Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Clubbys musikkquiz vol. 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 11:41   #1
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Clubbys musikkquiz vol. 3

Oppgaven er som følger: Du får oppgitt den første strofen, og må fortelle meg navn på artist og/eller låt. To poeng hvis du kan begge. Ett poeng ekstra hvis du vet opphavsmann, hvis det er coverlåt.
Dette er kjente slagere fra 60-tallet og fram til nå.

1: Lost in a dream / Don't know whitch way to go / If you are all that you seem / Than baby I'm moving way too slow

2: We're no strangers to love / You know the rules and so do I / A full commitment's what I'm thinking of / You wouldn't get this from any other guy

3: Oh my God here I go again I'm about to get in deep / I'm completly obsessed with you and that's why I lose my sleep / Can I drink your bathwater can I have your smelly underwear? / I just wanna hold it smell it throw it in the air

4: All the subtle flavors of my life / are become bitter seeds /and poisoned leaves / without you / You represent what's true /I drain the color from the sky / And turn blue /without you

5: It was a hot summer night and the beach was burning /There was fog crawling over the sand / When I listen to your heart I hear the whole world turning

6: I couldn't tell you why she felt that way / She felt it everyday / And I couldn't help her / I just watched her make the same mistakes again

7: They came for him one winter's night / Arrested, he was bound / They said there'd been a robbery / his pistol had been found.

8: Dig if u will the picture / Of u and I engaged in a kiss / The sweat of your body covers me / Can u my darling / Can u picture this?

9: While the sun hangs in the sky and the desert has sand / While the waves crash in the sea and meet the land / While there's a wind and the stars and the rainbow / Till the mountains crumble into the plain

10: I've got to get to you first / Before they do / It's just a question of time / Before they lay their hands on you

Fasit og vinnere vil bli annonsert kl 23 i kveld. Lykke til

Gammel 31-10-06, 11:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clubbys musikkquiz vol. 3

1: Lost in a dream / Don't know whitch way to go / If you are all that you seem / Than baby I'm moving way too slow

2: We're no strangers to love / You know the rules and so do I / A full commitment's what I'm thinking of / You wouldn't get this from any other guy

3: Oh my God here I go again I'm about to get in deep / I'm completly obsessed with you and that's why I lose my sleep / Can I drink your bathwater can I have your smelly underwear? / I just wanna hold it smell it throw it in the air
Espen Lind/Sway - Baby You're so cool

4: All the subtle flavors of my life / are become bitter seeds /and poisoned leaves / without you / You represent what's true /I drain the color from the sky / And turn blue /without you

5: It was a hot summer night and the beach was burning /There was fog crawling over the sand / When I listen to your heart I hear the whole world turning
Høres Meatloafish ut, men aner ikke hvilken låt det skulle være?

6: I couldn't tell you why she felt that way / She felt it everyday / And I couldn't help her / I just watched her make the same mistakes again

7: They came for him one winter's night / Arrested, he was bound / They said there'd been a robbery / his pistol had been found.
Over the hills and far away - Gary Moore :gauler:

8: Dig if u will the picture / Of u and I engaged in a kiss / The sweat of your body covers me / Can u my darling / Can u picture this?
Prince - When doves cry

9: While the sun hangs in the sky and the desert has sand / While the waves crash in the sea and meet the land / While there's a wind and the stars and the rainbow / Till the mountains crumble into the plain

10: I've got to get to you first / Before they do / It's just a question of time / Before they lay their hands on you

Huff, dette var begredelig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:40   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

2. Rick Astley- Never gonna give you up
3. Sway- Baby you`re so cool

Faen, har noen andre på tunga..

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:56   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Rick Astley - Never gonna give you up

Espen Lind eller Sway - Baby you're so cool

Meat Loaf - You took the words right out of my mouth

Prince - When Doves Cry

Queen?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:01   #5
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan, som vanlig, nesten ingen..

Men denne kan jeg selvfølgelig!

Dig if u will the picture / Of u and I engaged in a kiss / The sweat of your body covers me / Can u my darling / Can u picture this?

When Doves Cry, Prince

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:07   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Espen Lind med Baby you're so cool

We come one Faithless

Oh, yes we'll keep on trying, men husker jeg hva sangen heter ... Queen.

Depeche Mode A question of time

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:02   #7
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Endelig mer quiz

Paula Abdul - Straight Up

Rick Astley - Never gonna give you up (jeg kan ikke hjelpe for at jeg tenker Ball-genser, høyvannsjeans og fargebinders bøyd om til hjerter når jeg hører denne )

Espen Lind - Baby you're so cool

Prince - When doves cry

Depeche Mode - Question of time

Tja...

Gammel 31-10-06, 22:40   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Paula Abdul, selvølgelig!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:05   #9
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rett svar: Paula Abdul - Straight Up!

Rett svar: Rick Astley - Never Gonna Give You Up!

Riktig svar: Espen Lind - Baby You're So Cool (Et ekstra poeng til de som husket SWAY)

Riktig svar: Faithless - We Come 1

Riktig svar: Meat Loaf - You Took The Words Right Out Of My Mouth (Hot Summer Night)

Riktig svar: Avril Lavigne - Nobody's Home

Riktig svar: Gary Moore - Over The Hills And Far Away

Riktig svar: Prince - When Doves Cry

Riktig svar: Queen - Innuendo

Riktig svar: Depeche Mode - A Question Of Time

Vi har faktisk 2 vinnere her!!!

La Luna og Kiddo med hele 10 poeng
Glitterchick har 8 poeng
Amylin har 7 poeng
Apple har 5 poeng
Kaz har 2 poeng

Gammel 31-10-06, 23:09   #10
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Kaz har 2 poeng

Det viktigste er ikke å vinne, men å delta.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:12   #11
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Selvsagt...

Gammel 01-11-06, 08:35   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rik Astley: Never gonna give you up

Prince: Where doves cry

Ja, detta var ikke mye å skryte av, gitt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.