Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger hjelp til å huske navnet på en gruppe

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 17:57   #1
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Trenger hjelp til å huske navnet på en gruppe

Nå har mannen min og jeg grublet på dette i dagesvis uten å komme på hva gruppen het, så nå må jeg spørre dere. Dette er ikke særlig lett for jeg har minimalt med info. Det gjelder en døgnflue, de hadde en kjempestor hit for 2-4 år siden ca. Det var (er?) mange medlemmer i bandet, kanskje 6-8 stk. Både damer og menn. Jeg husker i alle fall tre damer. Alle sang. Videoen til sangen var litt sånn sirkus/tivoliaktig. De hadde kostymer med masse farger og hadde malt seg i ansiktet. Jeg husker en singel i tillegg til denne hiten, men ikke noe mer etter det. Tror de var engelske eller amerikanske.

Noen som kan hjelpe?

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:03   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger hjelp til å huske navnet på en gruppe

Big Brovaz?

Videoen får jeg ikke tak i, men er sangen riktig?


(Kilde: youtube.com)

  Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:11   #3
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger hjelp til å huske navnet på en gruppe

Der var de vettu! Så kult. Men tidssansen vår er dårlig. Mannen mente det var ett år siden singelen var ute, jeg mente i alle fall 3-4 år siden. Ser det er snakk om 7 år..

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:12   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger hjelp til å huske navnet på en gruppe

Ja, det var en stund siden de var ute med den singelen ja. Så fint at dere fikk litt ro i sjela nå da.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no