Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 15:08   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

...og gå på konsert med om 20 - 30 år?

Er det noen som har et slikt potensiale?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:31   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Jeg skal ikke uttale meg - for da Madonna kom som et brak på 80-tallet, fnyste jeg foraktelig og kalte henne "døgnflue."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:18   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg skal ikke uttale meg - for da Madonna kom som et brak på 80-tallet, fnyste jeg foraktelig og kalte henne "døgnflue."

he-he...

Jeg tenker kanskje Coldplay.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:20   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Ei venninne av meg skreiv dette på facebook, i forkant av Bieber-konserten som var i våres:

Sitat:

2032: Damer på 30-35 valfarter til Oslo i I ♥ Justin Bieber-hettegenserne sine for å få med seg at den en gang så pene og glatte, nå skjeggrufsete og nyopererte, gjør comeback-konsert. "Baby" i grovrøstet versjon ljomer utover til hysteriske hyl og skrikende allsang, og hardt bankende tenåringshjerter får slippe til en liten stund.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:44   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Jonas Alaska og Jarle Bernhoft.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 16:07   #6
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Jeg har så lyst til å skrive Depeche Mode, men de er nok på Krokryggen Gamlehjem innen den tid. Fine fine bandet!

Men jeg har faktisk troa på Bieber. Hvis han klarer å fornye seg gjennom åra kommer han til å holde på lenge.

Beyoncè, kanskje?

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 16:08   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Aner ikke. Jeg er for opptatt med å høre på de som var populære for 30-40-50 år siden.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 16:09   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Aner ikke. Jeg er for opptatt med å høre på de som var populære for 30-40-50 år siden.

Ditto.

Men Sundfør, Bernhoft, Maria Mena, Arctic Monkeys og slikt har jeg litt trua på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 16:14   #9
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg skal ikke uttale meg - for da Madonna kom som et brak på 80-tallet, fnyste jeg foraktelig og kalte henne "døgnflue."

Og jeg uttalte noe lignende om Snoop Doggy Dog i 1996. Som om han kom til å vare, lizzom. Egentlig viser det vel at jeg var gammel allerede da. :knirk:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 16:42   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

He he, nå fikk jeg artige bilder i hodet av meg sjøl og en haug gamle damer, på aldershjem, gaulende: "her blir det liv, rai rai!"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 17:15   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...



Inagh! Fnatten! Slutt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 17:28   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Ah, og så kan vi sitte og kikke ut i hagen, mimre og synge: "Beatles spællt aldri så vakkert som vinsjan på kaia..."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 17:31   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ah, og så kan vi sitte og kikke ut i hagen, mimre og synge: "Beatles spællt aldri så vakkert som vinsjan på kaia..."

Det var jo litt søtt til og med.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 17:33   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Oh, jeg gleder meg til å bli gammel!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 17:35   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Hmpf.

Men uansett - jeg tror det er ganske opplagt at Gaga er den nye Madonna. Hun kommer til å henge med en stund, ha noen glitrende greier, andre helt forferdelige ting.

Ellers tror jeg at Christina Aguilera kommer til å ende som en Barbra Streisand, og kanskje, kanskje, kanskje Britney en vakker dag får litt substans og faktisk skriver sine egne tekster, og kanskje faktisk ender opp som en Dolly Parton?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 18:54   #16
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Jeg tipper at Return fortsatt spiller om 20 år hvertfall! De var jo på topp på midten av åttitallet og har nå turnert i hele sommer til stor begeistring for fansen som kan alle sangene utenat fortsatt, så å dømme utfra navnet kommer de nok tilbake når de når pensjonsalderen også!

Har jeg vært på fest med dem i sommer lurer du kanskje? Oh yes!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 19:02   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Jack White.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ellers tror jeg at Christina Aguilera kommer til å ende som en Barbra Streisand, og kanskje, kanskje, kanskje Britney en vakker dag får litt substans og faktisk skriver sine egne tekster, og kanskje faktisk ender opp som en Dolly Parton?

Jeg tror Miley Cyrus kommer til å bli en ny Allison Krauss. Hun kommer til å gå på en smell og være borte fra rampelyset for å komme tilbake med sår bluegrass. Jeg tror Britney kommer til å forsvinne fra musikkbransjen og bli helseguru i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-12, 19:04   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jack White.


Jeg tror Miley Cyrus kommer til å bli en ny Allison Krauss. Hun kommer til å gå på en smell og være borte fra rampelyset for å komme tilbake med sår bluegrass. Jeg tror Britney kommer til å forsvinne fra musikkbransjen og bli helseguru i stedet.

Slett ikke umulig med Miley, altså.

Britney som helseguru? Hm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 00:11   #19
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Nå er vel de fleste jeg hører på allerede såpass gamle at det er vel tvilsomt at de holder på om 20-30 år. Enkelte av dem er jeg vel redd skal forlate verden ganske tidlig også...

Men det er nok en del jeg fortsatt vil høre på. Kanskje man da må velge sangene i en litt roligere versjoner...


(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 00:34   #20
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke av dagens band/musikere/artister tror du man fremdeles vil høre på ...

Kings of Leon Garantert.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no