Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan sende en faktura til en privatperson via paypal?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 12:58   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan sende en faktura til en privatperson via paypal?

Jeg skal kjøpe noe fra en dansk privatperson. Jeg kan selvsagt betale via nettbanken min, men det er pes for selger som må fremskaffe iban-nummer og swift-kode. Skandiabanken opplyser dessuten at overføringen vil ta 5-8 dager. Jeg vil derfor tilby å betale via paypal.

Hvordan gjør man dette i praksis (altså hva skal jeg si til selger at hun må gjøre)? Hvordan sender man en faktura til noen via paypal? Må det gjøres via et nettsted som ebay etc, eller kan man bare logge in på paypal og sende faktura til mailadressen til kjøper?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 12:59   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende en faktura til en privatperson via paypal?

Dere må være registrert på paypal begge to, og når du vet navnet hennes kan du søke henne opp der inne. Man kan sende via mailen på pay pal.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 13:05   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan sende en faktura til en privatperson via paypal?

Tusen takk for svar! Vet du om overføringen går fortere enn vanlig bankoverføring? Ihvertfall at hun får beskjed via paypal at pengene er på vei?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 13:52   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sende en faktura til en privatperson via paypal?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Tusen takk for svar! Vet du om overføringen går fortere enn vanlig bankoverføring? Ihvertfall at hun får beskjed via paypal at pengene er på vei?

Det vet jeg ikke, jeg har aldri fått penger fra Paypal, men jeg har inntrykk av at hun får dem umiddelbart. Jeg vet at utenlandsoverføringer kan ta opp til 10 dager før det blir registrert på konto.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no