Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-17, 13:36   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror ikke Lisa Børud kan kalles pubsanger.
Dersom du med pubsanger mener "en slik som alle kan like", skjønner jeg deg, men jeg er ikke helt med på tankegangen om at Ida Marie er verken en god sanger eller en artist bare fordi hun har et smalere publikum

OK, pubsangere og kirkesangere da. Med det så mener jeg sangere som er teknisk helt ok, men totalt blottet for sjel og personlighet. Ida Maria er vel også den eneste i den gjengen der som faktisk lager musikk selv, de andre er bare sangere.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:37   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Nå må du ikke glemme klassikeren "Lenge leve livet" som tross alt ble skrevet delvis av Benedicte Adrian.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:38   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Adam Douglas skriver vel også musikken sin sjøl? (Ikke at jeg hadde hørt om ham fra før, på noe vis. Det er litt sånn Beat for Beat-materiale over mange av disse deltakerne.) Synes i alle fall han er en verdig vinner av denne konkurransen - kanskje den eneste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:41   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå må du ikke glemme klassikeren "Lenge leve livet" som tross alt ble skrevet delvis av Benedicte Adrian.

Ja, det er sant! Jeg tenkte på de som er igjen.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Adam Douglas skriver vel også musikken sin sjøl? (Ikke at jeg hadde hørt om ham fra før, på noe vis. Det er litt sånn Beat for Beat-materiale over mange av disse deltakerne.) Synes i alle fall han er en verdig vinner av denne konkurransen - kanskje den eneste.

Ja, jeg syns han er både flink og likanes, men som artist er han meg ganske likegyldig. Men nå liker jeg jo alltid sjel over teknikk. Teknikk er kjedelig.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:45   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Nå begynte jeg å nynne Lenge leve livet.

Enig med deg, Tallulah; Sjel over teknikk. Men, jeg synes ikke Ida Marie har noen av delene. Hun er "wannabe-rebell", er det inntrykket jeg sitter igjen med fra det jeg har sett og hørt i Stjernekamp. Det skal sies at jeg har hørt fint lite fra henne før, så det er mulig hun har mer sjel i framføringene sine ellers.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:48   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå begynte jeg å nynne Lenge leve livet.

Enig med deg, Tallulah; Sjel over teknikk. Men, jeg synes ikke Ida Marie har noen av delene. Hun er "wannabe-rebell", er det inntrykket jeg sitter igjen med fra det jeg har sett og hørt i Stjernekamp. Det skal sies at jeg har hørt fint lite fra henne før, så det er mulig hun har mer sjel i framføringene sine ellers.

Jeg kjenner henne godt helt fra starten, så det er nok ikke veldig mye wannabe-rebell, nei. Men kan forstå at det kan fremstå slik for de som ikke kjenner til henne eller hennes karriere.

Benedicte Adrian hadde jeg veldig vondt av. Hun er bare en helt annen type artist enn dette formatet krever, det var litt det samme med hun Gunhild fra Gåte i fjor. Man skal liksom både være en allrounder, og ha egen stil. Ikke så lett. Men jeg ser at de som gjør det bra og får gode tilbakemeldinger fra dommerne (men ikke nødvendigvis vinner publikum) er de som er ganske veletablerte artister med god kunnskap om musikk, og dermed velger noe annet enn sviskene. Slik som Tuva fra Valkyrien og Silya. Jeg liker å se på mest fordi dommerpanelet og gjestedommerne er gode og kunnskapsrike.

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 13:51   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Dette var nok et stykke uti karrieren, altså.


(Kilde: youtube.com)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 14:18   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg syns han er både flink og likanes, men som artist er han meg ganske likegyldig. Men nå liker jeg jo alltid sjel over teknikk. Teknikk er kjedelig.

Han er soulartist, er han ikke? Det verste er at jeg nok ville foretrekke Ida Marias grunnsjanger heller enn hans, jeg også, men jeg synes han er langt mer anvendelig i Stjernekamp-formatet.

Rine - YouTube-linken minner mest om et sort hull.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 18:54   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Haha, mye sjelløs soul! Godt mulig han vinner, men programmet hadde blitt uholdbart kjedelig med bare sånne som ham.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 19:01   #30
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Enig, Tallulah! Ida Maria har sjel! Hun er vår favoritt. Sier vår, siden det er kjæresten som ser på, mens jeg oftest streamer noe samtidig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-17, 22:54   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Jeg liker og Ida Maria - men at dere kan si at Adam Douglas er en pubartist - dere altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-17, 00:51   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva song song Didrik på Stjernekamp i kveld?

Nå ser jeg linken til Rine! Og jeg som skal legge meg nå!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no