Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-17, 13:15   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.435
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Jeg har noen organisasjonssider jeg ønsker å følge på facebook for å få nyheter derfra inn i feeden min, men jeg ønsker ikke at disse sidene skal vises for andre, da noen av sidene eksponerer mer av f.eks helsesituasjon enn jeg vil dele med alle.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette annet enn å ha en andre privat facebookbruker?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 13:18   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.432
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg har noen organisasjonssider jeg ønsker å følge på facebook for å få nyheter derfra inn i feeden min, men jeg ønsker ikke at disse sidene skal vises for andre, da noen av sidene eksponerer mer av f.eks helsesituasjon enn jeg vil dele med alle.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette annet enn å ha en andre privat facebookbruker?

Følger med her. Jeg trodde initsielt at andre bare kunne se sider du likte, men ikke sider du fulgte?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 13:27   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Du velger hvem som kan se det, om noen, i personverninnstillingene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 16:01   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.378
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Kanskje ikke helt det samme, men jeg har akkurat lagt merke til at dersom venner av meg er medlemmer av "lukkede", men ikke "hemmelige" grupper, får man opp denne gruppen som forslag med bilder av de vennene som er medlem på siden på Facebook (under forslag tror jeg det er). Har sett noen av disse gruppene og kan godt tenke meg at disse vennene ikke er klar over hvordan dette vises eller muligens ikke ønsker det fordi det er grupper som har å gjøre med helsemessige greier. Tenkte jeg skulle si fra til hun ene, de andre jeg får opp er bare bekjente.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 20:22   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Jeg tror at om noen du kjenner forsøker melde seg inn i gruppa, så kan de uansett se at du allerede er medlem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 20:45   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.774
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Jeg følger noen sider jeg ikke liker (vaksineskeptikere, Listhaug, Norge vårt fedreland, og noen andre litt sære sider) og jeg trooooor ikke det kommer opp at jeg følger disse så lenge jeg ikke liker dem om du skjønner. Men du kan jo teste å følge en helt annen side og så spørre noen om de ser at du følger denne? Da bør du få svar på det du lurer på.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 20:58   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg følger noen sider jeg ikke liker (vaksineskeptikere, Listhaug, Norge vårt fedreland, og noen andre litt sære sider) og jeg trooooor ikke det kommer opp at jeg følger disse så lenge jeg ikke liker dem om du skjønner. Men du kan jo teste å følge en helt annen side og så spørre noen om de ser at du følger denne? Da bør du få svar på det du lurer på.

Med mindre du har valgt at det kun skal være synlig for deg så er det synlig for andre.
Se Kontoinnstillinger->Personvern i appen

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 20:58   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Du kan endre det under privacy, ser det ut til. Men da gjelder det for alle sidene du følger vil jeg tro. Har ikke prøvd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0967.jpg (14,6 KB, 15 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 21:00   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.774
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Med mindre du har valgt at det kun skal være synlig for deg så er det synlig for andre.

At jeg kun følger, men ikke liker?
Jeg vet at det kommer opp sånn "sider vennene dine liker", men har aldri sett "sider vennene dine følger". Men det betyr ikke at det ikke er sånn altså. Får sjekke jeg også da.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 21:02   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

At jeg kun følger, men ikke liker?
Jeg vet at det kommer opp sånn "sider vennene dine liker", men har aldri sett "sider vennene dine følger". Men det betyr ikke at det ikke er sånn altså. Får sjekke jeg også da.

Det står nå i hvert fall "følger" i innstillingen så jeg går ut i fra det, men jeg kan ta feil. Uansett verdt å sjekke.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-17, 21:04   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.774
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg "like/ følge" en side på facebook uten at det er synlig for andre?

Ja, så det nå. Ikke at det gjør meg noe, men egentlig fint at man kan velge "only me" på dette også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no