Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne igjen en kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-18, 19:38   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg å finne igjen en kjole

Jeg så en nydelig blomstrete/burgunder omslagskjole i et magasin. Jeg trodde det var reklamemagasin fra Sandvika storsenter, men jeg finner den ikke igjen der, så mulig det var fra et annet sted. Teksten til handlet om at man burde velge andre farger enn bare rødt og svart til juleantrekket.

Og altså, en modell med en lett, blomstrete burgunder/lilla omslagskjole på framsiden. Er det noen som kan hjelpe meg å finne igjen denne?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 19:54   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Kan det ha vært B-Young. Mener jeg så en sånn kjole der i dag. Fant den ikke på hjemmesiden så har dessverre ikke bilde å vise.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 20:35   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Lang eller kort?

Gjetter vilt

Cubus:


Desigual:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 465DC48F-C68F-4092-BA02-8428484F35C9.jpg (25,9 KB, 343 visninger)
Filtype: jpg E8BB80F1-A9B2-45AB-A31E-CBFECD5D82E3.jpg (21,7 KB, 343 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 20:38   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Ser denne er med i et bilde fra Sandvika storsenter da

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CFA1D2E6-6AE0-4E9D-8798-D02DDDC85835.jpg (13,7 KB, 335 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 20:44   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Dette er sikkert den Robyn snakker om: B-young

Frøken Dianas salonger/ Louche

Den siste er finere med Pickles Oh My-jakke til. Egentlig for blomstrete for meg, men husker den på grunn av jakka.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 20:51   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Slik jeg husker den er den knekort, v-utrigning og den minner om bildet Nessie la inn, men den er mer burgunder/julete og lettere i stoffet.

Mange fine kjoler her da!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:15   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 22:12   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Kanskje det er den, Frukt? Takk! ByTimo, i så fall. Og ikke helt innenfor budsjett.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 08:26   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Dette er sikkert den Robyn snakker om: B-young

Nei, det var ikke den. Kjolen jeg så var omslag, hadde kortere ermer og større mønster.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 09:24   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Kanskje det er den, Frukt? Takk! ByTimo, i så fall. Og ikke helt innenfor budsjett.

De har så mye fint! Og dyrt, ja.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 20:15   #11
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

By Ti Mo semi couture drap dress kjolen i fargen viola er nydelig - det blir By Ti Mo 50 s dress i Iconic Red for min del på julebord. Sitter så flott på og som du skriver innledningsvis så er dette litt utradisjonelle kjoler til jul men utrolig fine. De koster litt men de kan kles opp og ned.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-18, 22:13   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

By Ti Mo semi couture drap dress kjolen i fargen viola er nydelig - det blir By Ti Mo 50 s dress i Iconic Red for min del på julebord. Sitter så flott på og som du skriver innledningsvis så er dette litt utradisjonelle kjoler til jul men utrolig fine. De koster litt men de kan kles opp og ned.



Akkurat denne julen får jeg ta en runde i kjedebutikkene og håpe jeg finner noe som ligner, men en sånn kjole mangler på ønskelisten min!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-18, 18:09   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Var det denne artikkelen?

https://www.vg.no/annonsorinnhold/vi...lebordantrekk/

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-18, 18:49   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen en kjole

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Var det denne artikkelen?

https://www.vg.no/annonsorinnhold/vi...lebordantrekk/

Ja, det tror jeg jammen! Men fant ikke "drømmekjolen" der, så må ha blandet sammen to reklamer.

Jeg var forøvrig innom ByTimo for å få prøvd kjolen jeg tror det var, og få den ut av hodet. Tenkte den helt sikkert ikke var fin på, kjoler flest er ikke det. Fargen var ikke perfekt, men hva gjør det når modellen også fantes i blå... Hilsen lykkelig, nå enda blakkere, kjoleeier.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no