Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 20:12   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Jah, hvor etterpåklok er det lov å være?

Kan ikke dy meg for en liten

Lenke:
http://www.dagbladet.no/2010/04/28/k...y-tv/11485752/

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av HP : 28-04-10 kl 20:28. Årsak: Lenker i hovedinnlegg (ref. klistret tråd).
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:17   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett...

Muuulig hun burde ha tenkt på det litt tidligere, ja.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:26   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett...

hehe.. Må joine litt

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:29   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett...

Ja...hun virker jo litt naiv som tror det går, men det gjenspeiler kanskje avgjørelsen det var å delta i Paradise i utgangspunktet. Not so smart.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:36   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.


Kan ikke dy meg for en liten

Da er du snillere enn meg. For jeg føler litt slik:



Seriøst? Tenkte hun ikke på det før hun deltok?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:39   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Okay da, jeg er ikke noe snillere enn deg.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:42   #7
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Selv om akkurat dette muligens er noe urealistisk, så kan jeg ikke akkurat si at mitt inntrykk av henne i RL stemmer mye overens med påstander om hvordan hun er, som verserer. Kanskje hun også er litt lei terpingen og sendte epost etter "det er lov å prøve"-prinsippet?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:43   #8
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Seriøst? Tenkte hun ikke på det før hun deltok?

Tja. Hvor gjennomtenkte var vel våre valg i ungdomstiden? Heldigvis var det ingen som lokket oss med betalt ferie på luksushotell.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:55   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Det er jo i interessant i forhold til hele konseptet reality er bygget på, som nettopp er basert på at (unge) mennesker tar dumme valg andre kan la seg underholde av.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:55   #10
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Må nok humre litt med, den som har vært med på leken får tele steken

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:10   #11
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo i interessant i forhold til hele konseptet reality er bygget på, som nettopp er basert på at (unge) mennesker tar dumme valg andre kan la seg underholde av.

I tillegg har man gjerne godt voksne og profesjonelle folk som slår seg løs med noe som til tider kan minne om "rolletildeling" og klipping deretter.


(Kilde: youtube.com)


Altså; Jeg skjønner at det å be om å bli slettet virker urealistisk, men jeg kan på en måte forstå frustrasjonen som ligger bak og håpet om at noen av de profesjonelle partene som sitter på gamle toppløsbilder etc. vil være litt grei med en og luke bort dette. Og jeg priser meg lykkelig over at sånt ikke fantes i min ungdomstid, for jammen gjorde jeg mange dumme valg selv. Ikke hadde jeg samme evne til å tenke langsiktig som jeg har i dag heller.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:16   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Jeg skjønner hvor du vil hen, kie, men samtidig kan man vel ikke si at det er vanskelig å vite hva man går inn på og hva som er følgene av det etterpå. Nett og google og arbeidsgivere som sjekker Facebook er rimelig kjent og det har vært utallige artikler om psykiske ettervirkninger og konsekvenser på jobbmarkedet, så er man interessert i emnet er det ikke info det står på.
Men jeg ser jo også at vi alle gjør dumme ting i løpet av livet og at det er utrolig kjipt når at det innhenter deg når du har blitt litt mer moden og angrer. Det er det betenkelige med reality med så unge mennesker.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:19   #13
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

unge er de da gjerne ikke, mange av dem (realitydeltakerne) er på min alder. Hvis du ikke tror negativ omtale er en potensiell konsekvens av å melde seg på et slikt program er du domm.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:24   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Deltagerne burde vært vernet mot seg selv, og rett og slett ikke fått lov til å være med i programmet. Selvom jeg skjønner at hele konseptet går ut på å drite seg fullstendig ut.

Jeg ser ikke på det, men svitchet forbi her for en stund siden, og da så det da vitterlig ut som om en jente satt og tuklet seriøst oppunder skjørtet på ei annen jente?? Jeg svitchet fort videre! Trodde nesten ikke det var lov å sende sånt på tv? For ett søpleprogram!!

STAKKARS STAKKARS STAKKARS foreldre, søsken, besteforeldre m.m.!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:26   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Nå er det vel andre eller tredje sesong av denne serien, så de som melder seg på burde da strengt tatt vite hva de går til? At det som skjer der inne blir klint opp på nett og i sladreblader er vel ingen bombe.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:31   #16
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Det er da nok av informasjon tilgjengelig da vi var unge også, var det ikke? Om andre ting?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:34   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Det er da nok av informasjon tilgjengelig da vi var unge også, var det ikke? Om andre ting?

Jo, men vi gjorde det ikke på TV, og med all info som faktisk er om hvor belastende det kan være etterpå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:40   #18
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Nå er det vel andre eller tredje sesong av denne serien, så de som melder seg på burde da strengt tatt vite hva de går til? At det som skjer der inne blir klint opp på nett og i sladreblader er vel ingen bombe.

Nei, det er det nok ikke. (Ida var med i første sesong.)
Samtidig tror jeg ikke det er så veldig mye kjennskap til kryssklipping etc. så mange tenker vel at de skal klare å gi et ok inntrykk?

I tillegg gjør jo alkohol noe med dømmekraften og det er vel ikke akkurat mangelvare i sånne realityprogram. "Samle en gjeng ungdommer i beste 'russetid', la alkoholen flomme og snurr film!" kombinert med snedig kryssklipping tror jeg er kraftig undervurdert. Det er umodne, alkoholpåvirkede amatører opp mot proffe smartinger som tjener gode penger på dette og attpåtil har sikret seg gjennom kontrakter fordi de legger opp til og forventer at folk skal drites ut. Det virker veldig lite fair. Derfor synes jeg det blir litt guffent å være med i "peke og le"-gruppa når en av eks-deltakerne gjerne vil rette opp i dette og de hun henvender seg til istedet for å svare på en ok måte skaper en slags "Hæ hæ! Se så teit HUN er, da!"-greie.

Hun henvendte seg til de som satt på bildene direkte. Ikke gjennom leserbrev i avisa.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:41   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Det gir vel egentlig ordet "reality-check" en ny (og mer bokstavelig) betydning.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:52   #20
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jo, men vi gjorde det ikke på TV, og med all info som faktisk er om hvor belastende det kan være etterpå.

Nettopp.
Vi gjorde mye annet med masse info, advarsler og foreldre som ropte "tenk på fremtiden!" i bakgrunnen. Mange gjorde det allikevel uten å være særlig mye dummere og mindre oppegående som personer enn andre.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no