Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Om å dømme andre ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 19:06   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å dømme andre ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Interessante tanker, Lille Ru. Jeg prøver å være litt forsiktig med å spekulere i sånt etter en forsvinningssak for noen få år siden. Ei dame i 20-åra forsvant sporløst, og ryktene begynte å svirre. Noen som kjente noen som kjente noen hadde hørt at de hadde hatt en påskeferie med mye krangel. Det kunne godt hende at samboeren var involvert i forsvinningen, sa ryktene. En stund senere ble dama funnet - hun hadde tatt livet av seg. Det er jo ikke vanskelig å forestille seg hvilken skyldfølelse man sitter igjen med når ens nærmeste tar sitt eget liv - og så kommer rykter om drap på toppen av det hele. Stakkars mann.

Den saken husker jeg kjempegodt, jeg kjente samboeren hennes og hadde svært, svært vanskelig å forestille meg at han skulle ha gjort henne noe. Media hintet og ymtet frempå og spekulerte, og jeg håper inderlig at flere av de største avisene hadde oppvaskmøte i ettertid.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no