Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Vår forbrukerhverdag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-14, 08:39   #121
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.719
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tror de har sluttet med det, men vet at Name it forsøkte enkelte steder. Men ellers finnes det jo både Fretex og UFF containere overalt, så å finne steder hvor man kan gi bort klær er absolutt ikke vanskelig.

Tar Fretex og UFF imot ødelagte klær?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 12:33   #122
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.241
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Tar Fretex og UFF imot ødelagte klær?

UFF tar visst imot alt så lenge det er rent og tørt.

Fretex tar imot alt av tekstiler og klær. Vi gjenbruker så mye som mulig. Det som ikke kan brukes mer, går til materialgjenvinning (for eksempel redesign eller pussefiller) eller energigjenvinning.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 12:57   #123
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tror vi går i den retningen selv, for det er jammen ikke lett å finne på gaver synes jeg til barn som har det meste og som man gjerne ikke kjenner så godt.

Ja, og så kan de heller kjøpe noe de vil ha, for de og de ander pengene de evt. får, eller spare. Og ikke minst blir det billigere for oss, for skal man kjøpe noe er det vanskelig å komme under 100-lappen hvis det skal være noe jeg synes er fint nok å gi bort uten at det bare blir noe ræl.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 12:59   #124
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Mange har nevnt gaver i denne tråden, og da lurer jeg på hvorfor det er så nødvendig å kjøpe gaver til hverandre til både jul og bursdag? Jeg kan jo forstå at man gjerne vil gi gaver til barn, de vokser og trenger jo nye ting etterhvert, men voksne? Er det virkelig nødvendig å kjøpe gaver til mannen/kona/kjæresten/foreldre/venner osv. Hadde det ikke vært bedre om man heller kjøpte det man trengte selv ...
Hvis man absolutt vil gi noe kan man jo lage noe spiselig for eksempel.

.

Dette er eg faktisk veldig uenig i. Spesielt når det gjelde å gi til ektefelle/samboar. Å gi ei gave på denne dagen tenker eg er ein fin ting i eit samliv. Det viser omsorg og oppmerksomhet.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:16   #125
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Tar Fretex og UFF imot ødelagte klær?

I følge svar her gjør de visst det. Lærte noe nytt nå.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:20   #126
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Ja, og så kan de heller kjøpe noe de vil ha, for de og de ander pengene de evt. får, eller spare. Og ikke minst blir det billigere for oss, for skal man kjøpe noe er det vanskelig å komme under 100-lappen hvis det skal være noe jeg synes er fint nok å gi bort uten at det bare blir noe ræl.

Nettopp. Jeg har hatt gavelager, kjøpte en haug legoesker på salg i sommer. Nå er lageret tømt, mange bursdager i høst.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 13:44   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette er eg faktisk veldig uenig i. Spesielt når det gjelde å gi til ektefelle/samboar. Å gi ei gave på denne dagen tenker eg er ein fin ting i eit samliv. Det viser omsorg og oppmerksomhet.

Helt enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 14:43   #128
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.241
Blogginnlegg: 263
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette er eg faktisk veldig uenig i. Spesielt når det gjelde å gi til ektefelle/samboar. Å gi ei gave på denne dagen tenker eg er ein fin ting i eit samliv. Det viser omsorg og oppmerksomhet.

Det finnes da mange andre måter å vise omsorg og oppmerksomhet på. Men vi kan godt være uenige.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 15:17   #129
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.719
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I følge svar her gjør de visst det. Lærte noe nytt nå.

Jeg også, har alltid hørt at Fretex kaster alt som ikke er i topp stand.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 16:09   #130
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det finnes da mange andre måter å vise omsorg og oppmerksomhet på. Men vi kan godt være uenige.

Ja, men det er noko i det i ein hektisk kvardag der ungar spis mykje av både tid, fokus og lommebok. At det da ligg en pakke under treet som "pappa" har kjøpt til "mamma" og omvendt. Det er noko fint, personlig og voksent i det og markere at til tross for at en er foreldre så er en også kjæreste og voksen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 18:08   #131
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette er eg faktisk veldig uenig i. Spesielt når det gjelde å gi til ektefelle/samboar. Å gi ei gave på denne dagen tenker eg er ein fin ting i eit samliv. Det viser omsorg og oppmerksomhet.

Jeg og mannen ga ikke hverandre tidligere gaver, men etter vi har fått barn har vi begynt. Jeg ønsker at barna skal se helt konkret at vi viser omsorg for hverandre. (Små barn evner ikke å forstå at når mamma klemmer pappa på ryggen til han roper av smerte er det enkte, genuin omsorg. True story. Mannen min har så stive muskler bak på ryggen at han er henvist til ortoped. Massasjen min hjelper masse - men det er jo vondt for ham. Mine barn er heldigvis gamle nok til å skjønne farens eget beste. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 20:19   #132
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg og mannen ga ikke hverandre tidligere gaver, men etter vi har fått barn har vi begynt. Jeg ønsker at barna skal se helt konkret at vi viser omsorg for hverandre. (Små barn evner ikke å forstå at når mamma klemmer pappa på ryggen til han roper av smerte er det enkte, genuin omsorg. True story. Mannen min har så stive muskler bak på ryggen at han er henvist til ortoped. Massasjen min hjelper masse - men det er jo vondt for ham. Mine barn er heldigvis gamle nok til å skjønne farens eget beste. )

Konkret omsorg, godt sagt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 20:25   #133
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Omsorg kan vises på flere måter og selv om jeg ikke et så fan av amerikanske samlivsbøker så tror jeg den om de fem språkene kan ha litt rett i at folk responderer ulikt på gaver. Det er ikke slik at gaver er noe magisk omsorgstegn for alle. Ut i fra det tenker jeg at par som legger gaver under treet til hverandre sikkert gjør dette fordi det er viktig for dem. Andre har sine måter å uttrykke kjærlighet på.

Vi er ikke gavemennesker i særlig grad og får mer ut av å sammen kjøpe oss noe fra oss til oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 20:37   #134
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Omsorg kan vises på flere måter og selv om jeg ikke et så fan av amerikanske samlivsbøker så tror jeg den om de fem språkene kan ha litt rett i at folk responderer ulikt på gaver. Det er ikke slik at gaver er noe magisk omsorgstegn for alle. Ut i fra det tenker jeg at par som legger gaver under treet til hverandre sikkert gjør dette fordi det er viktig for dem. Andre har sine måter å uttrykke kjærlighet på.

Vi er ikke gavemennesker i særlig grad og får mer ut av å sammen kjøpe oss noe fra oss til oss.

Nok en gong, det er opp til kvar enkelt familie kva ein brukar pengar og tid på. Eg tenker likevel at gave som konsept er med på å smøre det sosiale maskineriet, også mellom ektefeller.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 20:42   #135
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Folk er forskjellige, ja. Jeg syns oppriktig det er en stor glede å få en gjennomtenkt gave av mannen min til jul, som er mye mer enn gleden over selve tingen. Og det samme med å finne noe til ham. Jeg har aldri skjønt greia med å bli enige om å kjøpe noe sammen, det har jo ingen ting med jul og gaver å gjøre. For lite magi og poesi, rett og slett. For praktisk. For meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 20:55   #136
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nok en gong, det er opp til kvar enkelt familie kva ein brukar pengar og tid på. Eg tenker likevel at gave som konsept er med på å smøre det sosiale maskineriet, også mellom ektefeller.

Ja hvis gave er en del av kjærlighetsspråket deres (klissete begrep i know). For oss gir det nok mye mindre av den effekten enn hos dere og derfor velger vi andre ting som virker bedre hos oss.

Jeg kan bli veldig glad om han lager en god middag til oss eller finner på noe vi kan gjøre sammen. Det er jo gaver det også, men pakke under treet kjøpt fra kontoer jeg også bruker er ikke det jeg setter høyest på lista selv om jeg absolutt blir glad.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 21:18   #137
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Eg har også lest Sidsel Gran og kan teorien om kjærlighetsspråk så eg forstår kva du seier

En kollega i dag fortalte at han hadde ordna ei helg kvar måned neste år utenom sommarferie og jul der han og kona skulle reise bort. Avklart med barnevakter og full pakke. Han gledde seg så til å finne en kreativ måte å pakke det inn på og legge under treet. Eg blei heilt rørt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 21:21   #138
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Vi har helt felles økonomi, så det har ingen ting med hvilken konto som har betalt gaven. Det trenger heller ikke være noe dyrt. Og jeg kaller det ihvertfall ikke kjærlighetsspråk!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 21:23   #139
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Eit år fekk eg ein enkel varmovn for eg hadde sutra over kor kaldt en krok i huset var der eg ikkje hadde varme. Kjedelig, ikkje så dyrt, men voldsomt omtenksomt syns eg! Uten noko kjærlighetsspråk.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 21:25   #140
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vår forbrukerhverdag

Sidsel Gran?

Filifjonka.. Det er jo veldig hyggelig om man trives med det.
Jeg setter pris på gaver jeg også altså, men mannen og jeg er såpass lite glad i butikker at vi heller går sammen enn å lete etter noe hver for oss. Vi gir hverandre restaurantbesøk hver romjul, men det ville ikke bety noe mer om det lå som et gavekort under treet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no