Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-17, 14:17   #1
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

BR leker har 25% rabatt på Lego-sett i dag og i morgen - kanskje fler enn meg som vil benytte anledningen til å spare litt på julegavene?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 14:33   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Åh, takk for tips! Jeg har meldt meg på fb-arrangementet "God jul lille venn", og fikk akkurat utdelt "gutt 8 år" som jeg skal kjøpe gave til, til maks 300 kr. Lego burde jo passe bra?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 15:13   #3
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Det er i hvertfall på ønskelistene hos jente(10), gutt(6) og jente(4) her i familien.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 15:20   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Åh, takk for tips! Jeg har meldt meg på fb-arrangementet "God jul lille venn", og fikk akkurat utdelt "gutt 8 år" som jeg skal kjøpe gave til, til maks 300 kr. Lego burde jo passe bra?

Jepp!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 15:59   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Tusen takk for tips, Celebelen Det tømte seg raskt i nettbutikken den halvtimen jeg klikket meg rundt, men fikk heldigvis handlet det jeg skulle

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 15:59   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Åh, takk for tips! Jeg har meldt meg på fb-arrangementet "God jul lille venn", og fikk akkurat utdelt "gutt 8 år" som jeg skal kjøpe gave til, til maks 300 kr. Lego burde jo passe bra?

Ja! Så flott. Timesvis med god lek

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 16:16   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Det samme ser ut til å være tilfelle på Toys'r'us.

Aner vi et prissamarbeid?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 16:25   #8
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det samme ser ut til å være tilfelle på Toys'r'us.

Aner vi et prissamarbeid?

Det er jo samme selskap, så det aner man nok helt sikkert.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 17:15   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Kan jeg slå et slag for å sjekke prisene på Outland? Sist jeg kjøpte Duplo var det betydelig lavere pris på Outland.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 19:14   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Åh, takk for tips! Jeg har meldt meg på fb-arrangementet "God jul lille venn", og fikk akkurat utdelt "gutt 8 år" som jeg skal kjøpe gave til, til maks 300 kr. Lego burde jo passe bra?

Tenkte det samme. Skal og kjøpe gave - dog for jente 5 - og da tenker jeg at Lego friends må være midt i blinken?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 20:29   #11
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Åh, takk for tips! Jeg har meldt meg på fb-arrangementet "God jul lille venn", og fikk akkurat utdelt "gutt 8 år" som jeg skal kjøpe gave til, til maks 300 kr. Lego burde jo passe bra?

Er det i år også? Det har jeg gått glipp av. Er det for sent nå?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 03:10   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Er det i år også? Det har jeg gått glipp av. Er det for sent nå?

Ja, fristen var 28. nov her i allefall. Barn er fordelt, og liste med navn er lagt ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 00:48   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips - Lego på tilbud 1.+2. desember

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Er det i år også? Det har jeg gått glipp av. Er det for sent nå?

Kanskje dere har Ensomt juletre søker gaver der du bor? Det er Clarion hotell som samler inn gavene. Ligger på facebook.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no