Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innerdører - hvite eller sorte?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-21, 21:02   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Jeg har aldri tenkt at sorte dører er spesielt trendy eller ikke. Vi kjøpte hus med sorte dører i 2001, og de levde vi fint med i flere år før vi malte dem hvite. Grunnen var at dørene var malt sorte av forrige eier, og arbeidet var litt sådär. Jeg likte dørene både som sorte og hvite.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 21:29   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Ja, en god del av det jeg har valgt til huset har sikkert vært trendy (en stund), og jeg derfor har blitt påvirket og oppmerksom på det, i det jeg valgte det. Også har det rukket å bli totalt utrendy, for så å bli retro igjen før jeg har rukket å bli lei og byttet det ut. Andre ting har aldri vært verken spesielt trendy eller utrendy, det bare er noe jeg liker.

Det er godt mulig svarte dører og andre svarte detaljer er spesielt trendy akkurat nå, men det trenger ikke å bety at man blir fort lei. Liker du det, så liker du det, selv om det var en trend akkurat den gangen det ble kjøpt. Jeg har trua Che! Kunne sikkert valgt det selv også, hvis jeg hadde et helt annet hus enn jeg har. Her ville det overhodet ikke passet inn, bortsett fra kanskje på utgangsdøra.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 11:04   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har aldri tenkt at sorte dører er spesielt trendy eller ikke.

Jeg tenker likt når det gjelder dører.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 16:29   #24
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Jeg tenker at sort er like klassisk som hvitt, selv om hvitt er mer vanlig. Personlig synes jeg sort er mer spennende. Gleder meg til bilder!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 16:51   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Vi skal male et par dører nå, og jeg har tenkt å male dem i samme farge som veggen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 18:16   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Dørene ble litt vanskelige å ta bilde av. Det er uvant, men tror jeg blir fornøyd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg 1B305340-4C76-44E8-AF8D-8DCD05A28002.jpeg (14,7 KB, 48 visninger)
__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 19:47   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Stilig!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 20:05   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Kjempefint!

Sort ER klassisk, selv om det er trendy akkurat nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 20:40   #29
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Fint! Jeg har alltid likt svarte dører, men hos oss passer det ikke.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 21:04   #30
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Det ble flott det!

Jeg går ikke lei farger og interiør så fort, og velger sjelden ting fordi det er trendy, men fordi jeg liker det. Hadde jeg hatt sorte dører tror jeg nok de hadde vært sorte om 10 eller 20 år også. Vi er jo bare ulike der. Noen maler jo stuen hvert år, mens feks jeg ikke orker tanken på det engang.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 21:13   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

De passet fint, Che!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-21, 10:32   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Innerdører - hvite eller sorte?

Skikkelig fint!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no