakke om. Dersom Ketil Solvik Olsen ønsker et varmere samfunn (og det tror jeg egentlig på at han gjør, han fremstår som hederlig), så må han virkelig ta et oppgjør med eget parti først. Han har større sjanse for å påvirke der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 10:11   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Så vidt eg har skjønt, gjekk Hareide til valg på eit sentrum-høyre-alternativ. Han gjekk til valg med Solberg som statsministerkandidat og han gjekk til valg med eit heilt klart signal om å ikkje atøtte FrP i regjering. Eg forstod aldri dette, all den tid Solberg sitt alternativ var FrP. Det var allereie her noko som skurre, med Solberg som statsminister utan FrP. Men det tredje han sa før valet, var at ei stemme på KrF var ei stemme på krf-politikk.

Hareide gjentok gong på gong at dei først og framst ønska ei regjering som fører KrF sin politikk. Han har gjentatt menneskeverd så mange gonger at det nesten har blitt forslitt. Og dersom vi ser bort i frå den store plassen abortspørsmålet,et får i KrF sin politikk, er det langt fleire berøringspunkter mellom den kristne menneskeverd-tankegangen til KrF og venstresida si forankring i solidaritet. Eg har diskutert med ein del konservative KrF-arar på fb, og det er ingen som kan svare på korleis frp-samarbeidet var mogleg, med det fokuset på menneskeverd som KrF ønsker å fronte.

Eg trur at KrF, dersom landsmøtet vedtar Hareide sin kurs, vil kunne fylle det hullet eg lenge har opplevd at det er, mellom sentrum og AP. Og eg trur og dei vil få større gjennomslag for dei store linjene i politikken sin, ved å gå for ein meir sosialistisk fordelingspolitikk. Så sånn sett held han valløftet om å jobbe for gjennomslag for KrF sin politikk. Han held og løftet om å ikkke bidra til å sette FrP i regjering. Han bryt løftet om å gå til val med Erna som statsministerkandidat. Men samtidig er har og Erna gjort det umogleg å innfri dette løftet, fordi ho har avvist eit sentrum-høyre-alternativ.

At Høyre, etter å ha blokkert for det alternativet Hareide gjekk til val på, anklager Hareide for å bryte løfter, heng ikkje på greip.

(Eg har ikkje tilgang på saken i HI, men har høyrd den parafraserert over radio i dag).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 17:10   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

KrF definerer seg so et sentrumsparti, og da er vel "resten av høyresiden" ikke helt riktig. I Bergen, for eksempel, samarbeider de med AP og Venstre, og de har jo vært tydelige på at FrP er uspiselige for dem. Og hvem kan klandre han som ble beskyldt for å sleike imamer oppetter ryggen for å skifte side.

Det er litt rart å ikke definere KrF som et ikke-sosialistisk parti frem til nå, synes jeg, selv om de har samarbeidet lokalt på tvers (det har jo alle partier, lokalpolitikere er pragmatiske). Det er jo derfor de kaller det et historisk veivalg og linjeskifte hvis de nå for første gang feller en ikke-sosialistisk regjering, for selv å gå inn i en sosialistisk (med støtte av SV).

Det morsomste med dette er å se hvordan alt det ultraverdikonservative ikke lenger er en utfordring for venstresiden. Eller er det noen som ser for seg at vi skal diskutere abortloven, surrogati, bioteknologi, kontantstøtte og ekteskapslov med det første? Det er vel det jeg kommer til å savne minst av KrF på høyresiden, hvis det ender der.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 17:29   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Jeg tilhører venstresiden og et på ingen måte udelt positiv til regjering med KrF, nettopp på grunn av verdispørsmålene deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 18:09   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Ooh, og reservasjonsretten! Den var jo nettopp på Dax18 igjen pga spiral-legen. Og jaggu sa hun fra KrF ikke «obligatorisk refleksjon» på nasjonal rikskringkasting!

Har ikke sett Lysbakken sitte så stille i båten siden sist Brann var i nedrykksstrid.
(Neida. Fjaset. Litt.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 17-10-18 kl 18:15.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 18:22   #17
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Minst like interessant er det at det kan hende partiet blir kuppet med masseinnmeldinger nå. Det skjedde med labour i uk, gjorde det ikke?

Jeg har hørt det påstått jeg også. At det nå er mange fra høyresiden som har meldt seg inn i KrF for å kuppe. Litt googling gjør at jeg finner at for eksempel sjarmklump og Alliansen-leder Lysglimt har meldt seg inn i KrF for å påvirke i Oslo. Så dumt, da at man visstnok er litt for seint ute (se her):

Sitat:

I Oslo er det representantskapet som allerede er valgt, som har stemmerett ved valg av delegater til det ekstraordinære landsmøtet. Så her er det ikke mulig å kuppe noe som helst.

Jeg håper ikke det blir denne typen kupping. Det ville jo faktisk utfordrer min tillit til det politiske systemet samt at det definitivt ikke var spesielt demokratisk.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 18:26   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller er det noen som ser for seg at vi skal diskutere abortloven, surrogati, bioteknologi, kontantstøtte og ekteskapslov med det første? Det er vel det jeg kommer til å savne minst av KrF på høyresiden, hvis det ender der.

Tjaaah. Jeg husker ikke helt saken og måtte google, men her står det at

Sitat:

For Arbeiderpartiet er det både trist og underlig å oppleve Sosialistisk Venstreparti som støttespillere til Regjeringen i forbud mot forskning på befruktede egg, og innsnevring av ultraundersøkelser tidlig i svangerskapet.

Jeg vet om folk som vendte SV ryggen etter det der.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 20:13   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

(Neida. Fjaset. Litt.)

Fra en venstrevelger hvis parti sitter i regjering med FrP.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-18, 20:48   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Ja, her er det kameler på menyen over hele linja.

Men dette føles akkurat nå litt som hvis det kommer en ukjent arving inn til gamle, slitsomme tante Bertha; dritirriterende at noen skal konkurrere om arven, men litt skadefryd for at de skal få slite med alle nykkene til kjerringa.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no