Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Noen som har den softismaskinen de har på OBS nå?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-13, 19:44   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har den softismaskinen de har på OBS nå?

Jeg lot være å kjøpe en slush-maker fra Bedre Liv i går, fordi det sto på den at det var frarådet å bruke sukkerfri drikke til den. Jeg fikk vite av HP at det også gjaldt de to andre slush-koppene vi har hjemme (en fra lekebutikken som vi skal riste, og en fra Jernia som vi skal knipe på), og de har laget helt grei slush av sukkerfri saft. Kanskje den hadde blitt enda bedre fryst med sukkerdrikke, men det blir mer enn godt nok for ungene, og fungerer ganske greit uansett. Så selv om det ikke blir helt perfekt, så funker det godt nok. Og det ville jeg vel tenkt om softis også. Det går jo helt fint å lage is av erstatninger, så jeg kan ikke se for meg at det ikke skulle gå fint her. Jeg synes du skal prøve, Iset.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no