Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Forskjeller på samsungtelefoner

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-17, 20:19   #1
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Forskjeller på samsungtelefoner

Jeg har til nå hatt samsungtelefoner i s-serien. S3 og s5 og sånn. Nå skal jeg snart kjøpe meg ny tlf, og vil nok ha Samsung, men vil ikke bruke så mye penger. Så hva er forskjellen på a-serien, j-serien og s-serien. Jeg bruker telefonen til å ringe litt, sende meldinge litt, sende snap av og til og sjekker Facebook. Holder det da med en tlf i j-serien?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 20:36   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.195
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskjeller på samsungtelefoner

Lillebror har A3 2016, jeg har S8+. Hans har mindre skjerm, er tregere og har ikke mulighet til å låse opp med fingeravtrykk. Det er nok også forskjell på skjermoppløsning og kameraet. Men den duger supert til den bruken du har.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 21:30   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjeller på samsungtelefoner

Mulighet til å låse opp med fingeravtrykk trenger jeg ikke. Tror kanskje ikke jeg kommer til å reagere på treghet heller.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-17, 22:23   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.195
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskjeller på samsungtelefoner

Nei, det tror jeg kanskje ikke du gjør. Jeg har lagt merke til det fordi vi av og til spiller pokemon go sammen, og når vi starter spillet samtidig så kan jeg begynne å spille lenge før lillebror med min S8+ fordi hans telefon er tregere til å starte spillet. Da jeg hadde den gamle telefonen min (Sony Z5) tok det oss omtrent like lang tid å starte spillet.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no