Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-17, 00:08   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Jeg sliter med at telefonen min skrur opp volumet på ringeyd, og varslingslyd av seg selv.

Det er ikke noe feil med telefonen, det oppfører seg likt på flere forskjellige telefoner. (Har testet på 3 forskjellige telefoner, likt på alle). Telefon ble i utgangspunktet sendt inn, og da jeg brukte lånetelefonen, oppdaget jeg at det samme skjedde på den, ergo ikke noe galt med den andre (nye) telefonen.

Jeg har også prøvd å gjenopprette fabrikkinnstillinger, og laste inn på nytt.
Jeg har slettet alt på telefonen, og lastet inn på nytt, og det siste nå, var at jeg ikke lastet inn en sikkerhetskopi, men slettet alt, og hentet inn app etter att via apple store.
Problemet er der fremdeles, og jeg blir rablende gal. Må jeg slette hele applekontoen min, og lage en ny??

Jeg justerer ned ringevolum, dette holder helt til jeg har fått en melding, en snapchat, eller det har ringt noen, da er plutselig lyden skrudd opp på fullt. Så justerer jeg ned igjen, og det holder akkurat en samtale, eller en melding, så er vi på'an igjen.

Tips?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 15:36   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Ingen som har vært borti det samme, og har mirakelkuren?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 17:32   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Er du sikker på at du skrur ned ringelyd, og ikke volumet? Det er nemlig to lyd"systemer" på iphone, begge styres av samme knapper. Volum er for lyder i app osv, ringelyd er for ringing og varslinger.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 18:31   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.398
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Tror det er ulike apper som påvirker lyden, feks Facebook. Prøv å google hva du kan gjøre eller kontakt Apple.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-17, 23:44   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Er du sikker på at du skrur ned ringelyd, og ikke volumet? Det er nemlig to lyd"systemer" på iphone, begge styres av samme knapper. Volum er for lyder i app osv, ringelyd er for ringing og varslinger.

Jupp, justerer ned ringevolumet, og neste gang noen ringer eller sender melding, er volumet på maks igjen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 08:24   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.404
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Min gjør dette, men motsatt vei, når jeg veklser mellom tilkoblede enheter.
Den skrur ned volumet (ikke ringelyden) til noe som virker å være en fabrikk innstilling eller noe.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 08:34   #7
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.691
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Jeg hadde motsatt problem. Telefonen skrudde av ringelyden av seg selv. Jeg fikk beskjed fra Nordialog som jeg har kjøpt telefone av at problemet skulle forsvinne dersom jeg oppgraderte telefonen tils iste versjon som ligger ute (dette var bare noen uker siden, så samme versjon er fremdeles den nyeste). Problemet ser ut til å ha forsvunnet for min del. Kanskje det kan hjelpe på ditt problem også?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 10:09   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Ingen oppdateringer tilgjengelig her. Jeg bruker egentlig bare blåtann i bilen, og problemet oppstod før vi byttet bil.

Gaahh, jeg er bare ikke lysten på å måtte lage meg enda en ny apple-id, det har jeg måtte gjøre før, og det var mye jobb for lite.

Sjekker med Apple jeg, men først, eksamen!!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 10:15   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone skrur opp volum på ringelyd selv

Lykke til med eksamen!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no