Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Karaoke til playstation 2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 21:37   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Karaoke til playstation 2?

Har oppdaga at jentungen (og tildels guttungen) er kjempeglad i å synge i mikrofon. Derfor tenkte jeg at karaoke med sanger som de kan få til å synge hadde vært kjempemorro, og en god julegave.

PS2 har jo flere singstar "greier" har de ikke? Følger det med mikrofon osv når man kjøper de platene, eller er det utenom?

Finnes det noe annet der ute på markedet?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 21:45   #2
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Det finnes som du sier Singstar til Ps2. Jenta her på 11 år ønsker seg sånn, men er skuffa over at det kin selges enten urgamle sanger m/mikrofoner eller sanger hun overhode ikke har hørt om. Den norske hits og pop cd'en hun har lyst på følger det ikke med mikrofoner på og da er vi jo like langt

Det finnes et karaokesystem til som heter Pop starz. Finnes blandt annet her: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=256697 og på Brio butikken. Den skal plugges i tv'en og kan kjøpes med kamera. Sanger kan man laste ned på maskinen fra nett mot betaling.

  Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 21:48   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Det finnes som du sier Singstar til Ps2. Jenta her på 11 år ønsker seg sånn, men er skuffa over at det kin selges enten urgamle sanger m/mikrofoner eller sanger hun overhode ikke har hørt om. Den norske hits og pop cd'en hun har lyst på følger det ikke med mikrofoner på og da er vi jo like langt


Ja, dette oppdaga jeg også nå når jeg søkte rundt. Hvem singstar er det som har mikrofoner med? Finner ikke mikrofoner noe sted jeg som hører til playstation2, og har dermed ingen anelse hva noe sånt koster.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:04   #4
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Platekompaniet selger iallefall separate mikrofoner til Singstar til 399,-

Søk på "singstar" der så får du oversikt over titler med og uten mikrofoner, hvilke sanger som er i dem og hva de koster.

Ben "sing it!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 22:05   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Man kan kjøpe spill og mikrofoner hver for seg også tror jeg.

Karaoken her i huset er flittig brukt. Genial gave!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 09:02   #6
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Platekompaniet selger iallefall separate mikrofoner til Singstar til 399,-

Søk på "singstar" der så får du oversikt over titler med og uten mikrofoner, hvilke sanger som er i dem og hva de koster.

Ben "sing it!" Murphy

Kjempe fine greier, takk for tips Da skal jeg innom Platekompaniet etterpå og kjøpe mikrofoner og en pop cd utenom

  Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 09:12   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Du får mikrofonene mye billigere her:
http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=47540

Har handlet derfra mange ganger, og det har aldri vært noe tull. Bestilte feil en gang, og sendte dem mail, og de rettet det opp med en gang.

Her får du Norsk på Norsk billigst: http://www.yatack.no/product?product...ooproduktklikk

Og her er Norske hits: http://www.yatack.no/product?product...ooproduktklikk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:25   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.832
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Ungene dine var fantastisk herlige da de tok Hjalmar i stua hos oss i går. Mikrofoner å synge i er sikkert en kjempefin gave til dine to. Mannen har fått beskjed om at det haster med å ordne med CDer til dere, så nå blir nok veslesnuppa di fornøyd.

Jeg har sett singstar m. mikrofoner på flere el-butikker her i området. Tror de har det på Brotorvet. Har vurdert det til guttene, men tror ikke det er enkelt å få barnesanger til. Mine bryr seg ikke om mer voksen musikk ennå, med unntak av WigWam (kan det kalles voksent?) og De Lillos. Tror heller de etter hvert skal få en vanlig CD-spiller m. karaokefunksjon/mikrofon. Det har de på lekebutikkene til noen få hundrelapper.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 15:40   #9
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Du får mikrofonene mye billigere her:
http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=47540

Har handlet derfra mange ganger, og det har aldri vært noe tull. Bestilte feil en gang, og sendte dem mail, og de rettet det opp med en gang.

Her får du Norsk på Norsk billigst: http://www.yatack.no/product?product...ooproduktklikk

Og her er Norske hits: http://www.yatack.no/product?product...ooproduktklikk

Oi, så denne litt for sein jeg. Har kjøpt mikrofoner på Platekompaniet i dag. Skal innom EB games og kjøpe norske hits cd'en eller pop cd'en neste uke for der koster de under 200,- Men takk for tips

  Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:33   #10
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Jaja- slik er det. Men under 200 var billig for spillene i allefall

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Oi, så denne litt for sein jeg. Har kjøpt mikrofoner på Platekompaniet i dag. Skal innom EB games og kjøpe norske hits cd'en eller pop cd'en neste uke for der koster de under 200,- Men takk for tips

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:38   #11
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Takk for tips.

Broren min jobber faktisk på Yatack.no og han sa at de store kjedene kjører med tap på de varene sånn at han ikke kunne selge meg de like billige.

Fant det på Pytt og panne til 500 kr. 100 kr under elkjøp faktisk.

Skal kjøpe den ene norske cden også tenker jeg. den med forelska i læreren... hehe.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:46   #12
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Hvor har du hørt at de koster under 200 på EB games ?Jeg ringte nettop til en av butikkene, og der sa de at de kostet ca 400 uten mic. Jeg spurte også om den kom på kampanje neste uke, men det hadde ikke han registrert i allefall....

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Oi, så denne litt for sein jeg. Har kjøpt mikrofoner på Platekompaniet i dag. Skal innom EB games og kjøpe norske hits cd'en eller pop cd'en neste uke for der koster de under 200,- Men takk for tips

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 16:56   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Var innom elkjøp i dag, der hadde de singstar pakken (inkludert mikrofonene) med Norske hits til 499. Det var vel ikke så gale...
Lurer på om jeg skal kjøpe det i julegave til min søsters familie.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 17:01   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Var innom elkjøp i dag, der hadde de singstar pakken (inkludert mikrofonene) med Norske hits til 499. Det var vel ikke så gale...
Lurer på om jeg skal kjøpe det i julegave til min søsters familie.

På Elkjøp her kosta de 599 kr.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:31   #15
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hvor har du hørt at de koster under 200 på EB games ?Jeg ringte nettop til en av butikkene, og der sa de at de kostet ca 400 uten mic. Jeg spurte også om den kom på kampanje neste uke, men det hadde ikke han registrert i allefall....

Vi var på Strømmen storsenter og da fant vi både pop spillet og norske hits spillet til under 200,- Kanskje de var brukt?

  Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:32   #16
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Var innom elkjøp i dag, der hadde de singstar pakken (inkludert mikrofonene) med Norske hits til 499. Det var vel ikke så gale...
Lurer på om jeg skal kjøpe det i julegave til min søsters familie.

Norsk på norsk heter den cd'en. Norske hits er noe annet

  Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 16:11   #17
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

ok- får ta en tur til Strømmen og sjekke Har lyst på de vi også

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

Vi var på Strømmen storsenter og da fant vi både pop spillet og norske hits spillet til under 200,- Kanskje de var brukt?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 16:12   #18
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

ok- får ta en tur til Strømmen og sjekke Har lyst på de vi også

  Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 18:48   #19
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

gnuri! Fant du noe eller? Det var gubben som sa at han hadde sett det der, men man vet jo aldri med mannfolk da

  Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:44   #20
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karaoke til playstation 2?

Heisann Jeg rakk ikke innom der i dag, dessverre- får se om jeg drister meg dit i morra, men det er kanskje like greit å vente til over helgen....Lørdag rett før jul høres stressende ut..

Opprinnelig lagt inn av Siv, her.

gnuri! Fant du noe eller? Det var gubben som sa at han hadde sett det der, men man vet jo aldri med mannfolk da

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no