Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 14:03   #21
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du kan passe min unge, så kan jeg ta en helg i Stavanger?

Nei, ingen unger den helgen takk. Det er kun en gang i skuddåret omtrent at vi er alene så de timene skal fylles med ting vi vil, hadde vi bare funnet ut hva.

Mannen har foreslått "Cruise" mellom Stockholm og Helsinki eller tur til London. Oslo-Kiel er også en mulighet, men vi klarer jo ikke å bestemme oss.

(Jeg mener jo at vi kan gifte oss på fredagen og bruke helgen til bryllupsreise, men den planen er han ikke helt med på enda, enda det er han som vil ha minst mulig oppstuss om han skulle finne på å gifte seg.)

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 14:13   #22
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Jeg ville ha valgt n plass dere kan fly direkte til fra Stavanger, slik at dere slipper å bruke tid på å bytte fly. Køben er veldig fin rusle, hånd i hånd by og mange gode og koselig/fancy restauranter.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 14:15   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

London.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 14:24   #24
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

København eller Stockholm

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 14:59   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Jeg var i London denne uka, og så at det hotellet vi bodde på faktisk hadde vigselsrett, så da kunne dere gjort det veldig kjapt og greit
Kielferga ville jeg droppa når dere er sjelden på tur.
Praha er perfekt for en helg. Korte avstander, pen by, rimelige luksushoteller.
Ellers er aldri Roma feil , og heller ikke Paris.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 15:06   #26
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg var i London denne uka, og så at det hotellet vi bodde på faktisk hadde vigselsrett, så da kunne dere gjort det veldig kjapt og greit
Kielferga ville jeg droppa når dere er sjelden på tur.
Praha er perfekt for en helg. Korte avstander, pen by, rimelige luksushoteller.
Ellers er aldri Roma feil , og heller ikke Paris.

London og England generelt er dumt å gifte seg i da de krever at man er i landet 7 dager før man gifter seg.

Roma har vi vært og jeg syns ikke det var så spesielt. Praha må sjekkes ut.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 17:19   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal to voksne reise en helg i juli?

Synes mannen din har et godt forslag. Stockholm Helsinki er en fin tur. Jeg hadde veldig fin lugar med balkong, god mat og veldig vakkert i skjærgården. Vi hadde det så fint i Helsinki i juli. Det var varmt, og folk var ute til langt på natt i bakgårds serveringene. Vi var ute på festningsøya og på en fin restaurant i havna. Helsinki by er morsom med kontraster og hyggelige folk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no