Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Fikk du nødvarsel med lyd i dag?
Ja, høy lyd og skriftlig varsel 130 66,33%
Ja, men lav lyd og skriftlig varsel 15 7,65%
Ja, men kun skriftlig varsel og ingen lyd 9 4,59%
Ja, men kun lyd, ikke skriftlig varsel 5 2,55%
Nei, jeg fikk verken det ene eller det andre 34 17,35%
Vet ikke 3 1,53%
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-23, 13:35   #21
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Lyd og varsel. Men da jeg forsøkte å åpne medlingen, så forsvant den. Usikker på om jeg hadde fått meldingen dersom jeg ikke var ved telefonen i øyeblikket.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 13:45   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Nei, ingenting. Samme med flere av kollegaene mine.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 13:49   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Lyd og varsel. Men da jeg forsøkte å åpne medlingen, så forsvant den. Usikker på om jeg hadde fått meldingen dersom jeg ikke var ved telefonen i øyeblikket.

Her var det ikke noe åpning av meldingen, den kom opp av seg selv og dekket mesteparten av skjermen, og jeg måtte trykke OK for å få den bort.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:05   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Ja, både sambo og jeg (og resten av kafeen vi satt på) fikk høy lyd og varsling.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:22   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Virket hos meg.

Her er info om hvem og hvilke enheter som får varsel: https://www.nodvarsel.no/hvem-kan-fa-varsler/

Det kan likevel ikke stemme helt siden sønnen både har relativt ny telefon og siste oppdatering.

Jeg fikk ikke noe på engelsk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:23   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her var det ikke noe åpning av meldingen, den kom opp av seg selv og dekket mesteparten av skjermen, og jeg måtte trykke OK for å få den bort.

Min ligger fremdeles under varsler.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:45   #27
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Både lyd og skriftlig varsel. På samboeren sin tlf så ble også meldingen lest opp. Men jeg glemte å spørre om han hadde noe spesielt på, men han har aldri fått ting lest opp tidligere, så det tror jeg ikke.

Ungene vet jeg ikke, Lillesøster har slått av sin, og de to andre har jeg ikke snakket med enda.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:46   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Sønn 2 fikk heller ikke noe varsel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:51   #29
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Jeg fikk både høy lyd og et varsel på skjermen. Men de vanlige tyfonene har jeg ikke hørt idag. Pleier å høre de veldig godt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:53   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Høy lyd, men ikke skriftlig varsel å mobilen, men kom på klokken. Men jeg prøvde frenetisk å trykke på mobilen ettersom jeg satt i et møte så det kan ha vært årsaken.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:58   #31
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Ja, på tre telefoner og en klokke. Var utendørs i Oslo sentrum og vanskelig å høre lyden på telefonen over sirenene.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 15:16   #32
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Høg lyd og skriftleg melding både på telefon og klokke.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 15:24   #33
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Jeg fikk melding både på norsk og engelsk. Men ingen lyd, bare vibrering.

Takk for lenke til tilbakemeldinger, har sendt den ut på jobb.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 16:02   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Ja, på begge telefonene. De er oppdatert og jeg har huket av for å motta nødvarsling og test av slikt i innstillinger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 16:02   #35
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Fikk ikke noe fordi jeg skrudde på flymodus for å unngå det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 16:48   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Ja.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 17:18   #37
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Nei, men det skal det heller ikke, jeg er i utlandet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 17:24   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Jeg kjørte bil akkurat da, merket at tlf viberte og jeg fikk melding. Mulig lyden var veldig lav. Eldstemann hadde fått melding og lyd, minstemann ingenting.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 17:26   #39
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 769
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Ja, og samtlige tlf fikk varsel samtidig på jobb.
Fikk varsel to ganger

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 17:46   #40
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Virket nødvarselet på din telefon 140623?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her var det ikke noe åpning av meldingen, den kom opp av seg selv og dekket mesteparten av skjermen, og jeg måtte trykke OK for å få den bort.


Jeg trykka OK i et forsøk på å slå av lyden, og da forsvant meldinga så jeg ikke fikk lest den. Finner den ikke igjen på telefonen heller. Bra jeg vet hva den handla om.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no