Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Direktesending fra Medvedevs besøk?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 10:55   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Direktesending fra Medvedevs besøk?

NRK har visst direktesending av Medvedevs besøk. Eh, hvorfor det egentlig? Når begynte man med direktesending fra alle statsbesøk? Eller prøver de å få det litt "Obama light"?

Etter at Dagsrevyen ble "ny" har jeg lagt merke til en endring i NRK Nyheter, alle saker skal ha en reporter som intervjues direkte fra "åstedet", replikkvekslingen skal gå raskt, men ofte blir det mest intetsigende spørsmål synes jeg. Det toppet seg da NRKs teite reporter Martin Gjæver spurte Anne Grethe Strøm Eriksen på sin første dag som forsvarsminister; "Er det ikke nok kvinner i Forsvaret nå? Nyheter er ikke hva det en gang var, Dagsrevyen har blitt mer infotainment enn rene nyheter synes jeg. (derfor ser vi the weakest link istedetfro Dagsrevyen nå)

En annen ting som irriterer meg er at første sak tydeligvis alltid skal vare de 10 første minuttene av Dagsrevyen, tværes ut og tværes ut i tid.

Og at Madeleine og han Jonas slår opp; førstesak i Dagsrevyen, oh my God, skikkelig viktig altså. Nei takke meg til Aftenposten, der får man heldigvis nyheter ennå.

Sånn, nå fik jeg skrevet av meg

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 12:02   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Direktesending fra Medvedevs besøk?

Det er vel fordi det er første gang på 14 år (?) at vi har statsbesøk fra Russland, vil jeg tro.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no