Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Iphone SE

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-17, 20:00   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Iphone SE

Fikk ny telefon i dag og er fornøyd så langt. Ikke stor forskjell når jeg fikk overført alt fra den gamle, men regner med at den er raskere, har bedre batteri og er mer stabil. Og så liker jeg fingeravtrykksfunksjonen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-17, 20:03   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone SE

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Fikk ny telefon i dag og er fornøyd så langt. Ikke stor forskjell når jeg fikk overført alt fra den gamle, men regner med at den er raskere, har bedre batteri og er mer stabil. Og så liker jeg fingeravtrykksfunksjonen.

I tillegg synes jeg kameraet er mye, mye bedre enn på 5-eren.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-17, 21:12   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Iphone SE

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

I tillegg synes jeg kameraet er mye, mye bedre enn på 5-eren.

Har ikke fått testet det skikkelig ennå, men ser sånn ut ja! Og det er absolutt et pluss siden jeg i stor grad bruker telefonen som kamera.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 19:15   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Iphone SE

Hvor kjøpte du?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 20:31   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Iphone SE

Da blir det en slik på meg også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 21:09   #26
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone SE

Jeg kjøpte på Telenor

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 21:30   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Iphone SE

Gjorde det samme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 22:19   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.792
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone SE

Guttungen kjøpte seg en fra Telenor til 4000 kr i går. Uten binding. Jeg skjønner ikke helt hvorfor en sånn telefon er så "billig" (altså, det er masse penger, men andre iPhoner koster da mye mer? ). Uansett, han har spart lenge, og det var en iPhone han insisterte på. Han har et billig abonnement også, 99 kr/mnd.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-17, 22:57   #29
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone SE

De selger dem nok billig fordi Apple har endret lagringskapasiteten på de modellene som selges nå. Regner med det er 64gb som selges til 4000. Den er visst erstattet med 128gb.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-17, 00:07   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.792
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone SE

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

De selger dem nok billig fordi Apple har endret lagringskapasiteten på de modellene som selges nå. Regner med det er 64gb som selges til 4000. Den er visst erstattet med 128gb.

Ja, det er 64. Men jeg har 16 GB på min iPhone 6, og den var mye dyrere?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-17, 00:13   #31
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.267
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone SE

SE var vel ment å være et litt billigere alternativ til 6, var det ikke det da? Så den har alltid ligget litt lavere i pris?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 11:03   #32
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone SE

Barnet kjøpte SE 64 gb før jul, og er veldig fornøyd. Kjøpt på Telenor uten binding. Sjekket eplebutikken også, de hadde samme pris men noen dager lengre leveringstid.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 11:04   #33
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone SE

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Altså, håndteringsmessig er SE perfekt, jeg sliter med at jeg ser litt dårlig, og ikke gidder å ta frem brillene hver gang, så jeg synes skjermen blir litt liten av den grunn, men det er jo latskap, ikke telefonen sin skyld.

Det går an å endre skriftstørrelse på innstillinger.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no