Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i klesbutikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 23:39   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ser ingen motsetning mellom det jeg skrev og det du skriver. Det å forvente god service er på ingen måte ensbetydende med å behandle betjeningen eller varene respektløst. Heller tvert i mot.


Nei, jeg ser heller ingen motsetning. Jeg bare deler, jeg. Det er visst godt å "skrive det av seg", har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:41   #62
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dette er en holdning som jeg ikke skjønner: du er ansatt i butikken og disse menneskene er kundene dine. Hvorfor reagerer du på at de forventer at du gir dem service? Selv på billige restauranter er det en selvfølge at kelneren tar av bordet og dekker på til nestemann. Hvorfor forventer butikkpersonale at kundene deres skal rydde opp etter seg selv? Og hvorfor stå som et spørsmålstegn når kundene forventer service? Hvilken type butikk er det du jobber i egentlig?

Å bli behandlet høflig, med respekt og på en hyggelig måte, det synes jeg absolutt man kan forvente når man jobber i butikk, men å forvente at kundene gjør ryddejobben for seg, det skjønner jeg ikke hvorfor man gjør. (Jeg skjønner godt at det er hyggelig at de gjør det, men jeg skjønner ikke at det skal være forventet.)

Og jeg har jobbet som renholder, så jeg vet hvor irriterende det er når noen åpner den store glassdøra ved å legge hånden midt på glassflaten i stedet for å bruke dørhåndtaket, slik at det blir et digert fettmerke der hvor jeg akkurat har brukt en evighet på å få
det skinnende rent. Ja, det var irriterende, men jeg forventet ikke at folk skulle vaske glasset etter seg likevel.

Jeg jobber ikke i butikk, men har likevel forståelse for at butikkpersonellet foretrekker å bruke tiden sin på salg og kundebehandling fremfor å rydde opp etter en masse late mennesker som tror det bare er å slenge fra seg klær overalt. Mora-deres-jobber-ikke-her, og selv om du ikke gir menneskene som går inn og ut døra en klut for å tørke bort sine egne fettflekker, kan du håpe og oppfordre dem til å åpne døra ved hjelp av dørhåndtaket.

Jeg trenger ikke sette det på spissen en gang, jeg skjønner bare ikke hvordan man kan unnlate å rydde etter seg i en klesbutikk. Sjekker jeg ut klærne på bordet, tar jeg opp det øverste plagget og bretter det ut, slik at jeg kan se hvordan plagget ser ut. Liker jeg det jeg ser, blar jeg meg gjennom bunken uten å krølle til klærne, men for å se etter riktig størrelse. Og alvorlig talt, jeg slenger ikke det øverste plagget i hendene på den ansatte skulle hun tilfeldigvis befinne seg i nærheten. Jeg legger det pent sammen, så får hun heller gjør det om igjen hvis det skulle være nødvendig.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 23:46   #63
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roter du i klesbuikker?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Hvis jeg har tid og jeg husker hvor jeg fant klærne så henger jeg de på plass. Ellers så henger jeg det på stanga utenfor prøverommene. Forsøker å brette tøyet, men det blir jo ikke profft gjort da. Hiver ikke klær på gulvet.

Skulle som en annen her nevner, ønsket at de kunne rengjort prøverommene litt oftere. Hybelkaniner som fester seg i alle klær inkl. egne er ikke ok.

Signerer alt her!

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:08   #64
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg jobber ikke i butikk, men har likevel forståelse for at butikkpersonellet foretrekker å bruke tiden sin på salg og kundebehandling fremfor å rydde opp etter en masse late mennesker som tror det bare er å slenge fra seg klær overalt.

Ja, for kundebehandling er jo akkurat de de bruker tiden på på de store kjedebutikkene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:14   #65
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg henger klærne på plass. Prøver å legge ting på plass i hyller også, men det ser ikke like pent ut.

På litt dyrere butikker hender det at de sier at jeg bare skal legge klærne til dem, så ordner de det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:17   #66
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg roter ikke til i hyllene og slenger klærne rundt, men er veldig glad hvis det står et stativ utenfor prøverommet hvor jeg kan henge fra meg prøvede klær. Husker svært sjelden hvor klærne jeg har hatt med meg henger.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:19   #67
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, for kundebehandling er jo akkurat de de bruker tiden på på de store kjedebutikkene.

Kan det være fordi de ikke har tid til annet enn rydding?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:26   #68
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg bretter pent sammen igjen det jeg har sett på som ligger brettet på et bord. Men jeg bærer ikke på plass igjen etter meg når jeg har prøvd klær. Før når jeg var frisk og hadde overskudd, så hang jeg alltid på plass, men nå er jeg som oftest helt utkjørt etter å ha prøvd klær, og orker ikke. Tar gjerne med meg noen plagg som henger på stativ på veien ut av butikken. Det kunne aldri falle meg inn å la det slenge på gulvet. I noen butikker der de ansatte har funnet klær til meg, så legger jeg det fra meg i kassen og spør om ikke de kan henge det på plass.

Kan bare signere her, i grunn.
(men bare for å presisere; jeg lar det ikke henge igjen i prøverommet, men tar det med ut til betjeningen/stativet ved prøverommet/kassen el.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 00:28   #69
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg jobber ikke i butikk, men har likevel forståelse for at butikkpersonellet foretrekker å bruke tiden sin på salg og kundebehandling fremfor å rydde opp etter en masse late mennesker som tror det bare er å slenge fra seg klær overalt.

Jeg skjønner også godt at det er det de ansatte foretrekker. Jeg foretrekker også å gjøre de spennende oppgavene fremfor de kjedelige i min jobb. Og hva er kundebehandling, om det ikke er å yte service til kundene?

Jeg setter det litt på spissen nå, jeg innrømmer det; jeg synes selvsagt ikke det er greit å slenge fra seg klær over alt, for ikke snakke om å nærmest ødelegge dem, og jeg skjønner svært godt at butikkersonalet ikke vil bli behandlet som tjenere. Men fortsatt synes jeg det er snodig at så mange ansatte i butikker ser ut til å mene at kunder som forventer god service er en pest og en plage.

Og ja, jeg har møtt en del slike butikkselgere, og nei, jeg gidder ikke handle i butikker der jeg treffer slike.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 01:30   #70
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Man tilbringer da tiden i tidsklemmen.

Når sant skal sies er det kanskje ikke så normalt å ha tilnærmet fotografisk hukommelse på hvor ting er i butikkene heller.

Husker en gang på min lokale HM at damene i butikken ikke klarte å forklare en stakkar hvor pologenserene lå, for de jobbet jo i barneavdelingen, må vite. Jeg viste henne, jeg. :skrape:

:vurdereråsøkehjelp:


Jeg syns du er ordentlig søt, jeg



Bill.merk.: - Vil gjerne treffe alfaCharlie på H&M (spesielt på H&M)

  Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 10:38   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner også godt at det er det de ansatte foretrekker. Jeg foretrekker også å gjøre de spennende oppgavene fremfor de kjedelige i min jobb. Og hva er kundebehandling, om det ikke er å yte service til kundene?

Jeg setter det litt på spissen nå, jeg innrømmer det; jeg synes selvsagt ikke det er greit å slenge fra seg klær over alt, for ikke snakke om å nærmest ødelegge dem, og jeg skjønner svært godt at butikkersonalet ikke vil bli behandlet som tjenere. Men fortsatt synes jeg det er snodig at så mange ansatte i butikker ser ut til å mene at kunder som forventer god service er en pest og en plage.

Og ja, jeg har møtt en del slike butikkselgere, og nei, jeg gidder ikke handle i butikker der jeg treffer slike.

Det overrasker meg også, det der med ansatte som mener at service er et fremmedord, eller eventuelt betegnelsen på kopper og kar i kjøkkenskapene.

Som jeg jo har fått kraftig poengtert har jeg jobbet endel i butikk, og servicedelen er jo det MORSOMME!

Vanlig rydding er heller ikke noe pes, men det er surt når det i ET prøverom ligger 14, 15 jeans, åpenbart tråkket på, masse vrengte singleter, bluser som knappene nærmest er røska av og kjoler med nestenheltherpa glidelås.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 11:30   #72
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg prøver å rydde etter meg: bretter sammen klær jeg har sett på og henger opp det som faller på gulvet.
Når det gjelder å henge på plass etter prøving så gjør jeg det hvis jeg husker hvor jeg hentet plaggene. Jeg liker best butikker der jeg kan henge plaggene på stativ utenfor prøverommet slik at de ansatte rydder

Jeg er flinkere med å rydde i butikker som gir god service enn i butikker med småjenter som tygger tyggis og snakker med venninner uten å oppdage at de har kunder i butikken.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 11:45   #73
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.292
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg roter ikke så veldig. Litt, kanskje? Men jeg slenger ikke klær på gulvet og tråkker på dem. Ikke ødelegger jeg heller. Og jeg går aldri fra klær i prøverommet. Det hender jeg ikke finner tilbake til stedet jeg fant klærne på, og da henger jeg dem bare et sted. Skal begynne å henge dem på stativet ved prøverommet heller.

Irriterer meg også over fulle stativ der man må fjerne minst ti plagg bare for å se størrelsene. Typisk barneavdelingen på HM.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 12:21   #74
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.


Vanlig rydding er heller ikke noe pes, men det er surt når det i ET prøverom ligger 14, 15 jeans, åpenbart tråkket på, masse vrengte singleter, bluser som knappene nærmest er røska av og kjoler med nestenheltherpa glidelås.

Jeg føler veldig for å presisere at jeg ikke behandler klærne dårlig, altså. De få gangene jeg har latt ting henge i prøverommet er det pent på hengeren sin.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 19:24   #75
Tulip
Rather Unfriendly
 
Tulip sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 24
Tulip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Legger på plass plagg etter meg, kjennes merkelig ut å gå fra et prøverom fuylt av klær jeg tok med inn....

__________________
In need of some colour
Tulip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 20:35   #76
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg går aldri fra klær i prøverommet. Enten henger jeg dem på plass selv eller så henger jeg klærne på stativ utenfor prøverommet.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 23:54   #77
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Jeg er nok kjedelig og veloppdragen .

En butikkansatts drøm når det gjelder "ryddighet", men et høflig helvete å selge til .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 10:57   #78
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Eg heiter tante Sofie, og eg er ein butikkrotar.

*bekjenner*

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 10:59   #79
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg heiter tante Sofie, og eg er ein butikkrotar.

*bekjenner*


Stemmer dårlig med nicket ditt, da!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 12:42   #80
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Nei, det gjør jeg ikke. Henger alltid klærne tilbake der jeg fant dem, evt legger dem der de hører hjemme. Hvis jeg ikke husker, eller finner tilbake til plassen, så gir jeg dem til en ansatt, evt henger den på stativet ved prøverommene.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no