Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-23, 14:30   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Jeg er på jakt etter det jeg skrev i overskriften.

Noen som vet om en?
Den må virke, selvsagt. Kunne varme opp middagsrester. Men billig og liten er to krav.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 14:32   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Billig=Finn? Jeg kjøpte en der når vi flyttet. Den så helt ubrukt ut, og damen som hadde den hadde brukt den til å varme vann og poppe popcorn. For å si det slik, den jeg kastet før vi flyttet så helt FORFERDELIG ut inni, etter at familien AS hadde brukt den uten å vaske den etterpå xx antall ganger.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 14:36   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Billig=Finn? Jeg kjøpte en der når vi flyttet. Den så helt ubrukt ut, og damen som hadde den hadde brukt den til å varme vann og poppe popcorn. For å si det slik, den jeg kastet før vi flyttet så helt FORFERDELIG ut inni, etter at familien AS hadde brukt den uten å vaske den etterpå xx antall ganger.

Jeg har sjekket Finn sånn litt halvhjertet, men det jeg fant var nokså slitte saker…

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 14:43   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Hvor billig er billig? Jeg ville gått for en slik, hvis ikke du tenker det er for mye penger, 699. https://www.elkjop.no/product/hvitev...mwb21de/295076

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 14:44   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

599 Rusta https://www.rusta.com/no/no/mikrobol...011720101.aspx

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 14:53   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Takk! Jeg hadde ingen spesielle meninger verken om hva liten eller billig er, men begge disse ser greie ut.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 22:46   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk! Jeg hadde ingen spesielle meninger verken om hva liten eller billig er, men begge disse ser greie ut.

Jeg skal sjekke modell på min. Den er ganske liten (jeg ville ikke ha stor) og var billig. Samtidig som den er digital (har også Tine funksjon Forøvrig)

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-23, 23:03   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten og billig, men ok mikrobølgeovn til studenthybel

Supert!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no