Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ordbok engelsk-norsk-engelsk. Kan noen anbefale en app?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-17, 14:34   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Spørsmål

Ordbok engelsk-norsk-engelsk. Kan noen anbefale en app?

Jeg bruker mye engelsk på jobben, men arbeidsgiver støtter ikke Clue lenger. Aller helst vil jeg ha en god app som fungerer på min Samsung A4, slik at jeg ikke er avhengig av å bruke PCen jeg står fast og trenger et ord. Det er både muntlig og skriftlige situasjoner jeg har bruk for ordbok til. Fagområdene er i hvert fall dokumentasjon og jernbane. Noen ganger må jeg oversette hva andre kommer med og noen ganger må jeg selv skrive engelsk.

Jeg suger skikkelig på apper, så derfor hadde det vært fint hvis noen andre her visste om noe (jeg gjorde et forsøk for cirka to år siden og endte med den elendigste translatorappen som finnes). Jeg betaler gjerne en slant for appen altså, det er ikke nødt til å være en gratisapp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 17:39   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.831
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordbok engelsk-norsk-engelsk. Kan noen anbefale en app?

Ordnett har gode ordbøker og har flere i app-versjon:
https://www.ordnett.no/mobil

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-17, 00:02   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordbok engelsk-norsk-engelsk. Kan noen anbefale en app?

Takk for tips. Jeg skal.få sjekket dem i morgen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
oversetter, translate

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no