Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-17, 14:49   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Jeg vet jeg har sett det i farta i en eller annen butikk og dumme meg tenkte at det skal jeg jammen huske på og så kjøpte jeg ingen der og da. De er langt mindre enn vanlig størrelse, og pastellfargede(ikke viktig altså), og jeg trenger dem når vi skal ut og reise. Vi trenger nemlig å holde insulinen(til Lillesøster med diabetes1) kjølig i en mini kjøleveske/bag på en flytur. Noen som har sett?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 14:58   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Clas Ohlson?

Mannen fikk liten kjølebag med element til noen medisiner en gang, lurer på om han fikk det på apoteket? Husker ikke, det er noen år siden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 15:10   #3
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Apoteket har kjølemapper.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 15:38   #4
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Tror jeg så noe slikt på TGR

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 16:01   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Jeg har sett på Jernia. Husker ikke merket i farta, men de er beregnet på å ha i matbokser. Disse er lyseblå.

Fant bilde, de er hvite her. Har blå hjemme.

__________________
S.E.& O.

Sist redigert av veobra : 12-06-17 kl 16:04. Årsak: Fant bilde.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 17:47   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Så på CL på lørdag.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 17:49   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Jeg tror nok jeg da hadde kjøpt en sånn veske som de selger på apoteket til det bruket. Insulin må ikke bli for kald heller så det er greit å ha noe som er testet for bruken.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 18:17   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

Takk for tips! Det har jeg ikke tenkt på, Fluke. Her har apoteket selv anbefalt kjølebag med element, skal likevel sjekke på et annet spotek og se om de har noe annet de kan anbefale.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 18:32   #9
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

https://www.komplettapotek.no/produc...nsulin-30x19cm

De pleier å levere ganske raskt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-17, 20:31   #10
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøleelement, lite og pastellfarget - noen som har sett det noe sted?

De har dem på TGR, formet som ananas og iskjeks tror jeg. Men om det var viktig at det var kaldt så ville jeg ha brukt ett som var tykkere

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no