Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-19, 00:58   #21
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Syns det er innafor, Bluen. Om det er for tidlig... som sagt, vi booket i fjor. Men vanlig bookingstart på vårt sted var to år før, altså nå. Hvis man skal bestille et sted å ha det, er det nå andre begynner å bestille. «Hvor lenge tør du vente», osv.

Har man det hjemme, er det naturligvis bare å finne fram solstolen. Vi gjør nok ikke mye mer med saken før til neste år.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 01:00   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er ikke dette fortsatt ekstremt lenge til? Vi har mulighet til å ha det på jobben min, men da må selskapet kjøre tog i et kvarter og gå gjennom Slottsparken. Er det innafor, tro? Fine lokaler.

Nei, jeg synes ikke det er ekstremt lenge til.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 08:26   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er ikke dette fortsatt ekstremt lenge til? Vi har mulighet til å ha det på jobben min, men da må selskapet kjøre tog i et kvarter og gå gjennom Slottsparken. Er det innafor, tro? Fine lokaler.


Ja, det er innafor.

Jeg har tenkt det samme(har konfirmant i 2020)ang tid, at det er leeenge til, men plutselig er det ikke så lenge til.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 08:36   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er ikke dette fortsatt ekstremt lenge til? Vi har mulighet til å ha det på jobben min, men da må selskapet kjøre tog i et kvarter og gå gjennom Slottsparken. Er det innafor, tro? Fine lokaler.

Ja, innafor.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 11:02   #25
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Det er -06 som skal konfirmeres det året, ja?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 11:04   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det er -06 som skal konfirmeres det året, ja?

Jepp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 11:57   #27
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Jeg synes det er for tidlig å be trettenåringen min ta stilling til om hun vil konfirmere seg eller ikke, og i så fall hvordan. Det må hun få litt tid til å sette seg inn i, tenker jeg.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:24   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg synes det er for tidlig å be trettenåringen min ta stilling til om hun vil konfirmere seg eller ikke, og i så fall hvordan. Det må hun få litt tid til å sette seg inn i, tenker jeg.

Han vet hvordan, men om han skulle bestemme seg for å droppe det, er ingenting skrevet i stein, vi kan avbestille.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:25   #29
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi har snakket litt om konfirmasjon, men og nå vet hun ikke. Å booke lokale flere år forveien høres helt tullerusk ut før meg. Om ungen skal konfirmeres har vi jo ikke datoen nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:27   #30
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Vi har dato, og her hos oss så køer man på lokale. Jeg kan f. Eks si jeg har konfirmant 2021, og lokalet sier de har 2 bookinger der allerede for det året (skjedde i fjor). Jeg stiller meg i kø. Når. Nr 1 får dato, velger de, nr 2 kan velge mellom de resterende ledige helger og jeg som er nr 3 er heldig, for jeg har borgerlig konfirmant, og får den datoen, det er bare en dato for det hos oss.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:30   #31
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi har snakket litt om konfirmasjon, men og nå vet hun ikke. Å booke lokale flere år forveien høres helt tullerusk ut før meg. Om ungen skal konfirmeres har vi jo ikke datoen nå.

Jeg syns også det var tullerusk når mamma og broren min begynte å snakke om at jeg måtte bestille lokale for et par år siden. Men det er visst sånn man gjør det her. Jeg visste at min skulle konfirmeres i kirka om han skulle konfirmeres, og da trengte jeg ikke datoen for å booke lokalet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:38   #32
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi har snakket litt om konfirmasjon, men og nå vet hun ikke. Å booke lokale flere år forveien høres helt tullerusk ut før meg. Om ungen skal konfirmeres har vi jo ikke datoen nå.

Vi har dato , mulig du synes det er tullerusk men flere av lokalene her er allerede utleid og vi må ha lokale.
Man må ikke være i denne tråden ,men for de av oss som har begynt planleggingen så kan det være fint å dele tips.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:40   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Han vet hvordan, men om han skulle bestemme seg for å droppe det, er ingenting skrevet i stein, vi kan avbestille.

Samme her. Min er klar på hva han vil nå , ombestemmer han seg så går det selvsagt helt fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:44   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi har dato , mulig du synes det er tullerusk men flere av lokalene her er allerede utleid og vi må ha lokale.
Man må ikke være i denne tråden ,men for de av oss som har begynt planleggingen så kan det være fint å dele tips.

Jeg tror det er ganske vanlig mange steder at lokaler leies ut flere år i forveien, så jeg er jo egentlig glad for at jeg ble pushet litt på, for vi kan ikke være hjemme.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:51   #35
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi har dato , mulig du synes det er tullerusk men flere av lokalene her er allerede utleid og vi må ha lokale.
Man må ikke være i denne tråden ,men for de av oss som har begynt planleggingen så kan det være fint å dele tips.

Såre tær en mandags formiddag?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:01   #36
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Såre tær en mandags formiddag?

Nei, bare skjønner ikke poenget med sånne kommentarer i en planleggingstråd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:02   #37
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror det er ganske vanlig mange steder at lokaler leies ut flere år i forveien, så jeg er jo egentlig glad for at jeg ble pushet litt på, for vi kan ikke være hjemme.

Ja, det er nok ganske vanlig. Glad vi startet for noen uker siden , allerede vanskelig å få lokale.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:21   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi har snakket litt om konfirmasjon, men og nå vet hun ikke. Å booke lokale flere år forveien høres helt tullerusk ut før meg. Om ungen skal konfirmeres har vi jo ikke datoen nå.

Det er en grunn til at tråden Kobfirmant 2020 ble startet for flere år siden. Du kan godt mene at det er tullerusk, men når det er vanlig at lokaler er opptatt flere år i forveien, så kan man velge å forholde seg til det ... eller ikke. Lokaler kan avbestilles hvis ungdommen ombestemmer seg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:27   #39
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Har bare aldri hørt noe sted enn her inne at konfirmasjon må planlegges flere år i forveien....
Men rusler ut igjen for ikke ødelegge for dere som må planlegge flere år i forveien.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:45   #40
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Har bare aldri hørt noe sted enn her inne at konfirmasjon må planlegges flere år i forveien....
Men rusler ut igjen for ikke ødelegge for dere som må planlegge flere år i forveien.



Det hadde ikke jeg heller, men det viste seg jo at det faktisk var sånn. Jeg ser i vår tråd(2020) at jeg bestilte lokale i januar 2018, og det var ikke for tidlig i følge sekretæren på skolen. Annen planlegging gjør jeg jo ikke før det nærmer seg. Dvs jeg taker jo ja når noen tilbyr meg lån av duker og den slags.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no