Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sengetøy til 220-dyner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-18, 13:23   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Vår flanell vaskes og tromles med og uten håndklær og kan ikke si at jeg har merket at det har ødelagt noe. Gammel flanell er litt "tynn" og mindre fluffy ettersom sikkert halvparten av fibrene er blitt borte i årenes løp, men jeg har virkelig ikke visst at håndklær var fyfy. Eller plagdes av det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-18, 13:40   #42
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Jeg kjøpte nytt flanell-sengetøy på Kid for en ukes tid siden, og da sa damen fra at jeg måtte vaske det på 60 grader før første gangs bruk "for at flanellen skal sette seg". Vet ikke helt hva det betyr, men sikkert lurt å gjøre det slik de anbefaler.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-18, 21:37   #43
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

På obs så jeg i dag et ensfarget grått sengetøy fra Høye i 220, til 249. Så veldig fint ut.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no