Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Konserter, filming og sosiale medier

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-18, 12:37   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Det er ikke innafor å bruke mobilen under forestilling på sitte-ned-konserter. Punktum. Eller på kino, goddammit.

(Jeg har måttet sjekke mob noen ganger, vakttelefon, og da er det med skjerf over hodet og telefonen inni genseren for å ikke lysforurense for noen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 12:45   #22
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Ja, det er de som legger ut snap av hele kveldens konsert, så man trenger da ikke betale for å være der lengre. Og dette er damer over førti.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 12:50   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er TOTALT uhørt å dra frem mobilen og ha den på under en sitte-ned-konsert. Å ta den opp og ta et bilde eller tre kan være ok, om man er kjapp. Å filme er ok dersom det er egne barn på scenen eller lignende. Men da bare filme, ikke poste eller være på SoMe.

Man kan sende snaps fra kamerarullen i pausen eller etterpå.



(Litt usikker på om dette gjør meg til gamlis, gamlisungdom eller solid plassert middelaldrende. )

Det er jo damer på vår alder som er verstingene.

Jeg synes ikke det er greit å filme egne barn heller hvis man ikke samtidig tar hensyn til de bak. Skogen av mobiler gjør det ofte vanskelig å se godt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 13:20   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

I avisinnlegget hørtes det ut som om det var de over 60 som var verst?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 13:25   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Damer førti pluss er verst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 13:26   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I avisinnlegget hørtes det ut som om det var de over 60 som var verst?

I mitt tilfelle, samme lokale, samme tidsperiode, var det de over 60 som var verst, men igjen så var gjennomsnittsalderen temmelig høy, så de fleste som var der var vel over 60, hadde jeg følelsen av. I alle fall på de fremste rekkene. De som satt og lyste med mobilene sine, og tok bilder med blits i nærheten av meg var i alle fall over 60. Ei dame som var verst med snappingen og fb-scrollingen, men det var en mann ved siden av henne som tok mange bilder med blits.

Regner med at innlegget handler om en av konsertene under Jazzfest, og det kan ha vært den samme som jeg var på. Chick Corea og Trondheim Jazzorkester, smekkfull Olavshall, høy snittalder hos publikum.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-05-18 kl 13:32.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 13:32   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Tas det bilder med blitz bør det komme en publikumsvert og anmode om å slå av blitzen ganske pronto altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 13:37   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Jeg er der at jeg syns all mobilfikling er ugreit. Jeg satt bak et barn på humanistisk konfirmasjon for et par helger siden, som fikk spille på mobilen hele seremonien. Blikket til oss som sitter bak dras mot den skjermen, samme om man prøver å la være, og jeg syns det er veldig forstyrrende. Barn stort nok til å sitte greit, og uten andre utfordringer som skulle tilsi at man trenger hjelpemidler. Verre her, der vi satt i skrå sal og mørke, enn i Rådhuset, der det er flatt gulv og veldig lyst.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:03   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

I Olavshallen en gang var det så mye filming på damen på skrå nedenfor meg at jeg måtte holde hånden som "solskjerm" på siden av hodet for å ikke bli blendet. De to-tre plasser bortenfor oss (da satt rett bak) så fra til henne, men hun fortsatte en del likevel.

Jeg tar en snutt eller tre og en snap, men venter med å poste det til etterpå.

Jeg øver meg på å tenke at det jeg synes er bra på konsert ikke akkurat er like fantastisk for folk å se på Snap etterpå. jeg hopper alltid fort over andres konsersnappet. Det er ikke det samme som å være er.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:06   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Det er forskjell på publikum, er min erfaring fra scene-siden i Grieghallen. Og det synes VELDIG godt fra scenen når noen plukker opp en telefon og ser på den. Det er rene lyskasteren ...
:har noen ganger veldig god tid:

Det er en korrelasjon mellom vin/øl-glasset med inn i salen og mobil-bruk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:10   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I Olavshallen en gang var det så mye filming på damen på skrå nedenfor meg at jeg måtte holde hånden som "solskjerm" på siden av hodet for å ikke bli blendet. De to-tre plasser bortenfor oss (da satt rett bak) så fra til henne, men hun fortsatte en del likevel.

Jeg tar en snutt eller tre og en snap, men venter med å poste det til etterpå.

Jeg øver meg på å tenke at det jeg synes er bra på konsert ikke akkurat er like fantastisk for folk å se på Snap etterpå. jeg hopper alltid fort over andres konsersnappet. Det er ikke det samme som å være er.

Ja, det at man snapper er jo ikke for å dele opplevelsen med andre, for alle blar vel bare kjapt forbi andres konsertsnaper? Det er for å skryte av at man er der. Jeg skjønner ikke helt behovet, for å være ærlig.

Kanskje det var samme dama Karamell, ei som frekventerer Olavshallen bare for å plage andre med lysforurensing.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:31   #32
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

All mobilbruk på konserter er en uting. Hvorfor i alle dager skal man ta bilder og filme når det som skjer er en opplevelse der og da. Glemmer man konserten om man ikke har bilde av den? Er det virkelig noen som synes andres bilder/filmer fra konserter er av interesse? Av respekt for de som står på scena, og for andre som har betalt billett for å høre på, synes jeg mobilen skal være lomma og fokuset være på det som skjer.

Jeg synes også filming av egne barn går langt over grensen ofte. Filming av solo-opptredener er greit, men stå gjerne på siden eller bak. Filming av en gruppe på scenen der barnet ditt er ett av mange? Egoistisk! (Med mindre du står bakerst eller på siden) Foreldrene som sitter bak deg ender med å se sitt eget barn gjennom din mobil.

bm: streng gamlis

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:37   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Er det virkelig noen som synes andres bilder/filmer fra konserter er av interesse?

Ja, men jeg vil helst se taket, og det er veldig få som klarer å få med seg det på bildene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:41   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

All mobilbruk på konserter er en uting. Hvorfor i alle dager skal man ta bilder og filme når det som skjer er en opplevelse der og da. Glemmer man konserten om man ikke har bilde av den? Er det virkelig noen som synes andres bilder/filmer fra konserter er av interesse? Av respekt for de som står på scena, og for andre som har betalt billett for å høre på, synes jeg mobilen skal være lomma og fokuset være på det som skjer.

Jeg synes også filming av egne barn går langt over grensen ofte. Filming av solo-opptredener er greit, men stå gjerne på siden eller bak. Filming av en gruppe på scenen der barnet ditt er ett av mange? Egoistisk! (Med mindre du står bakerst eller på siden) Foreldrene som sitter bak deg ender med å se sitt eget barn gjennom din mobil.

bm: streng gamlis

Jeg liker ikke å filme mitt eget barn, enten det gjelder idrettskonkurranser eller opptredener, jeg vil helst fokusere på det som skjer foran meg og ikke på filming. Der er jeg veldig fornøyd med kulturskolen sirkus, som yngste er med i. Når de har forestilling opplyses det på forhånd at det blir tatt masse bilder av profesjonell fotograf, og de ber om at hvis folk skal filme så bør det gjøres uten lys på skjermen og uten blits. Jeg tok ikke ett eneste bilde på sist forestilling, og et par uker etter fikk vi e-post med lenke til team-disk, med over 1000 høyoppløselige bilder, der det var flere glimrende bilder med mitt barn i fokus (og, jeg antar, alle de andre som deltok også), mye bedre enn jeg ville greid å ta selv, på avstand, med mobilkamera, og til sjenanse for dem rundt meg.

De fleste judoturneringer hun er med på blir også streamet live, og lenke blir lagt ut på fb i forkant, så da kan jeg sende denne til alle venner og familie som måtte ha interesse av å følge henne. Da eldste gikk på troppsturn var det en far til en av de andre jentene som alltid var med, som alltid hadde med stativ og ordentlig kamera, filmet alle konkurransene, og la ut på en youtube-kanal i etterkant. Veldig greit, så kunne jeg slappe av og bare konsentrere meg om å se på.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:52   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Jeg har helt sluttet å ta bilder av ungene på avslutninger og opptredener og kamper og den slags. Jeg følger heller med.

Noen ganger har jeg følt at mitt ansikt har vært det eneste fjeset ungene har kunne sett, som ikke var delvis eller helt tildekket av kamera, mobil etc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:53   #36
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Litt usikker på om dette gjør meg til gamlis, gamlisungdom eller solid plassert middelaldrende. )

Godt oppdratt.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 14:57   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Det er også noe med å ha den opplevelsen der man er. Hvis folk rundt meg er mer opptatt av mobilaktiviteter enn det vi er sammen om reduserer det min opplevelse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:07   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er også noe med å ha den opplevelsen der man er. Hvis folk rundt meg er mer opptatt av mobilaktiviteter enn det vi er sammen om reduserer det min opplevelse.

Ja, surfing på mobil ut over det som kun går på fotografering og filming gir jo et tydelig signal om at det man er der for oppleves som kjedelig eller uinteressant. Litt som om man skulle tatt opp avisa og begynt å lese i den.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:24   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, surfing på mobil ut over det som kun går på fotografering og filming gir jo et tydelig signal om at det man er der for oppleves som kjedelig eller uinteressant. Litt som om man skulle tatt opp avisa og begynt å lese i den.

men også utstrakt filming trekker fokus vekk. Ett og annet bilde er noe annet. Eller at man stiller seg opp og tydelig filmer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:37   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konserter, filming og sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

men også utstrakt filming trekker fokus vekk. Ett og annet bilde er noe annet. Eller at man stiller seg opp og tydelig filmer.

Ja, det er jeg enig i, og særlig hensynsfullt er det ikke, men det virker i det minste ikke som om man er helt uinteressert i det som skjer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no