Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Brødboks

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 19:39   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Brødboks

Noen som vet om det finnes kule brødbokser å få kjøpt på nett?
Jeg er på jakt etter dette, men har egentlig ingen formening om hvordan den skal se ut utover at den skal ta seg litt ut på kjøkkenbenken. Tips?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:58   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødboks

Dersom det var en som ikke tar seg ut på kjøkkenbenken, men som fungerer godt kunne jeg anbefalt deg Tupperware sin. ... men videre kul er den ikke.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:03   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Dette er vanskelig! *abonnerer* Jeg har ikke klart å finne andre enn en i metall og den sedvanlige i furu etter at vår gamle brödboks knelte för jul.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:06   #4
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brødboks

Jeg synes disse er litt kule, men kanskje litt dyrt.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:07   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Altså, den kan gjerne fungere godt som brødoppbevaring også, bare så det er sagt. Men et brød lever ikke lenge her i huset uansett, :kresen: så noe stort krav om at den holder brødet ferskt lengst mulig har jeg altså ikke.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:13   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Denne har vi. Veldig fornøyd.

http://www.typhooneurope.com/Typhoon...lack/35818.htm

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:20   #7
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brødboks

Hiver meg på denne tråden jeg. Lurer også på å skaffe en kul brødboks. Den må være stor så jeg får plass til mer enn bare et brød. Liker å ha knekkebrød og flere brødvarianter lett tilgjengelig. Alt ligger i en kurv nå, men kunne jo vært kjekt med en brødboks.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:28   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Kan ikke hjelpe for jeg har også en kjedelig fra Tupperware i skuffen. Er veldig fornøyd med den da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:32   #9
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Prøver dette da.
http://www.typhooneurope.com/Typhoon...lack/35818.htm

Dæven, den var kul!
Men selvsagt "out of stock".

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 23:11   #10
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Brødboks

På Jernia har de noen fine i metall, hvit, svart eller knallrød.De minner om den fra Typhoon, men er firkantet. Jeg mener også å ha sett den på OBS!
Ikke dyr.

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 07:59   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Jeg vet ikke om den går under kategorien kul, men jeg synes i hvert fall min er fin. Det er Nigellas brødboks:



Jeg har kremfarget. Det er plass til en del oppi, og lokket kan brukes som skjærebrett (på baksiden vel å merke).

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:16   #12
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Hiver meg på denne tråden jeg. Lurer også på å skaffe en kul brødboks. Den må være stor så jeg får plass til mer enn bare et brød. Liker å ha knekkebrød og flere brødvarianter lett tilgjengelig. Alt ligger i en kurv nå, men kunne jo vært kjekt med en brødboks.

Jeg bruker en ganske stor forkantet glass eh...nei..hvordan i all verden skal jeg forklare dette da? Vel. Til knekkebrød bruker jeg oppbevaring fra Ikea. Glass med lokk. Passer perfekt til knekkebrød og er såpass ok å se på at den får lov til å stå lett tilgjengelig på kjøkkenbenken. Ikea har (hatt?) flere i denne glasserien...

Brødboks? Skulle gjerne hatt en litt kul en jeg også. Har ikke funnet det så her brukes microen til oppbevaring av brød....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:28   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg vet ikke om den går under kategorien kul, men jeg synes i hvert fall min er fin. Det er Nigellas brødboks:



Jeg har kremfarget. Det er plass til en del oppi, og lokket kan brukes som skjærebrett (på baksiden vel å merke).

:sikle:

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:30   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg vet ikke om den går under kategorien kul, men jeg synes i hvert fall min er fin. Det er Nigellas brødboks:



Jeg har kremfarget. Det er plass til en del oppi, og lokket kan brukes som skjærebrett (på baksiden vel å merke).

Den var veldig fin. Link?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:52   #15
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Hva med brødboks fra Eva Solo?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:54   #16
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg vet ikke om den går under kategorien kul, men jeg synes i hvert fall min er fin. Det er Nigellas brødboks:



Jeg har kremfarget. Det er plass til en del oppi, og lokket kan brukes som skjærebrett (på baksiden vel å merke).

Denne likte jeg også veldig godt.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 08:56   #17
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Jeg fant bildet på Google, www.trend-in.no . Jeg har aldri handlet der selv. Jeg fikk min av min mann, han hadde kjøpt den på Grønn, i Lilleakerveien.


Sist redigert av Pepper Lemon : 13-03-07 kl 09:00. Årsak: Det var disse preposisjonene da...
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:08   #18
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg fant bildet på Google, www.trend-in.no . Jeg har aldri handlet der selv. Jeg fikk min av min mann, han hadde kjøpt den på Grønn, i Lilleakerveien.


Takk for link! Den er veldig fin. Kunne ønske meg en slik jeg også. Hva tror du om prisen? Den koster 1339,- på nett. Er det mulighet for å spørre mannen om hva han betalte i butikken tro? Ikke pent å spørre om pris på gaver da men.....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:18   #19
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboks

Amor: Det er godt og vel ett år siden jeg fikk den, så han husker ikke. Men tippet rundt 1500 kr. Det går jo an å ringe butikken og høre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:19   #20
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødboks

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Amor: Det er godt og vel ett år siden jeg fikk den, så han husker ikke. Men tippet rundt 1500 kr. Det går jo an å ringe butikken og høre.

Ja! Det er klart. Det var lurt!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no