Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Greit å legge søppelposen i naboens spann?
Ja, det er greit om det er plass i spannet 17 10,83%
Ja, men bare rett før søppelbilen kommer 95 60,51%
Ja, inntil en dag før søppelbilen kommer kan man gjøre det 1 0,64%
Nei, kjøp deg en større søppeldunk, gnipung! 41 26,11%
Agurksalat 3 1,91%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-15, 13:31   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Hvis man spør naboen om det er greit, ja. Hvis ikke synes jeg faktisk det er frekt.

Hvorfor det? Det er jo ikke som om naboen betaler for det ekstra søppelet, eller må dra en ekstra tung dunk bort til søppelbilen?Det er snakk om å legge en pose oppi en annens dunk rett før tømmetid. Jeg synes det er utrolig sært og særdeles lite raust å reagere på det.
Jeg spør forresten ikke folk om tillatelse til noe som jeg synes det er greit at de gjør uten å spørre meg om tillatelse. Jeg ga f. 12-åringen som var på besøk hos oss i går en ispinne, helt uten å spørre foreldrene hans om det var greit, og jeg synes det er greit om vår 12-åring får tilsvarende hos andre. Noen ting er da bare småting, selv om det handler om "mitt" og "ditt." ?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:35   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Rine; naboen min vet ikke om jeg skal ut og kaste mer søppel selv. Og ja, vi kaster faktisk flere poser oppi dunken like før søppelbilen kommer. Og så har du det med renhold av dunkene. Surt hvis noen andre har vært og kastet oppi noe søl sånn at du må vaske dunken før du hadde tenkt det.
Og så har du det økonomiske aspektet. Vi har stor dunk, og det koster mer. Vi har stor dunk fordi vi trenger det. Hvis naboen trenger mer plass, så kan han kjøpe seg større dunk han også.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:37   #23
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Og så er det litt den biten med å "ta seg til rette" på andres eiendom, som føles helt feil for meg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:38   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja, greit kvelden før tømming synes jeg.
Vi tenkte på det selv i påsken for vi var hjemme alle dager og søpla ble ikke tømt uka før påske siden tømmedag er torsdag og begge naboene på hver side var borte.
Nå holdt det akkurat selv om de ikke kom før i går så vi gjorde det ikke.

Jeg synes aboslutt ikke det er greit kvelden før , hadde blitt sur om vi ikke fikk plass til søppelet vårt om morningen fordi naboen hadde vært der kvelden før. Nå er det heldigvis ingen som gjør sånt rundt her da, så vi slipper i grunn å tenke på det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:46   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg synes det er latterlig sært, men vet at det på sånne ting er mange sterke meninger.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:46   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Rine; naboen min vet ikke om jeg skal ut og kaste mer søppel selv. Og ja, vi kaster faktisk flere poser oppi dunken like før søppelbilen kommer. Og så har du det med renhold av dunkene. Surt hvis noen andre har vært og kastet oppi noe søl sånn at du må vaske dunken før du hadde tenkt det.
Og så har du det økonomiske aspektet. Vi har stor dunk, og det koster mer. Vi har stor dunk fordi vi trenger det. Hvis naboen trenger mer plass, så kan han kjøpe seg større dunk han også.

Selvsagt kan han kjøpe seg større dunk, det hadde jeg også gjort om jeg alltid måtte kaste søppelet mitt hos andre. Slik det er nå, er vi fire i familien og greier oss som regel alltid med våre egen dunk i normalstørrelse. Det har likevel aldri falt meg inn at det skulle være moralsk forkastelig av meg å slenge en pose i en dunk med god plass de tre gangene i året vi har behov for det? Hos oss er det slik at vi går 150 meter med dunken for å sette den på felles hentested, og jeg regner med at de fleste har kastet det de skal når de har satt ut dunken, ikke at de kommer slepende med flere poser etter at de har slept selve dunken bort til hentestedet. Jeg ville selvsagt ikke kastet søl som kan lekke ut, ikke i egen, og iallfall ikke i andres dunk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:50   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Hvis noen hadde spurt hadde de fått. Jeg synes søppel er privat. Og har noen full dunk er det bare å sette ut en pose ved siden av. Jeg blir sur når naboens vaskedame har satt søppel i vår og det uten sekk i stativet, eller når jeg finner grisete poser som ikke er knyttet i toppen i vår dunk. Alle naboene har bleiebarn, det er vi så ferdig med. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 13:54   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det har likevel aldri falt meg inn at det skulle være moralsk forkastelig av meg å slenge en pose i en dunk med god plass de tre gangene i året vi har behov for det?

Greia for meg var at det virker som om han gjør dette hver uke. Da mener jeg han bør betale ekstra. Om en nabo gjorde det noen få ganger i året, ville jeg ikke synes det var merkelig i det hele tatt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:02   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg tenker ikke på søppeldunken som min personlige, jeg tenker at det er renovasjonsselskapet sine, og at vi får putte søpla vår der.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:08   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Greia for meg var at det virker som om han gjør dette hver uke. Da mener jeg han bør betale ekstra. Om en nabo gjorde det noen få ganger i året, ville jeg ikke synes det var merkelig i det hele tatt.

For all del, om man må gjøre det hver uke, er det nok greiest med større dunk. Jeg synes likevel det er sært å skrive "ikke kast søppelet i min dunk" på en lapp da.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:21   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg synes aboslutt ikke det er greit kvelden før , hadde blitt sur om vi ikke fikk plass til søppelet vårt om morningen fordi naboen hadde vært der kvelden før. Nå er det heldigvis ingen som gjør sånt rundt her da, så vi slipper i grunn å tenke på det.

Ja fordi du skulle kastet oppi naboens søplekasse da eller? Våre naboer var borte.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:29   #32
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvsagt kan han kjøpe seg større dunk, det hadde jeg også gjort om jeg alltid måtte kaste søppelet mitt hos andre. Slik det er nå, er vi fire i familien og greier oss som regel alltid med våre egen dunk i normalstørrelse. Det har likevel aldri falt meg inn at det skulle være moralsk forkastelig av meg å slenge en pose i en dunk med god plass de tre gangene i året vi har behov for det? Hos oss er det slik at vi går 150 meter med dunken for å sette den på felles hentested, og jeg regner med at de fleste har kastet det de skal når de har satt ut dunken, ikke at de kommer slepende med flere poser etter at de har slept selve dunken bort til hentestedet. Jeg ville selvsagt ikke kastet søl som kan lekke ut, ikke i egen, og iallfall ikke i andres dunk.

Man kan da fint gå 150 meter for å kaste søppel.

Og hva er problemet med å SPØRRE naboen om lov? Vanlig høflighet?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:29   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg er totalt avslappet på dette. Min søppeldunk må hvem som helst kaste søppel oppi når som helst. Jeg/vi produserer veldig lite søppel selv uansett. Nå bor jeg jo i blokk med fellesdunk, men før hadde jeg maks 6-7 søppelposer i spannet mellom hver tømming, som var hver 14. dag. Den var ikke halvfull engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:30   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg tenker at søppeldunken er vår og at ikke andre skal bruke den med mindre de har avklart det med oss.
Om vi hadde hatt ledig plass på morgenen på hentedagen hadde vi selvsagt ikke reagert om noen hadde lagt oppi litt. Det ville vi jo ikke merket.

Det jeg ikke ville vært fornøyd med var å ikke få plass til vårt eget fordi andre har tatt seg til rette. Jeg likte heller ikke at hundefolk kastet mange bæsjeposer i vår søppel (hvorav det hendte de sprakk og stinket) bare fordi vi bodde nær det folk luftet hundene sine.

Vi prøver det vi kan å redusere søppelmengden for å slippe å leie større dunk og vil helst slippe å betale for større dunk fordi andre bruker vår dunk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:44   #35
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Ikke greit om det er hver uke, men vi og naboene gjør det innimellom når noen plutselig har litt mye. Liker det ikke om noen har sortert dårlig, men det er vanligvis ikke et problem.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:45   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.


Og hva er problemet med å SPØRRE naboen om lov? Vanlig høflighet?

Etter i dag, kan det godt hende jeg begynner med deg, det har bare ikke "dotte meg inn" at naboen skulle ha noe imot det.
Ville du sagt nei om naboen spurte deg, forresten?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:48   #37
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.641
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg tenker at om det er ett problem så får man snakke med naboene og høre om det er greit. Vi har noen ganger fått boss i vårt spann, noe som triste noe innihampen, og i tillegg gjorde at vi ikke fikk plass til alt vårt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:48   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg hadde forventet å bli spurt dersom det ikke var snakk om etter at jeg reiste på jobb på tømmedagen. Jeg hadde vel forventet å bli spurt uansett slik vi bor nå. Vi har et lite søppelskur på tomta vår og det ville vært litt rart synes jeg om naboene gikk dit med sin søppel.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 14:54   #39
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.708
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg klarer virkelig ikke å se at det skal være problematisk å få en ekstra bosspose i spannet sitt?

Dersom det medfører gris, lukt eller at spannet blir så fullt at lokket ikke går igjen stiller det seg annerledes, men at det skal være noe problem med litt ekstra mengde (som man ikke skal flytte på eller betale for), det forstår jeg virkelig ikke.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:22   #40
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Etter i dag, kan det godt hende jeg begynner med deg, det har bare ikke "dotte meg inn" at naboen skulle ha noe imot det.
Ville du sagt nei om naboen spurte deg, forresten?

Nettopp derfor er slike tråder bra, man får vite hva andre tenker.

Jeg hadde sagt ja, hvis vi hadde plass. Hadde det vært noe som gjentok seg ofte, hadde jeg sagt at det var på tide at de kjøpte seg en større dunk selv.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no