Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-17, 11:36   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Jeg synes det virker som om iPhone har ganske eksakt to års levetid før stadig nye ting skjer...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-17, 11:47   #22
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes det virker som om iPhone har ganske eksakt to års levetid før stadig nye ting skjer...

Det er min erfaring og, men har så lyst å gjenbruke elektronikk så derfor håper jeg batteribytte hjelper

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:03   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Har en 3 år gammel 5-er. Jeg får ny på jobb nå, men synes det er Tøysete å bytte telefoner omtrent hvert år. Om alle beholdt telefonene sine litt lenger så ville det bety mye for miljøet.

Men nå hører jeg ikke noe når folk ringer. Den har gått opp i liminga på et vis. Ikke en skramme på skjermen, men selve fronten har løsnet. Og i dag fikk ikke telefonen kontakt med bilradioen, men det kan jo være bilen sin skyld. Den har også blitt litt picky på ladere.

Teller på knappene. Skal den få en tur til "doktoren" eller er den såpass gammel at jeg uansett bør bytte den ut?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:20   #24
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

En kollega av meg tok med sin i-phone 6 på det nye servicesenteret til Eplehuset i Storgata i dag for å byttet batteri. Da hun spurte hvor lenge hun kunne regne med den ville "leve" med nytt batteri ble hun fortalt det var begrenset siden det tross alt var "gammel" modell.

Jeg hadde definitivt takket ja til ny mobil hvis jeg hadde jeg hatt iPhone 5 og de problemene du beskriver, ikke minst fordi de senere modellene er mye raskere og bedre.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 08:48   #25
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg synes det virker som om iPhone har ganske eksakt to års levetid før stadig nye ting skjer...

Ja, det er min erfaring og. Knappe 2 år.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 09:13   #26
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Hepp hepp fra min nye iPhone 7 . Liker den godt foreløpig. Men det er noen apperjeg ikke har fått logget inn på. Stolpejakten har jeg omsider fått logget inn på, men har mistet alle stolpene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 10:39   #27
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone som slukker i kjølig vær - nytt batteri?

Jeg skiftet forresten batteri på en 6'er for noen uker siden for at den skulle leve litt til. Batteriet var veldig bra de første ukene, men allerede nå merker jeg at det begynner å bli dårligere....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no