Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Ønskelistetråden

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-21, 12:58   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ønskelistetråden

Som gal strikkedame så dukker det stadig opp ting man ønsker seg, enten av garn, utstyr eller oppskrifter. Antar at det er det samme innenfor alle hobbyer.

På min er det nå følgende:

Muud Lofoten XL bag (har den vanlige størrelsen og elsker den
Plystre prosjektveske
Lykke rundpinnesett
Strikkefisk

Hva er det på deres ønskelister?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 13:08   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Strikkefisk har jeg akkurat kjøpt. Fant mange fine på Epla! Trodde det var i kategorien ting man må ha, sammen med strikkepinnene, liksom...

På min ønskeliste er egentlig bare evner og tid. Det siste er håpløst, men lurer på om det er greit å ta ulønnet permisjon fra jobb for å strikke et halvt år, når man nå ikke tok ulønnet permisjon med baby likevel...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 13:16   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskelistetråden

"strikkefisk" lager jeg ved behov av en tråd som jeg knytter dobbelt og deretter lager mange knuter nedghebbom. Laget ny neste gang jeg tenger den om den er blitt borte. Ikke like lekkert da, så i perioder jeg er aktiv strikker ønsker jeg meg kanskje en sånn pen en

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 13:20   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Jeg prøvde det, men den tråden blandet seg inn i resten av strikketøyet mitt, så det måtte jeg gi opp.

Den prosjektvesken var forresten skikkelig fin, så den skal jeg ønske meg til bursdagen min!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 13:26   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Så mye nips og naps. Men gøy med tips.
Det lureste jeg har kjøpt er sånn oppskriftsholder med magnetbånd. Særlig om du strikker mye med mønster.
Har kjøpt det til etpar venninner som strikker og de har synes det har vært utrolig smart.
https://shop.saturniagarn.no/product...holder-stor-a4
Og så er det gøy med fargerike maskemarkører og sånne maskestoppere, sånn du setter på tuppen av pinnen. Jeg kjøpte en haug av det på Ebay da det ikke var begrensninger på frakt.
Til oppbevaring bruker jeg handlenett.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-21, 13:36   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Etter å ha vært strikkenerd i veldig mange år, er det egentlig ingenting jeg ønsker meg lenger (har allerede ), men jeg ville nok blitt veldig glad for flere ChiaoGoo-pinner, og kanskje aller helst dette her:
https://frukvist.no/shop/chiaogoo-tw...nnesett-10-cm/

Men jeg har allerede komplett sett med KnitPro og et ganske komplett sett (men for få kabler) av Addi Twist.

Mine favorittdingser er forresten garnvinden, nøstemaskinen og gøye pinnemålere.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 07:54   #7
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Jeg har jo også det meste etter mange år med strikking og ender dermed opp å ønske meg nips og naps.

Hadde jeg vært ny strikker i dag så er jeg ikke i tvil om at jeg ville ha ønsket meg et skikkelig sett med pinner og utskiftbare pinner.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 08:17   #8
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Jeg tror jeg har alt, men henger i tråden for å se om jeg har gått glipp av noe.

Det jeg er mest fornøyd med er mitt sett med Knit pro-pinner, tellefisk og oppskriftholderen som GinaK lenker til.

Knit Pro-settet fikk jeg til jul av mannen for noen år siden. Hans kollegaer himlet med øynene da han fortalte hva han skulle gi meg til jul (de mente at det måtte være årets verste julegave. Strikkepinner lizzom).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 08:19   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Strikkefisk hadde jeg aldri hørt om, og jeg har strikket lenge.

Jeg er ikke en veldig dingsete person og synes det holder lenge med gode strikkepinner, maskemarkører, størrelsesmåler og målebånd.

Det jeg virkelig trenger er flere bokser til å ha garn i. Men nå driver jeg faktisk og reduserer garnlageret, så kanskje problemet går bort av seg selv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 08:45   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Hva i alle verden er en strikkefisk? Jeg er erfaren strikker og har aldri hørt om det. Ikke klarer jeg å se hva slags funksjon den skal ha ut fra bildet heller.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 08:55   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Strikkefisken er for å telle omganger. Jeg er helt håpløs der og har tatt opp igjen maaaaange ganger fordi jeg ikke husker hvor mange omganger jeg er på. Selv om jeg bare har skullet øke hver andre omgang f.eks.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 09:07   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Åja. Jeg bare teller "manuelt" og har aldri noe problem med det. Over 30 års strikkeerfaring betaler seg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 09:08   #13
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Har heller aldri hørt om strikkefisk... jeg bare teller på strikketøyet jeg. Med fletter innrømmer jeg at det kan være vrient å telle omganger, men da hender det at jeg enten bruker slik teller man vrir på (som for tiden er søkk borte...) eller notere på et ark.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 09:42   #14
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Hvordan er ChiaGoo-pinnene sammenlignet med KnitPro? For jeg hatet mine KnitPro, og gikk tilbake til vanlige strikkepinner. Jeg opplevde at de stadig vekk løsnet fra kabelen uansett hvor stramt jeg strikket, og et par av kablene ble også ødelagt. Har derfor en helt fantastisk samling vanlige strikkepinner... Har vurdert Addi, for de har et annet festesystem, men så var det det med strikkepinnesamlingen min, da.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 09:56   #15
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.233
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvordan er ChiaGoo-pinnene sammenlignet med KnitPro? For jeg hatet mine KnitPro, og gikk tilbake til vanlige strikkepinner. Jeg opplevde at de stadig vekk løsnet fra kabelen uansett hvor stramt jeg strikket, og et par av kablene ble også ødelagt. Har derfor en helt fantastisk samling vanlige strikkepinner... Har vurdert Addi, for de har et annet festesystem, men så var det det med strikkepinnesamlingen min, da.

ChiaoGoo-pinnene er de beste jeg noensinne har vært borti. Til og med bedre enn Addi lace.
Jeg sørger for at det er de jeg supplerer med.

Jeg kjøper faste rundpinner, da.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 11:20   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Har heller aldri hørt om strikkefisk. Så ikke noe smart ut heller. Jeg setter på en hekte når jeg har stikket omgangen og teller derifra til neste gang jeg skal gjøre noe nytt på en runde. Eller så lager jeg en strek på mønsterarket. Synes det funker fint.

Nå har jeg en drøss med rundpinner så trenger egentlig ikke noe nytt men hvilken type avtagbare rundpinner er best da?
Jeg har arvet mesteparten etter min mor og har hatt strikkepinnene siden jeg flyttet hjemmefra i 1991 og de har ikke blitt noe dårligere på de årene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 11:25   #17
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvordan er ChiaGoo-pinnene sammenlignet med KnitPro? For jeg hatet mine KnitPro, og gikk tilbake til vanlige strikkepinner. Jeg opplevde at de stadig vekk løsnet fra kabelen uansett hvor stramt jeg strikket, og et par av kablene ble også ødelagt. Har derfor en helt fantastisk samling vanlige strikkepinner... Har vurdert Addi, for de har et annet festesystem, men så var det det med strikkepinnesamlingen min, da.

Jeg har både Addi og Knitpro skrupinner, og foretrekker Addiene, nettopp av de årsakene du nevner: Vanskelig å få Knitproene til å sitte skikkelig (Ja, jeg skrur til med den lille pinnegreisen), av og til faller kablene delvis ut av skrufestet, og selv om de ikke ryker, skaper de lugging. Det toppet seg da en pinne skrudde seg ut midtveis i et strikketøy med over 600 masker på pinnen. Det strikketøyet ligger fortsatt i skammekroken et sted, jeg ble så sur!

Addiene er litt vanskeligere å få tak i, så jeg har færre vaiere og ikke en sånn skjøtesak man kan skru inn for å prøve genser, men festesystemet er mye enklere og mindre luggete, og lacepinnene er skarpe og deilige.

Grunnen til at jeg ønsker meg Chiaogoo-skrupinner, uten at jeg har prøvd de utbyttbare, er at de faste rundpinnene jeg har av det merket er de aller, aller beste strikkepinnene jeg har prøvd. Glatte, spisse, solide, og vaieren er uovertruffen. Den er solid, men veldig fleksibel og god til magic loop.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 11:27   #18
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Chiaogoo er ikke noe for folk som foretrekker å strikke med butte bambuspinner. Det er vel det eneste "negative" jeg kan komme på å si.

Men hvis du liker litt effektive, spisse og glatte metallpinner, blir det ikke bedre. Enig i at de er bedre enn Addi Lace (som jeg også liker godt).

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 11:28   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har både Addi og Knitpro skrupinner, og foretrekker Addiene, nettopp av de årsakene du nevner: Vanskelig å få Knitproene til å sitte skikkelig (Ja, jeg skrur til med den lille pinnegreisen), av og til faller kablene delvis ut av skrufestet, og selv om de ikke ryker, skaper de lugging. Det toppet seg da en pinne skrudde seg ut midtveis i et strikketøy med over 600 masker på pinnen.

Addiene er litt vanskeligere å få tak i, så jeg har færre vaiere og ikke en sånn skjøtesak man kan skru inn for å prøve genser, men festesystemet er mye enklere og mindre luggete, og lacepinnene er skarpe og deilige.

Grunnen til at jeg ønsker meg Chiaogoo-skrupinner, uten at jeg har prøvd de utbyttbare, er at de faste rundpinnene jeg har av det merket er de aller, aller beste strikkepinnene jeg har prøvd. Glatte, spisse, solide, og vaieren er uovertruffen. Den er solid, men veldig fleksibel og god til magic loop.

Da synes jeg du skal teste ut Chiagoo-skrupinner før jeg går til anskaffelse av Addi.

Og de tingene du nevner med Knitpro er akkurat årsaken til at mine ligger og samler støv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-21, 11:30   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønskelistetråden

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Da synes jeg du skal teste ut Chiagoo-skrupinner før jeg går til anskaffelse av Addi.

Og de tingene du nevner med Knitpro er akkurat årsaken til at mine ligger og samler støv.

Ja, da blir jeg vel kanskje nødt til å ta en for laget.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no