Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-17, 00:18   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns ærlig talt dette forsvaret av ytringsfriheten er en stråmannni denne saken. Det handler ikke om at nynazister får for få anledninger tilby ytre seg. Problemer at man definerer motstemmene som problemet.

Vel, hverken du eller jeg jobber i politiet på Sørlandet, så hvordan de definerte det hele, vet vi faktisk ikke. Jeg er imidlertid sikker på at de hadde gjort tilsvarende vurdering om frontene var motsatt. Deres jobb er å beholde ro og trygghet for alle. Det var nok av motdemonstranter som ble tatt hånd om de gangene jeg demonstrerte med Blitz på 90-tallet også.Uten at jeg umiddelbart antok eller følte at politiets sympati lå hos mine meningsfeller og meg...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no