Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Blir jeg slankere av dette?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-13, 17:22   #1
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Blir jeg slankere av dette?

Jeg fikk mange gode tips i forrige tråd. Men jeg får ikke til å gå ned.

Så nå tror jeg at jeg må fokusere på maten jeg spiser et par uker for å komme i gang.

Hva med denne dagsmenyen:
Frokost: et grovt knekkebrød med urtesmøreost
Lunsj: grov/kneip skive med hamburgerrygg, agurk og paprika
Middag: diverse. I morgen lapskaus. Aner ikke hvor mye man kan spise, men skal prøve å ha mest grønnsaker, lite pasta og litt annet. Fokuserer på mengden.
Kveldsmat: som frokost

Drikke iløpet av dagen: vann, 1 lite glass biola og 1 liten flaske Pepsimax (prøver å slutte)

Knask: bringebær og blåbær!

Tips og råd trengs!

Jeg må ned 10 kg. Får ikke trent mye men holder på å gå på tredemølle 3g i uken i 40 minutter (pga sykdom). Stillesittende jobb.

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 17:26   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Det er for lite mat til frokost og lunsj. Øk til to knekkebrød og to skiver, ellers sulter du ihjel. Eventuelt suppler med mer grønnsaker, ett egg, litt frukt etc. Legg inn et par mellommåltider av typen et eple i tillegg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 17:33   #3
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Blir jeg slankere av dette?

Jeg blir fulgt opp av ernæringsfysiolog gjennom frisklivssentralen, og spiser mye mer enn det der. Min dag ser slik ut:

- tidlig frokost: et glass med biola eller smoothie

- frokost: skyr,havregrynsgrøt kan også spise 1-2 knekkebrød i tillegg

-lunsj: salat, middagsrester, 2 grove brødskiver med pålegg(nøkkelshullsmerket)

-mellommåltid: frukt og 1 knekkebrød

-middag: minst mulig pasta/ris/potet. Helst rent kjøtt eller fisk med grønnsaker

-kvelds: 1 brødskive eller 2 knekkebrød. Her unner jeg meg en sjokoladebit og en tekopp

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 17:41   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Det ser ut som for lite mat. Jeg ville tatt utgangspunkt i enten Grete Roede (kaloritelling) eller Libra, som baserer seg på veiing av maten i starten. Ellers er de ganske like egentlig. Jeg gikk ned nesten 10 kg på 11 uker ved å følge ca. Libra-opplegg, med mye trening. Jeg holdt oversikt over kaloriene i tillegg i Shapeup-appen, veldig nyttig for å bli mer bevisst på hva slags mat som er lurest å spise for å bli mett på begrenset "kaloribudsjett".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 18:55   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Om du går ned eller ikke, kommer jo veldig an på hva du veier. Jeg ville spist mye mer grønnsaker, og flere måltider.
F.eks. noe sånt:
Frokost: knekkebrød eller brødskive med magert pålegg, havregrøt med frukt eller havregryn med biola
Mellommåltid: 1 frukt
Lunsj: salat med god proteinkilde som kylling, skinke, egg eller tunfisk
Mellommåltid: knekkebrød med makrell i tomat
Middag 2/3 grønnsaker, resten magert kjøtt eller fisk
Kveldsmat/mellommåltid: Frukt, evt. havregrøt med frukt

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:11   #6
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Hørtes lite ut spør du meg... Det er viktig å ikke spise for lite.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:21   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Høres lite ut. Jeg har gått ned 8 kg siden 1.august. Har registeret alt jeg spiser i Myfitnesspal-appen, har holdt meg under 1320 kcal 6 dager i uken og under 1800 kcal på lørdager. Krever selvdisiplin, men er veldig effektivt.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:00   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Jeg synes ikke det høres lite ut. Jeg har spist omtrent sånn, med noe mindre karbohydrater på det hardeste, og jeg gikk ned mer enn 10 kg. Og har holdt vekten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:03   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Noen holder nok vekten, men mange går nok på sparebluss og går opp igjen etterpå. Jeg synes det ser ut som sultekost for min del, hadde ikke overlevd en uke engang. (Og jeg er vektoperert, heh).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:06   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Jeg tror ikke min kropp vet hva sparebluss er. Jeg har spist vesentlig mindre enn dette i usunne perioder, og har aldri opplevd stillstand på vekten. Spiser jeg lite går jeg ned i vekt, spiser jeg enda mindre går jeg fortere ned i vekt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:11   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes ikke det høres lite ut. Jeg har spist omtrent sånn, med noe mindre karbohydrater på det hardeste, og jeg gikk ned mer enn 10 kg. Og har holdt vekten.

Jeg kunne ikke fungert på så lite mat, og selv om det fungerer for noen, tenker jeg at de aller fleste vil gå på en kjempesprekk utover dagen hvis de starter med ETT knekkebrød.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:27   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg kunne ikke fungert på så lite mat, og selv om det fungerer for noen, tenker jeg at de aller fleste vil gå på en kjempesprekk utover dagen hvis de starter med ETT knekkebrød.

Det kan jeg ikke si så mye om, men ett knekkebrød er en helt normal frokost for meg. Det har vel mye med vane å gjøre?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:32   #13
Mamma@work
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 56
Mamma@work har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Jeg har hatt god nytte av å registrere kalorier (benytter shapeup app - gratisversjonen). Den beregner optimalt kaloriinntak etter kjønn, alder, vekt, aktivitetsnivå og ønsket vekttap.
Jeg spiser mer til frokost enn du skisserer ( havregrøt + ett glass melk),
eller blir jeg sulten alt for raskt.
Jeg Forsøker å spise regelmessig med mellommåltider på formiddagen og ettermiddagen bestående av primært frukt/grønnsaker for å holde blodsukker
konstant.
Lykke til

Mamma@work er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:32   #14
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

På livstilsomleggingen jeg er med på, er det 1600 kcal daglig som gjelder. Ned 1/2-1 kg i uka er optimalt (om enn ikke så veldig inspirerende).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:33   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kan jeg ikke si så mye om, men ett knekkebrød er en helt normal frokost for meg. Det har vel mye med vane å gjøre?

Tja, det kan godt hende en del mennesker kan venne seg til det, men jeg holder fast ved at for folk med et vanlig aktivitetsnivå som skal fungere med barn og jobb så er dette rett og slett for lite mat. Dette vil bekreftes av enhver kaloriberegning.
Når da HI gir inntrykk av å slite litt med å komme igang med en slankekur og ikke ha helt oversikt selv over hva hun bør spise, er det viktig at man ikke starter så lavt at man ender med å være så sulten at man sprekker totalt og gir opp, eller sprekker totalt og spiser mye man ikke bør.

Jeg anbefaler forøvrig også kaloritelling en periode for å få oversikt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:36   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Når da HI gir inntrykk av å slite litt med å komme igang med en slankekur og ikke ha helt oversikt selv over hva hun bør spise, er det viktig at man ikke starter så lavt at man ender med å være så sulten at man sprekker totalt og gir opp, eller sprekker totalt og spiser mye man ikke bør.

Ja, og der var jeg også en gang, og det jeg beskrev fungerte (og fungerer enda) for meg. Kan jo tenkes at det er flere av oss? Om man kjenner at det ikke fungerer, så må man jo bare justere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:38   #17
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Takk for gode tips! Kom gjerne med flere.

Jeg er 157 og 65 kg. Rumpa er stor som ei låvedør så her må noe gjøres! Jeg ser jeg må fornye klesskapet pga mye veldig gamle og utvaska klær. Men da ønsker jeg gå ned først.

Jeg får ikke til å telle kalorier eller veie maten. Jeg prøvde lavkarbo og får det ikke til. Jeg må få en kickstart og så legge om livet etterhvert.

Jeg trenger menyer på hva jeg kan spise en dag for å klare det.

I morgen er det slutt på godteri! Og jeg må drikke mer vann.

Tar til meg rådet med mer frokost!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:40   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, og der var jeg også en gang, og det jeg beskrev fungerte (og fungerer enda) for meg. Kan jo tenkes at det er flere av oss? Om man kjenner at det ikke fungerer, så må man jo bare justere.

Jeg oppfatter HI dithen at hun trenger råd, og da synes jeg det er viktig at jeg ikke gir råd om altfor lite mat. Jeg synes faktisk man har et ansvar for å si fra at det hun skisserer i HI er skrekkelig lite mat, og vil være for lite for de aller fleste, ellers er det lett å tenke at det er en selv det er noe galt med hvis man ikke greier spise så lite.

Det er naturligvis også helt ok å si fra at det fungerer med så lite for en selv, men det er altså et faktum at et så lavt kaloriinntak vil være frarådet for de aller fleste. Dette er ikke noe jeg personlig synser om, det ser man jo også at svarene i tråden der de aller fleste påpeker at dette er veldig lite mat og argumenterer med egen kaloritelling og råd man selv har fått.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:42   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Jeg tror forøvrig at en noe kraftigere frokost og supplement av grønnsaker og et par små mellommåltider vil gi et ok utgangspunkt for en start.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 22:43   #20
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir jeg slankere av dette?

Ok, jeg synes ikke det er "skrekkelig lite mat". Jeg er noen cm høyere enn HI, og hadde omtrent samme utgangspunkt vektmessig. Jeg gikk ned +/- 15 kg uten veldig store problemer, og har holdt vekten (i over et år). Når man ikke er større enn "som så", og i tillegg ikke får vært mye i bevegelse (slik det står i HI), så tror jeg dessverre man må belage seg på lite kalorier om man vil gå ned. Det andre her i tråden går ned i vekt på, hadde jeg definitivt lagt på meg av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no