Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 00:17   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jakten på den 6. sans - Tv Norge, søndager:

1) Har du sett mer enn èn episode?
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna?
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans?
4) Hva synes du om serien?

Utdyp gjerne.




__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:18   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har sett en halv episode, og fniser godt av at disse synske menneskene synes det er så spennende å finne ut av hvem som kommer til å vinne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:22   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg lurer nemlig på om du fortsatt hadde fnist om du hadde ignorert stoltheten din og sett f.eks 3 hele episoder.

Jeg var også lenge uinteressert i serien og zappet glatt forbi.
Nå har jeg sett flere episoder, og tenker på de som syns det er moro å le av slike serier.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:24   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Ignorert stoltheten min!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:32   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har sett mange episoder ja, men har dessverre vært forhindret i å se alle i denne omgangen.

Jo, jeg tror at deltakerne har evner. I større og mindre grad. Noen er flinke, andre mindre flinke.
Eller, det blir litt feil å si det også, da de nok har områder de er sterke på og områder de er svake på.

Serien er bra den. Artig å se hvordan de løser oppgavene, og det å se den enorme treffsikkerheten de har noen ganger.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:54   #6
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg har sett mange episoder ja, men har dessverre vært forhindret i å se alle i denne omgangen.

Jo, jeg tror at deltakerne har evner. I større og mindre grad. Noen er flinke, andre mindre flinke.
Eller, det blir litt feil å si det også, da de nok har områder de er sterke på og områder de er svake på.

Serien er bra den. Artig å se hvordan de løser oppgavene, og det å se den enorme treffsikkerheten de har noen ganger.

Signerer denne jeg

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:58   #7
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har sett en av episodene fordi jeg en gang i tiden kjente en av deltakterne.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 01:12   #8
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

1) Har du sett mer enn èn episode? Nei
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna? Ja
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans? ??
4) Hva synes du om serien? Ikke sett den

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 07:18   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

1) Har du sett mer enn èn episode? Nei
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna? Jeg har sett to halve
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans? Nei
4) Hva synes du om serien? Sikkert grei underholdning for dem som liker slikt.

Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du Amelie mener man setter fnisingen i halsen av hvis man svelger stoltheten og ser mer enn tre episoder?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:08   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

1) Har du sett mer enn èn episode? Nei
2) Har du sett mindre enn en episode/styrt unna? Jeg har sett to halve
3) Tror du deltakerene har spesielle evner, a´la en sjette sans? Nei
4) Hva synes du om serien? Sikkert grei underholdning for dem som liker slikt.

Men jeg blir litt nysgjerrig på hva du Amelie mener man setter fnisingen i halsen av hvis man svelger stoltheten og ser mer enn tre episoder?

Å sette fnisingen i halsen var dine søte ord, men jeg tror ganske enkelt at de som har hatt fordommer mot uforklarlige evner begynner å undre seg og begynner å forstå at mange kan ha evner utenom det vanlige. Og da snakker jeg ikke om "gode menneskekjennere" eller ren flaks.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:26   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Har styrt unna, fordi jeg har tenkt at det sikkert bare var nok et spekulativt underholdningsprogram hvor man ukritisk godtar det disse evnerike folkene kommer med, laget for folk som gjerne vil tro.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

[…] jeg tror ganske enkelt at de som har hatt fordommer mot uforklarlige evner begynner å undre seg og begynner å forstå at mange kan ha evner utenom det vanlige. Og da snakker jeg ikke om "gode menneskekjennere" eller ren flaks.

Så dette er et program som skiller seg ut, ved å bruke doble blindtester og vitenskapelig dokumentasjon av evnenes effekt (altså utelukker ren flaks)? (Nei, det betyr ikke at evnene må forklares, men hvis resultatene er mer enn ren flaks så er det ikke umulig å dokumentere det. Man trenger altså ikke skjønne hvordan ting virker for å finne ut om de virker.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:35   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har sett flere episoder og jeg ler fortsatt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:53   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har ikke sett på det. Men jeg tror at det finnes et og annet man ikke kan forklare der ute. Dog tror jeg ikke noe på folk som kjenner kraften strømme gjennom seg og dermed kan finne igjen bilnøkkelen og sånn.

  Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 08:58   #14
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Å sette fnisingen i halsen var dine søte ord, men jeg tror ganske enkelt at de som har hatt fordommer mot uforklarlige evner begynner å undre seg og begynner å forstå at mange kan ha evner utenom det vanlige. Og da snakker jeg ikke om "gode menneskekjennere" eller ren flaks.

Amelie, det er underholdningstv. Uansett hvor mye fantastisk menneskene i serien skulle kunne vise frem vil jeg uansett ikke ta det for god fisk. TVNorge har incentiver for å "bevise" synskhet, og det er i seg selv argument nok for meg til å ikke bry meg om hva som kommer frem.

Og for å svare på spørsmålene dine; jeg har ikke sett en hel episode, men mange bruddstykker.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:08   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Å sette fnisingen i halsen var dine søte ord, men jeg tror ganske enkelt at de som har hatt fordommer mot uforklarlige evner begynner å undre seg og begynner å forstå at mange kan ha evner utenom det vanlige. Og da snakker jeg ikke om "gode menneskekjennere" eller ren flaks.

Jeg ser ikke TV, så jeg har ikke sett det aktuelle programmet, men likevel tør jeg å uttale meg om at dersom noe skulle klare å overbevise meg om at det finnes folk med en "6. sans", så ville det ikke vært et underholdningsprogram på Norges minst seriøse TV-kanal.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:22   #16
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

2) Jepp.
3) Næh.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:29   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Har ikke sett en eneste episode. Interesserer meg overhodet ikke - ellers er jeg hjertens enig i det Teofelia skriver.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:34   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Å sette fnisingen i halsen var dine søte ord, men jeg tror ganske enkelt at de som har hatt fordommer mot uforklarlige evner begynner å undre seg og begynner å forstå at mange kan ha evner utenom det vanlige. Og da snakker jeg ikke om "gode menneskekjennere" eller ren flaks.

Kan du ikke forklare meg hva det er som gjør at dette programmet er overbevisende da? Hvordan beviser det evner?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:40   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har ikke en gang hørt om programmet jeg, så kommentering utover det kan jeg ikke bidra med.

Men melder meg inn i skeptiskgjengen. Dere aner ikke hvor mange synske folk vi fikk 'på nakken' da vi lette etter svigerfaren min. Noen skulle hentes her og bringes der, og vi ble sett rart på da vi ikke dro land og strand rundt og lette etter han etter ymse tips. Her snakker vi om tips fra hele Sør-Norge samt Danmark. Noen av tipsene agerte vi på, men vi fant fort ut at det var nytteløst. Svigerfaren min er fortsatt ikke funnet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:51   #20
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans (mini-undersøkelse)

Jeg har bare sett bruddstykker av kanskje 2-3 episoder.

Kunne egentlig godt tenkt meg å sett serien, men har det med å glemme TV-programmer.

Om jeg tror på det er jo vanskelig å si siden jeg ikke har sett serien... men jeg er vel tilbøyelig til å tro at noen kan ha en slags 6. sans.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no