Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 21:09   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

*erindrer barna i barnehage i jula-tråden*.

Er dette samme forum?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:08   #42
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Her jeg bor er SFO stengt ja.
Det jeg mente var at det alltid vil være foreldre som ved helårs SFO vil bruke det hele tiden uten at barna får 3 uker sammenhengende ferie.
(det finnes tilfeller jeg kjenner til når det gjelder bhg, hvor barna fikk 1 uke ferie i løpet av et år.)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:17   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Men er det lov å ta betalt for 12 mnd da?

Jeg synes forøvrig heller ikke det er misbruk så lenge man bruker ordningen slik den er betalt for og innenfor regelverket. Om det er riktig overfor barna er en annen sak. (jeg tror forøvrig ikke at man nødvnedigvis må ha 3 uker sammenhengende ferie for å ha en god sommer. Hvis familien har det bedre med 2+2 uker tenker jeg det kan være en like god løsning i enkelte tilfeller. Men bare en uke ferie i løpet av året høres utrolig lite ut, jeg tenker da at det må ha vært en familie satt under veldig stress det året siden de velger å gjøre det sånn).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 01:18   #44
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Her jeg bor er SFO stengt ja.
Det jeg mente var at det alltid vil være foreldre som ved helårs SFO vil bruke det hele tiden uten at barna får 3 uker sammenhengende ferie.
(det finnes tilfeller jeg kjenner til når det gjelder bhg, hvor barna fikk 1 uke ferie i løpet av et år.)

Og da tenker jeg som så at for noen av de relativt få barna dette gjelder for vil det kanskje være like greit å være på SFO en hjemme.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 01:20   #45
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Jeg har virkelig aldri forstått hva som gjør at det liksom skal være bedre for barn å ha fri i juli fremfor andre måneder i året.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 08:40   #46
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpen SFO i juli måned - er det fy og skam?

Så enkel tankegang mange må ha.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no