Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kasias quiz (Jeg vil også)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 10:00   #21
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Her kunne jeg visst lite... Men moro med quiz!

2. I am sitting/ in the morning/ At the diner/ On the corner
Susanne Vega - The diner



8. Here come old flattop/ he come grooving up slowly/ He got joo-joo eyeball/ he one holy roller
Beatles - Come together (right now, over me )

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 10:09   #22
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

2. Suzanne Vega - Tom's Diner

4. Thin Lizzy - the boys are back in town

6. Deep Purple - Smoke on the water

8. Beatles - come together

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 11:40   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Der kjente jeg igjen en god del, men så at fasiten hadde kommet opp.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 11:45   #24
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.910
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Æsj. Kan bare én. Nr. 2 er Tom's diner med Susanne Vega, ikke sant?

... og så så jeg fasiten. OK

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 13:40   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

1. Vi hadde gått langt/ i gamle brusteinsgater/ brusteinsgater er ikke lagd for stilett (dette er ikke akkurat en slager, men den er nydelig)


2. I am sitting/ in the morning/ At the diner/ On the corner

Suzanne Vega: Tom's Diner


3. I climbed up on the mountain/ chop it down with the edge of my hand


4. Guess who just got back today /Them wild-eyed boys, that'd been away /Haven't changed, had much to say /But man I still think them cats are crazy


5.Black Hole Sun/ In my eyes /Indisposed /In disguise


6. We all came out to Montreux/ On the Lake Geneva shoreline/ To make records with a mobile/ We didn't have much time


7. Here we are still together/ we are one /so much time wasted /playing games with love

Shania Twain: Your're still the one (??)


8. Here come old flattop/ he come grooving up slowly/ He got joo-joo eyeball/ he one holy roller

Beatles: Come together


9. Yesterday you and me and the other people had a party/ But who could know it was the last time/ We got drunk and sang together


10. Oh!/ Workin' from seven to eleven ev'ry night, /It really makes life a drag,/ I don't think that's right.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 13:42   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Ikke vær så kjappe med fasitene, da! :streng:

Ikke det at jeg hadde kommet langt oppå lista med min begredelige innsats ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:42   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Er det flaut å berre ta Bye bye Johnny eller?

Tok forresten Kari Bremnes også

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:49   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

Å, det var jo kommet fasit jo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:02   #29
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kasias quiz (Jeg vil også)

1. Vi hadde gått langt/ i gamle brusteinsgater/ brusteinsgater er ikke lagd for stilett (dette er ikke akkurat en slager, men den er nydelig)


2. I am sitting/ in the morning/ At the diner/ On the corner
Tom's Diner, Suzanne Vega


3. I climbed up on the mountain/ chop it down with the edge of my hand


4. Guess who just got back today /Them wild-eyed boys, that'd been away /Haven't changed, had much to say /But man I still think them cats are crazy
The boys are back in town, Thin Lizzy

5.Black Hole Sun/ In my eyes /Indisposed /In disguise


6. We all came out to Montreux/ On the Lake Geneva shoreline/ To make records with a mobile/ We didn't have much time



7. Here we are still together/ we are one /so much time wasted /playing games with love
It ain't over till it's over, Lenny Kravitz


8. Here come old flattop/ he come grooving up slowly/ He got joo-joo eyeball/ he one holy roller
Come together, Beatles


9. Yesterday you and me and the other people had a party/ But who could know it was the last time/ We got drunk and sang together



10. Oh!/ Workin' from seven to eleven ev'ry night, /It really makes life a drag,/ I don't think that's right.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no