Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Gaming-PC

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-16, 23:34   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Gaming-PC

Dette er guttungens store ønske til bursdagen. Jeg har skjønt at det er en stasjonær PC han ønsker seg men hva mer? Hva er greit nok for Minecraft o.l?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-16, 22:46   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaming-PC

Ser ut som at det blir denne: http://www.elkjop.no/product/data/st...#tab-more-info

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 01:00   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaming-PC

Hm. Jeg syns den ser litt svak ut til gaming. Nå driver vi på og sette oss inn i det der her hjemme, for eldstemann ønsker seg gaming-pc, og jeg trooooor vi har kommet til at pc må være "kraftigere". Når annonsen sier at den er "jevn til dagligdagse oppgaver" (eller hva det må var) så tenker jeg at den sikkert ikke er veldig god på minecraft (eller Portal2 som er grunnen til at vår eldste må ha ny pc).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 01:24   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaming-PC

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ser ut som at det blir denne: http://www.elkjop.no/product/data/st...#tab-more-info

Om du ikke allerede har kjøpt denne så kan jeg fortelle at min fjortis ble avbefalt denne av mer erfarne gaming-kompiser. Han endte opp med denne: http://www.lefdal.com/product/data/s...onar-gaming-pc og er meget fornøyd.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 17:20   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gaming-PC

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Om du ikke allerede har kjøpt denne så kan jeg fortelle at min fjortis ble avbefalt denne av mer erfarne gaming-kompiser. Han endte opp med denne: http://www.lefdal.com/product/data/s...onar-gaming-pc og er meget fornøyd.

Virker som å være et godt tilbud.

Man kan jo i utgangspunktet si at Minecraft ikke har all verdens krav, men hvis andre spill blir aktuelle - og det kan det raskt bli - så øker kravene en del. Minecraft krever også litt hvis det skal benytte enkelte tillegg, samt av enkelte spillmodus.

Med kraftig prosessor og god grafikkprosessor er dette en pc som nok også kan ha et "lengre liv" i forhold til kommende aktuelle spill for brukeren.....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no