Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ta dere sammen, norske damer!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 18:47   #141
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

(Nå er jeg igang, sorry) - det er heller ikke sånn at alle bør prioritere trening. Jeg så senest på et BBC-program her om dagen hvor det ble sagt at det å være i vanlig hverdagsaktivitet er det som er viktig for helsa. Ikke sitte på rumpa hele dagen, men gjøre seg ærender hit og dit og holde seg i jevn aktivitet. "The chair is a killer".

Men klart, om man ønsker en veldig stram og perfekt kropp, må man trene mer intenst. Men det er ikke noe som bør være viktig for alle, akkurat.

Dette programmet var det (tilgjengelig til i morra). Absolutt verdt å se.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 19:53   #142
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har en bilring nederst på magen, hvis jeg trener forsvinner den, og hva skal ungene da lene hodene sine mot når jeg leser for dem.


Et av de herligste kompliment jeg har fått noen gang, var da ei trøtt lita frøken på seks år krøyp godt inntil meg og sa: "åh Inagh, du har så deilig og tykk mage, du!"

I prinsippet er det ikke så dumt det Marte Krog sier - det er en prioriteringssak, det å trene. Jeg har mye tid jeg kunne trent på, noe jeg rett og slett må innrømme at jeg ikke gidder, og sånn er det med den saken. Jeg kunne tatt meg sammen, jeg kunne trent, men akkurat nå, gidder jeg ikke.

Problemet til Marte Krog, Trude Mostue, Kari Jaqueson og deres likesinnede "synsere," er måten de pakker inn budskapet sitt på. For meg blir det totalt uspiselig, for det oser av at de for det første anser det å være tynn og veltrent som endel av det å være vellykket, og dermed, underforstått, havner jeg i taperkategorien deres. Det hjelper også en god del på vellykkheten at man selvsagt har vaskehjelp, om man ikke er heldig nok til å ha hjelp med barna.

For min egen del har jeg bein nok i nesa, år nok på baken og selvbilde nok til å drite en lang masj i disse damene. Jeg syns likevel det er synd fordi en stor del av de som leser hva disse kvinnfolka uttaler er unge, lettpåvirkelige jenter, som ennå jobber med å finne sin plass i livet. Når slike "synsere" som uttaler seg i kraft av å ha et kjent fjes, 1000 sko og dyre vesker, så får de et ikke, i mine øyne, et helt sunt bilde på hva som er idealet her i livet.

Så ja, i prinsippet, sier dama noe fornuftig, men i praksis blir det hakkande feil lell.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:00   #143
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Godt poeng. Myk mamma er bedre å kose på enn en med skarpe kanter.

Da kutter vi ut treningen og spiser hjemmelagede cupcakes, heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:09   #144
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Da kutter vi ut treningen og spiser hjemmelagede cupcakes, heller.

Jupp. Eller en mellomting kanskje. Hahaha...


Ja, okei da. Jeg tar poenget. Det VAR flåsete sagt, og jeg mener det ikke helt sånn heller altså. Jeg er IKKE en av de som er anti tynn for enhver pris altså, hvis det kunne oppfattes sånn. Det er ingen kroppsformer som er feil (kanskje bortsett fra de som er skadelig for en).

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:10   #145
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg husker Thomas Giertsen en gang for mange år siden var sjokkert over foreldre som faktisk kaller barnet sitt Aqua-Lene.

Like teit som Jern-Erna. Hvem kaller ungen sin det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:12   #146
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Hvorfor i all verden er det så mange som hisser seg opp over uttalelsene hennes relatert til trening? Er det fordi dere har lest VG`s vinkling? Det er jo i den sammenhengen hun faktisk har noe vettugt å komme med. Kroniske sykdommer relatert til livsstil er jo nettopp en av de største samfunnsutfordringene vi har nå, så at hun oppfordrer mødre til å trene ser jeg virkelig ikke noe negativt i. Måten det er pakket inn på, og at budskapet drukner i en del andre forstyrrende kommentarer, er synd. Jeg skjønner at hun mister troverdighet der hun med sine gode hjelpere får både tid og overskudd i massevis til å holde seg i form, men det er likevel ikke det vesentlige, for de aller, aller fleste av oss har tid til å trene, selv uten vaskehjelp eller au pair.

Da er det langt mer urovekkende at hun gis spalteplass til å fronte et særdeles utdatert kjønnsperspektiv, og at det sitter nybakte mødre der ute og tar til seg hennes holdninger. At hun mener det er greit med fedre som ikke bidrar på lik linje med mødre når det kommer til omsorg for ungen sin, er problematisk i 2013, og jeg er helt enig med det som blir sagt i tråden om at det er viktig at vi lar oss provosere, og at vi tar til motmæle. Dette er ikke uttalelser som bør få gå upåaktet hen, og det er i alle fall mye mer viktig å diskutere enn hennes oppfordring om å prioritere seg selv og en sunn kropp etter et svangerskap. Jeg skjønner at mange her inne fjaser av hele greia, for det kommer virkelig gullkorn etter gullkorn i intervjuet, men som Inagh er inne på tror jeg det er mange (usikre, unge mødre?) som leser på slike mammaforum, og da er det synd om hennes meninger om kjønnsrollefordeling vedrørende barneomsorg blir utelatt til fordel for en horde hissige folk som lar seg provosere av at hun fokuserer på trening.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:44   #147
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.068
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg er veldig enig i at uttalelsene som går på kjønnsroller i forhold til barneoppdragelsene er mer urovekkende enn det hun sier om trening, altså. Jeg fnyser litt over den der ta seg sammen-greien, men jeg synes det er mye mer bekymringsverdig med holdninger om at det ikke er så viktig at pappa er tilstede for babyen og at det ikke er macho nok å trille barnevogn eller skifte bleier. Ikke tror jeg på at hun koser seg så enormt med bleieskift som hun påstår heller.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:50   #148
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Tja. Det er vel fordi at hun uttaler seg om hvilke kjønnsroller hun lever i selv, og setter pris på. Det er lov å like å være undertrykket. Det er til og med lov å si det. Da blir det noe annet når man uttaler seg om hva man mener alle andre burde gjøre.

Hadde hun sagt "jeg synes norske kvinner må skjerpe seg og ikke være så himla likestilte" hadde det jo selvfølgelig vært mer grunn til å ta tak i nettopp det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 20:55   #149
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

For min del så er det ikke det at hun mener at man skal trene som er problemet, men mer det at hun basicly mener at hun er bedre til å disponere andre folks tid enn de selv er, for å sette det på spissen. Og det blir bare feil for meg, spesielt mtp hennes heldige livssituasjon.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:20   #150
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nå var det bare fjas, da, og med skarpe kanter mener man ikke tynn, vel? Jeg tolket det hvert fall ikke sånn.

Jeg tolket den sånn. Når man sammenlikner myka mamma med en med skarpe kanter vil jeg absolutt tenke at man mener en tynn mamma?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:24   #151
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg synes forøvrig at Marthe Krogh har noen poenger, både i forhold til trening og i forhold til arbeidsmengde/tempo i hverdagen. Hadde en fulltidsarbeidene mor på Løkka sagt det hadde vel ingen hevet et øyebryn. Og hvorfor gidder så mange å bli provosert av en kjendismamma i bladet Mamma? Det er ikke som hun er likestillingsminister eller barneombud.

Kommentarfeltet i VG er jantelov i fri utfoldelse.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:26   #152
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg tolket den sånn. Når man sammenlikner myka mamma med en med skarpe kanter vil jeg absolutt tenke at man mener en tynn mamma?

Nå har jeg allerede beklaget meg for flåsete formulering lengre oppe, men siden det fremdeles kommer reaksjoner: Jeg mente absolutt ikke noe negativt mot tynne mammaer. Se for øvrig mitt svar lengre oppe.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:27   #153
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg tolket den sånn. Når man sammenlikner myka mamma med en med skarpe kanter vil jeg absolutt tenke at man mener en tynn mamma?

Det var jo i treningssammenheng, fjas om å ikke trene. Jeg er tynn mamma, men har likevel ingen skarpe kanter, kan ikke forstå at jeg skal ta meg nær av det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:28   #154
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Årsaken til at jeg «hisser» meg opp kommer i avsnitt 2.
«Marte skal nå fortelle oss hvordan man kommer seg igjennom dagen med AuPair, vaskehjelp og pt.» Og vips der forsvant den hjelpende hånden og de velmenende rådene faller rett til stengrunn.
Hun kjenner ikke målgruppen hun snakker til. Hun snakker til en gruppe mennesker jeg ikke kan.identifisere meg med. Det er også årsaken til at jeg ikke klarer og hisse meg opp.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:30   #155
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg tolket den sånn. Når man sammenlikner myka mamma med en med skarpe kanter vil jeg absolutt tenke at man mener en tynn mamma?

Jeg tolket den også sånn. Og følte meg litt stukket i, for jeg er en sånn annenrangsmamma med skarpe kanter både her og der. Det hender faktisk at jeg tenker litt på akkurat det når ungene kommer og henger seg fast, men de virker i grunn ganske fornøyd med den mammaen de har fått, til tross for at hun ikke er så myk og god..

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:31   #156
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jøye. Man har da ikke skarpe kanter selv om man er tynn, vel? Snakk om å tolke alt i verste mening.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:31   #157
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var jo i treningssammenheng, fjas om å ikke trene. Jeg er tynn mamma, men har likevel ingen skarpe kanter, kan ikke forstå at jeg skal ta meg nær av det.

Jeg kombinerer. Jeg har skarpe kanter (hoftebein og kragebein, har jeg fått høre), men et veldig mykt parti på midten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:33   #158
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kombinerer. Jeg har skarpe kanter (hoftebein og kragebein, har jeg fått høre), men et veldig mykt parti på midten.

Kinderegg-mamma!

Jeg får for øvrig stadig vekk høre at jeg har j... skarp rumpe (!). Altså, den er myk utenpå, men når jeg feks sitter på fanget til mannen min, så skjærer bena inni der ned i fanget hans. Vistnok. Så jeg er tegner visst til å bli en pakke-løsning sånn sett jeg og.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:33   #159
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg har også synlige og tydelige bein, men jeg er bare glad til. Alternativet - å ikke ha bein - er mye verre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 21:34   #160
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kombinerer. Jeg har skarpe kanter (hoftebein og kragebein, har jeg fått høre), men et veldig mykt parti på midten.



Jeg har ikke skjegg, og det har eldste ettertrykkelig utpekt som svært positivt.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
boble, fele


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no