Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-17, 12:37   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, hvorfor spørre andre på forum da? Dumt av deg Katta.

Hæ? Det er da lov å spørre, men jeg leser deg som en smule nedlatende rett og slett. Litt sånn at siden du finner det irriterende så er det sånn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 12:43   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Skjønner ikke hvordan du klarer å lese nedlatende inn i det jeg skrev. Det er jo du som er nedlatende når du kommer med selvfølgeligheter som at "selv om du mener noe så gjelder det ikke for alle", og nærmest kritiserer meg for å ha svart i tråden på det Katta spurte om + på innlegget om mental kapasitet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 12:46   #23
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.398
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg har nok liten hjernekapasitet, for Samsung (lånetelefon) skjønte jeg ikke og var overlykkelig da jeg fikk iPhone igjen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 12:49   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.488
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Hehe, jeg har nett lest denne tråden til mannen. Han får Samsung på mandag/tirsdag etter mange år med iPhone. Spennende tider vi går i møte.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 12:53   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg syns ikke det er så mas med de overgangene til iPhone. Det eneste er noen ganger på jobb da jeg gjerne skulle ladet og hatt musikk samtidig, men det kan jo enkelt løses med en overgang ( ) eller trådløst headset.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 13:32   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg har byttet frem og tilbake mange ganger og må si jeg foretrekker Samsung og Android. Telefonen er rett og slett bedre (har nå S6), kjappere, bedre kamera og jeg liker varselfunksjonaliteten bedre, å kunne endre skin osv osv. Ikke minst så knuser ikke telefonen halvparten så fort med "gorillaglass".

De som syntes overgangen er smertefull... helt ærlig så skjønner jeg ikke det. Det er 3 dager, så er man godt vant.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 13:53   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg bruker jo begge telefonene daglig og har gjort det lenge, så det er i og for seg ikke snakk om noen overgang. Foretrekker iPhonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 14:22   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.460
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg har iPhone7, og det går egentlig helt greit uten vanlig utgang til hodetelefoner. Det finnes billige dingser på eBay som gjør at man kan lade og høre på musikk samtidig, og jeg kombinerer med Bluetoothhodetelefoner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-17, 15:26   #29
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har byttet fra iPhone til Samsung her?

Jeg har gått fra IPhone til Samsung og angrer ikke. Da jeg måtte bytte første samsung ble neste også samsung.
Jeg går ikke tilbake til IPhone, mer fornøyd med Samsung.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no