Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-19, 21:39   #1341
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Gleder meg til ny sesong av "The Crown" på søndag

Gammel 13-11-19, 22:06   #1342
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Gleder meg til ny sesong av "The Crown" på søndag

Ja! Jeg er ihuga anti-royalist, men har en flau fetisj når det kommer til det britiske kongehuset. Kjenner jeg er spent på hun dom nå spiller Elisabeth, hun forbinder jeg bare med den vimsete karakteren fra Broadchurch.

Ja, og så har jeg begynt på Atypical. Tenk at jeg har misset den!

Gammel I går, 00:36   #1343
Katinka
Wordfeud: Midifila

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Blogginnlegg: 54
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begynte på en ny sesong av Vår tid er nå på NRK og ble så skuffa.
Alt som var varmt og levende var blitt stivt og uten sjel.

Gammel I går, 00:57   #1344
Karamell
I opptrening

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 285
Karamell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtid
Standard

Har sett de to episodene som har kommet og ja, litt enig, Katinka. Kan det bli bedre nå som Calle er tilbake i kjøkkenet?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.