Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsker meg en dunparkas som er litt damete

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-18, 20:36   #41
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt damete

Takk for størrelsehjelp. Nera, jeg tror du er mye slankere og smalere enn meg, men siden du vanligvis bruker 34 kan det jo stemme med S for meg. Jeg har ikke muskler i skuldrene slik at det er et problem å få plass til de lenger, foråsiresånn.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-18, 00:40   #42
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt damete

Jeg er 169 cm, bruker str 36 i overdeler og har Arctic Parka i str S. Jeg føler meg faktisk litt bomsete i den, og det skyldes passformen og ikke størrelsen. Betalte 2000 kr på XXL for 7 år siden. Jeg har også Swims Monterosa, og syns den er enda nettere på, og like varm. Men jeg tror ikke den selges lenger.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 11:58   #43
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker meg en dunparkas som er litt damete

Jeg kjøpte denne dunparkasen fra Rönisch i fjor og er kjempefornøyd med den. Synes den er feminin i snittet. Lett og god passform for meg. Jeg er 175, relativt bredskuldret, men smal rundt livet. Jeg har den i M. Det er jo stadig kampanjer på Sportamore. Jeg tror jeg betalte rett under 2000.

https://www.sportamore.no/produkt/15...jacket-f-svart

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no