Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Se & Hør

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Kjøper du Se & Hør - og hva stemmer du?
Jeg kjøper ikke Se & Hør - stemmer FrP 4 2,84%
Jeg kjøper Se & Hør - stemmer FrP 4 2,84%
Jeg kjøper ikke Se & Hør - stemmer rød-grønt 68 48,23%
Jeg kjøper Se & Hør - stemmer rød-grønt 11 7,80%
Jeg kjøper ikke Se & Hør - stemmer Krf 0 0%
Jeg kjøper Se & Hør - stemmer Krf 0 0%
Jeg kjøper ikke Se & Hør - stemmer Høyre 16 11,35%
Jeg kjøper Se & Hør - stemmer Høyre 4 2,84%
Jeg kjøper ikke Se & Hør - stemmer Venstre 16 11,35%
Jeg kjøper Se & Hør - stemmer Venstre 6 4,26%
Jeg kjøper ikke Se & Hør – stemmer annet enn alternativene over 8 5,67%
Jeg kjøper Se & Hør – stemmer annet enn alternativene over 4 2,84%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 16:04   #81
Ruth
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 8
Ruth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg kjøper ikke Se og hør. Det hender jeg blar i det hos tannlegen eller andre steder, men det kunne ikke falle meg inn å bruke penger på å kjøpe det.

Ruth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:32   #82
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Kjøper ikke Se & Hør, hos tannlegen leser jeg heller Seilas (tannlegen er seilfrelst ). Sist jeg var hos legen leste jeg Hjemmet

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:44   #83
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg kjøper det IKKE. Leser det ikke hos tannlegen eller frisøren heller, eller noen andre steder for den saks skyld.



Hos frisøren og legen leser jeg avisa og interiørblader. Hos tannlegen sitter jeg bare å gråter.

Jeg var på middag hos venner på lørdag, etter middagen var det to av de kvinnelige gjestene som satte seg ned å leste Her og Nå som de fant under stuebordet.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:12   #84
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg tror det er på tide at noen kartlegger FP'eres politiske ståsted.
5% FrP og 57% rød-grønt hører jo "ingen steds hjemme". Er dette nettstedet partipolitisk nøytralt??

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:41   #85
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg tror det er på tide at noen kartlegger FP'eres politiske ståsted.
5% FrP og 57% rød-grønt hører jo "ingen steds hjemme". Er dette nettstedet partipolitisk nøytralt??

Er det overraskende? At et nettsted som hovedsaklig rekrutterer småbarnsforeldre i 20–30-åra har en overvekt av Rød–Grønn-velgere. Du hadde ikke seriøst forventet at FP skulle ha den samme politiske fordelingen som landsgjennomsnittet ved et valg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 19:57   #86
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:00   #87
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

En kartlegging finnes her.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:18   #88
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg kjøper ikke Se og Hør og stemmer ikke.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:20   #89
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg kjøper av og til og stemmer Høyre.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:41   #90
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.



Hos frisøren og legen leser jeg avisa og interiørblader. Hos tannlegen sitter jeg bare å gråter.

Jeg var på middag hos venner på lørdag, etter middagen var det to av de kvinnelige gjestene som satte seg ned å leste Her og Nå som de fant under stuebordet.

Stakkars Miromurr. Men jeg flirer nå litt av deg allikevel.

Hos forrige tannlegen min leste jeg Se og Hør på venterommet, for det andre alternativet var Jakt og Fiske. Nå har jeg skiftet,(ikke pga lesestoffutvalget) og leser Norsk Ukeblad på venterommet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:51   #91
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg ser debatten på NRK nå, og jeg blir om mulig enda mer indignert over metodene til dette drittbladet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:02   #92
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Jeg føyer meg rett inn hos majoriteten ser jeg :uorginal:

På venteværelset hos legen leser jeg heller informasjonsbrosjyrer om osteoporose før jeg leser Se og Hør.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:09   #93
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se & Hør

Hva er denne boka Kagge er en del av?

:harikkefulgtmeditimen:

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 02:33   #94
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se & Hør

Kjøper ikke, høyre.

Men HENDER jeg arver noen blader av mamma
Hun proklamerer at hun kjøper det for å få tvprogrammet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 05:17   #95
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se & Hør

Kjøpte det aldri da vi bodde i Norge, nå hender det en sjelden gang at jeg kjøper det i Sjømannskirken. Der har jeg vært tre ganger på 11 måneder, så ca. så ofte kjøper jeg det. Krysset derfor av for kjøper ikke, og stemmer Venstre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:37   #96
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hva er denne boka Kagge er en del av?

:harikkefulgtmeditimen:

Kagge har som sedvanlig snust seg frem til en bestselger. Kagge forlag gir ut boken til tidligere medarbeider i Se & Hør, der arbeidsmetodene til bladet kommer frem, og så tjener sikkert forlaget en god slump penger på det i samme slengen.

(Kjøper ikke bladet - stemmer rødt.)

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:44   #97
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjøpte det aldri da vi bodde i Norge, nå hender det en sjelden gang at jeg kjøper det i Sjømannskirken. Der har jeg vært tre ganger på 11 måneder, så ca. så ofte kjøper jeg det. Krysset derfor av for kjøper ikke, og stemmer Venstre.


Hvorfor krysset du av for kjøper ikke? Fordi tre ganger på 11 mnd ikke kvalifiserer?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:27   #98
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se & Hør

Kjøper en gang i blant. Stemmer rød/grønt.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:07   #99
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se & Hør

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvorfor krysset du av for kjøper ikke? Fordi tre ganger på 11 mnd ikke kvalifiserer?

To ganger har jeg vel kjøpt det, og jepp, derfor.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no