Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-13, 22:07   #41
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg har mer enn nok prikker, () men det er jo irriterende når "ingen" er der for å kjøpe det jeg selger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:07   #42
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg synes det er helt merkelig at folk som har nesten 1500 innlegg og har vært medlem siden 2007 ikke har tilgang på markedsplassen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:08   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Men selges det like mye som før? Jeg synes det er færre annonser også. Det er noen som har samleannonser, de trådene er vanskelige å forholde seg til over tid synes jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:11   #44
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg synes markedsplassen fungerte fint før forrige oppjustering, og skjønte aldri helt hvorfor man økte ryktegrensen. Jeg la ikke merke til at det var særlig utbredt med folk som bare var her for å deale i brukttøy, og opplevde heller ikke at det var mye klager i forbindelse med markedsplassen generelt.

Helt for en nedjustering igjen. Både for kjøp og salg, gjerne.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:11   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har mer enn nok prikker, () men det er jo irriterende når "ingen" er der for å kjøpe det jeg selger.

Akkurat sånn er det her også. Jeg kjøper mye (voksentøy) da.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:14   #46
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg synes klærene på markedsplassen lider under overprising. Det er salg overalt og hele tiden, ofte 50 og 70 % på helt ny klær, så at godt brukte dresser selges for halvparten av nypris, eller 3-400 synes jeg er drøyt. Det samme med klær generelt, alfor høyt priset. (igjen )

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:17   #47
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men selges det like mye som før? Jeg synes det er færre annonser også. Det er noen som har samleannonser, de trådene er vanskelige å forholde seg til over tid synes jeg.

Deter et godt poeng. Jeg lukker fort tråder fr 2009 som oppdateres med nye plagg. Det må væe bedre å lage en ny tråd.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:19   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes det er helt merkelig at folk som har nesten 1500 innlegg og har vært medlem siden 2007 ikke har tilgang på markedsplassen.

Ja, det er jeg helt enig i.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men selges det like mye som før? Jeg synes det er færre annonser også. Det er noen som har samleannonser, de trådene er vanskelige å forholde seg til over tid synes jeg.

Også er jeg enig i dette og. Samleannonser orker jeg ikke forholde meg til, det blir for rotete.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:28   #49
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg har fått solgt de tingene jeg har lagt inn ganske kjapt, til brukere jeg "kjenner". For meg, som ikke selger annet enn mer spesielle ting (mao ikke mye vanlig brukstøy) er det midt i blinken at jeg er trygg på de jeg kjøper til eller selger fra.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:29   #50
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes det er helt merkelig at folk som har nesten 1500 innlegg og har vært medlem siden 2007 ikke har tilgang på markedsplassen.

Eg manglar litt på 1500 då, men har vore medlem sidan 07, og manglar framleis ein god del. Men, eg er nok ikkje blant dei "utleverande", og har kanskje ikkje så mykje spennande å kome med elles heller? Veldig positiv til at Admin vil sjå på reglane på ny iallefall!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 22:41   #51
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg får stort sett solgt det jeg legger ut, men jeg forsøker også gjengs å legge meg nokså lavt i pris - jeg selger gjerne ikke for noen fortjeneste av noe slag, helst bare for å bli kvitt ting vi ikke (lenger) bruker eller har bruk for etc. Men jeg merker altså ganske stor forskjell på "trøkket" der inne nå etter sist justering av tilgang vs. tidligere. Det er blitt langt færre som både kjøper og selger, og det er stort sett de samme som går igjen - noe som vel gjerne også gjenspeiler tilgangen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:34   #52
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Ikke at jeg har hatt tilgang til markedsplassen så veldig lenge, men kjenner også at det ikke hadde gjort noe å senke tilgangskravene noe. Synes det er greit med innleggskravet da jeg ser poenget med at dette er for etablerte forumbrukere, slik at det blir litt tryggere å gjøre handel med folk. Det hadde kanskje gått an, som noen foreslo lengre oppe, å feks halvere ryktepoengkravet.

Ellers har jeg tenkt på en ting til: Vet ikke om det er "ofte", men jeg har flere ganger lagt merke til at jeg går inn i tråder hvor alt er solgt. Hadde det gått an å gjøre det slik at de som selger blir flinkere til å slette markedsplass-tråder etter hvert som de ikke er aktuelle lengre? For å gjøre markedsplassen litt mer oversiktlig mener jeg? Eller vil dette ha en eller annen konsekvens som jeg ikke tenker over/vet om?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:42   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jøss, jeg har faktisk ikke kommet på at ikke alle på FP har tilgang. :domm: Jeg har fått skuffende lite respons på innlegg og gidder knapt mer. I dag leverte jeg to par nesten splitter nye goretex- og eccosko til Frelsesarmeen, etter null respons her inne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:42   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Hva er tilgangskravet da?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:44   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er tilgangskravet da?

500 innlegg + 500 ryktepoeng. Og det er ryktepoengene som er problemet, det tar jo tydeligvis godt over 1500 innlegg for enkelte å få det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:45   #56
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er tilgangskravet da?

500 innlegg og 500 ryktepoeng. Det er jo først og fremst ryktepoengene som er problemet, det tar LANG tid å klare å få 500 poeng altså.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:46   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg prikker forøvrig nesten aldri, og det er synd, men iphonen nekter å prikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:50   #58
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva er tilgangskravet da?

500 ryktepoeng.

Jeg har fått solgt det jeg har lagt ut og det som er av interesse er som regel allerede solgt. Når jeg er på markedsplassen så ser jeg noen "ukjente" nick som jeg sjelden ser i resten av forumet og det er vel kanskje det som var tanken til admin, at FP først og fremst er ett diskusjonsforum som skal være levende og som følgelig da krever at FP medlemmene bidrar og ikke ett salgsforum. Jeg ser på markedsplassen somen bonus for å få kjøpt ting av folk man "kjenner" og føler det tryggere når det er kjente.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:53   #59
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg prikker forøvrig nesten aldri, og det er synd, men iphonen nekter å prikke.

Jeg får til å prikke, men ikke lagt til noen kommentar, så her avfyres stumme prikker.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-13, 23:55   #60
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg får til å prikke, men ikke lagt til noen kommentar, så her avfyres stumme prikker.

Stumme prikkar er betre enn ingen prikkar! :jungelord:

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no