Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-18, 08:23   #41
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Session på Strømmen, har barnestørrelser på sine klær. Vi har handlet klær til poden der, siden han gikk i 3. klasse. De har ofte tilbud også.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:23   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg er klar over at HM og Cubus har hettegensere, altså. Begge barna her har bare sånne rimelige klær, så jeg tenkte det kunne være noe litt ekstra til jul.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:33   #43
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

På bakgrunn av denne tråden spurte jeg 12-åringen om han og hans venner var opptatt av klesmerker. Det eneste han kom på var litt kult, var Session. Ellers tror jeg alt av store og små merker som er nevnt her inne er helt OK. Personlig synes jeg Burton er skikkelig kult, men venter med å kjøpe på nettet til etter jul (salg).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:53   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er klar over at HM og Cubus har hettegensere, altså. Begge barna her har bare sånne rimelige klær, så jeg tenkte det kunne være noe litt ekstra til jul.

Ja, men det som er greia her er at det ene ikke er noe mer ekstra enn det andre. Så når jeg skal finne en "kul" hettegenser til min så må jeg bare ut på leting i diverse butikker, til jeg finner noe som er kult i hans øyne. Og det kan være på skatebutikk, sportsbutikk, H&M, Cubus, Ali Express eller på Outland, for den saks skyld. Alt etter hvilket utvalg de har til enhver tid. Men sånt som Session og tilsvarende butikker har litt dyrere merker.

Vet bare at hvis min 11-åring hadde fått en dyr hettegenser i et "kult" merke så hadde han trolig likevel foretrukket skolegenseren, hettegenseren med logoen til fotballklubben, eller den billige kinagenseren med fortnite-motiv, mens den kule hadde blitt liggende i skapet. Så litt perler for svin her altså. Men de er jo forskjellige, og jeg vet at søskenbarnet hadde blitt veldig lykkelig for å få en merkegenser, også på den alderen. Han er skategutt, og liker Volcom, DC og den slags.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-18 kl 09:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 08:56   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Takk for tips, Fløyel. Jeg har drevet og prøvd Superdry i dag ( ), og jeg synes S i dame var helt normalt. Passe/litt stor til meg.

Da er det du som er unormal, evt liker du det litt mer figurenært.

Ungdommene går opp stort sett to str, og min 12 år gamle slanke niese bruker M på Superdry. XS i andre klær.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 09:29   #46
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Merke til min 10-åring ville også vært bortkastet, mens 15-åringen spør om prisen på genseren før han kan svare om han liker den eller ikke.

Den kuleste genseren 10-åringen har er en annen versjon av denne.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 10:33   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Da er det du som er unormal, evt liker du det litt mer figurenært.

Ungdommene går opp stort sett to str, og min 12 år gamle slanke niese bruker M på Superdry. XS i andre klær.

Det tror jeg er preferanse, altså, ellers er jeg også unormal. Jeg har M i mine, men det er fordi jeg vil ha dem baggy. Jeg har ikke noe problem med å bruke jentungens fine sort-glitter innsvingede modell i S.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 10:39   #48
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Sånn til orientering, om det fortsatt skulle være aktuelt, så fikk jeg nå melding om at SuperDry-hoodien (dame, loose fit, link i tidligere innlegg) som jeg bestilte til min 13-åring på søndag kveld, blir levert med DHL I DAG!!!!

Det må jeg si var raskt levert!

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 10:41   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er klar over at HM og Cubus har hettegensere, altså. Begge barna her har bare sånne rimelige klær, så jeg tenkte det kunne være noe litt ekstra til jul.

Min 11-åring har virkelig ingen preferanser på merker. Han synes farge og trykk er langt viktigere, og jeg føler ikke for å introdusere merkeklær for ham. Og heller ikke omgivelsene hans.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 10:51   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvor kan jeg gå hvis jeg skal kjøpe en «kul» hettegenser til en som bare bruker 134-140, da, tro? Må kjøpes i butikk.

XXL eller noe? Hadde gått for Nike eller Adidas.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 11:21   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Min 11-åring har virkelig ingen preferanser på merker. Han synes farge og trykk er langt viktigere, og jeg føler ikke for å introdusere merkeklær for ham. Og heller ikke omgivelsene hans.

Det har skjedd litt her mellom 11 og 13. Uten at vi har gjort noe for å dytte på det, og det betyr selvsagt ikke at man er nødt til å oppfylle sånne ønsker.

Det største «problemet» er at Superdry-hettegenserne er så utrolig myke og gode, helt noe annet enn noen andre jeg har hatt. #myprecious

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 11:32   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Bruker voksne sånne gensere, altså? Må innrømme at vel knapt hadde hørt om dette før det dukket opp på nevøens ønskeliste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 11:39   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det har skjedd litt her mellom 11 og 13. Uten at vi har gjort noe for å dytte på det, og det betyr selvsagt ikke at man er nødt til å oppfylle sånne ønsker.

Det største «problemet» er at Superdry-hettegenserne er så utrolig myke og gode, helt noe annet enn noen andre jeg har hatt. #myprecious

For all del. 13-åringen min har et svært bevisst forhold til dette. Men nå ble det etterlyst genser i 134-140, og så tidlig tenker jeg at man ikke trenger å starte dette.

Og jeg bruker hettegensere selv. Og kunne sikkert kjøpt superdry til meg selv hvis jeg følte for det, for hos meg varer klærne ganske så lenge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 11:43   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For all del. 13-åringen min har et svært bevisst forhold til dette. Men nå ble det etterlyst genser i 134-140, og så tidlig tenker jeg at man ikke trenger å starte dette.

Det trenger man selvsagt ikke, men det kan også være morsomt for en liten 10-åring å ha et og annet plagg som han synes er skikkelig kult. Han har nettopp begynt å interessere seg for klær, mens 12-åringen i grunnen er mindre opptatt av det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 12:20   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det har skjedd litt her mellom 11 og 13. Uten at vi har gjort noe for å dytte på det, og det betyr selvsagt ikke at man er nødt til å oppfylle sånne ønsker.

Antar at 134/140-spørsmålet ikke gjaldt 13-åringen, men et annet (sannsynligvis hennes eget) yngre barn.

Stor forskjell på 11 og 13 år her også ja, men tenker det også er ganske person- og miljøavhengig. Finnes sikkert mange klesinteresserte 10-11 år gamle gutter selv om min ikke er det.

Hvis han faktisk synes det er skikkelig kult så er det jo gøy å gi, og da skjønner jeg at du har lyst til å kjøpe en som det er litt ekstra med. Guttungen her blir glad nok for klær han også, men takknemligheten øker ikke proporsjonalt med prisen, eller med merkets offisielle kulhetsfaktor (enda). Det er ikke verdt det å kjøpe en dyrere genser, med et merke han ikke har hørt om, som eldre gutter, eller gutter på en annen skole synes er kult. Mens for nevøen min har det alltid vært helt annerledes. Han har vært opptatt av klær fra han var bitte liten, og bevissthet rundt merker, og at ting skal være "ekte" og ikke "fake" kom inn veldig tidlig, siden det var noe mange på skolen hans var opptatt av.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-18 kl 12:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 12:21   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Bruker voksne sånne gensere, altså? Må innrømme at vel knapt hadde hørt om dette før det dukket opp på nevøens ønskeliste.

Seff! Her bruker selv femtiårige direktører det. Både hettejakker og t-skjorter med flashy logo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 12:39   #57
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Seff! Her bruker selv femtiårige direktører det. Både hettejakker og t-skjorter med flashy logo.

Det er en fremmed verden! Selv har jeg ikke brukt en baggy genser eller noen flashy logo siden nevnte Ball-gensere på 80-tallet. Da fikk jeg visst fullstendig overdose av det for all framtid. Og det er ikke mange årene siden jeg skjønte at Ball var fullstendig ut på andre siden av byen. Ifølge min jevnaldrende kollega på Snarøya drev de ikke med sånt - de ble nærmest ansett som harry.

For øvrig har jeg funnet en fin hoodie (se, så moderne jeg har blitt i løpet av denne tråden ) til hver av ungene fra Abercrombie & Fitch hos Zalando - 400 kroner er jo ikke noen ille pris.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 12:41   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg bruker hettegensere og hettejakker støtt og stadig. Eller generelt baggy gensere da.

Er direktør, men bare femogtredve.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 12:42   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Jeg har en hettejakke, jeg også - den er fra HM og selvsagt uten logo, og deles med 12-åringen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-18, 15:03   #60
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kul hettegenser til 13-åring? Og såpegreier?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det tror jeg er preferanse, altså, ellers er jeg også unormal. Jeg har M i mine, men det er fordi jeg vil ha dem baggy.

Det var nok mest det jeg mente ja, men uttrykte på en fryktelig klønete måte.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no