Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-18, 10:13   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Hadde jeg følt at jeg måtte ha trukket i slike antrekk, Harriet, hadde jeg holdt meg hjemme. Knallfine klær, altså, men ikke alle har kropp til slikt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:14   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Hva er en gjennombrutt blondekjole?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:18   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva er en gjennombrutt blondekjole?

Blondestoff som er gjennomsiktig i mønsteret, tipper jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:18   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hadde jeg følt at jeg måtte ha trukket i slike antrekk, Harriet, hadde jeg holdt meg hjemme. Knallfine klær, altså, men ikke alle har kropp til slikt.

... og ikke smak til det heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:26   #25
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det må vel være helt greit? Idrettslag flest pleier ikke akkurat å være noe motepoliti heller. Så lenge du føler deg fin: kjør på!

Her er jeg og. Bruker ofte kjoler jeg, litt sånne halvfine som jeg spriter opp med smykker og et fint skjerf eller noe. Det viktigste er at du føler deg fin selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:44   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ikke ta på deg gjennombrutt blondekjole i svart, grønt, blått eller rødt, om du ikke har ønske om å se uniformert ut, i alle fall. I femtiårslag forrige helg hadde 70 % av damene på seg sånne.

for ikke å si bluse med store blomster og høy hals, var på fest i jula og det var nesten komisk mange som hadde en eller annen variant av en slik. De er jo fine da, og veldig moderne, tydeligvis, men det så litt morsomt ut med fire -fem stykker som satt på rad og rekke og hadde hver sin nesten like variant av det her:



Da hadde jeg heller hatt på meg noe umoderne.

Jeg hadde forresten heller aldri kledd meg i noe av det HV viser eksempel på, forsåvidt ikke kropp til sånne klær jeg heller, men først og fremst fordi det er milevis fra min stil. Men så spør jeg heller ikke på forum om det jeg tenker å ha på meg er ut. Jeg er mer sånn, når det blir snakk om mote: har på meg det jeg har på meg, og vil helst ikke høre andres mening.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-01-18 kl 10:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:46   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Nå er sjansen liten for det, all den tid jeg ikke har peil på mote, men jeg hadde likt å se uniformert ut. Da hadde jeg i alle fall ikke følt meg motemessig på bærtur.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:50   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå er sjansen liten for det, all den tid jeg ikke har peil på mote, men jeg hadde likt å se uniformert ut. Da hadde jeg i alle fall ikke følt meg motemessig på bærtur.

Ja, hvis man ønsker å se uniformert ut så er det selvsagt helt greit det også. Det er jo ikke alle som har noe i mot det. Jeg er nok av typen som er mer redd for å være uniformert enn å være motemessig på bærtur, men der er man jo forskjellige.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-01-18 kl 11:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 10:52   #29
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

for ikke å si bluse med store blomster og høy hals, var på fest i jula og det var nesten komisk mange som hadde en eller annen variant av en slik. De er jo fine da, og veldig moderne, tydeligvis, men det så litt morsomt ut med fire -fem stykker som satt på rad og rekke og hadde hver sin nesten like variant av det her:



.

He, he, nøyaktig slik har jeg.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 11:00   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

He, he, nøyaktig slik har jeg.

Ja, tror det er svært mange som har slike. Enten det, eller så var det tilfeldigvis bare en opphopning akkurat på den festen jeg var. Her på jobb er den også representert i flere varianter, med både hvit, lyseblå og lyserosa bunnfarge. Men på festen var alle sorte som på bildet. De er fine da. Men om man ønsker å unngå uniformering, for de som bryr seg om sånt, så er det nok lurt å velge noe annet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-01-18 kl 11:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 11:21   #31
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Jeg ser stort sett alltid ut som jeg kommer ut av Boden sine nettsider fra 2013, 2014, 2015, 2016 eller 2017, pluss et par svarte jeans og noen hæler.
Jeg bruker dessuten nesten alltid de samme kjolene til jobb, fest, halvpent eller møter, jeg varierer bare på tilbehør og sko.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 11:40   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Det er ikke akkurat mange utskiftninger i min garderobe. I dag har jeg på meg en kjole jeg kjøpte av Che her inne i tja ... 2013, kanskje?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 11:41   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Eller, antagelig får du et hint om du ser på meg, så trange stretchy jeans, stor genser og løse støvletter er sikkert kjempeSOLASTYEAR!

Dette er superhot (dvs minus støvletter, men med joggesko, sneakers) for tenåringene. Synes de gensrene som er populære blant ungdommen er så fine! Enorme baggy bodyer og korte ermer. Se på denne for eksempel, ermene er satt langt ut. (Samme stilen som da jeg var 14, forresten )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:17   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Min 15-åring går kledd akkurat som jeg gjorde da jeg var 15. Digre gensere, smale jeans, solide sko, med langt hår med midtskill.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:37   #35
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Min 15-åring går kledd akkurat som jeg gjorde da jeg var 15. Digre gensere, smale jeans, solide sko, med langt hår med midtskill.

Ja, det er veldig rart! Jeg kan ikke erindre langt hår med midtskill da (men det kommer sikkert an på alderen vår. Jeg mener "alle" hadde lugg ... Tror jeg må ta en dobbeltsjekk på noen klassebilder)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:39   #36
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er ikke akkurat mange utskiftninger i min garderobe. I dag har jeg på meg en kjole jeg kjøpte av Che her inne i tja ... 2013, kanskje?

Og DET er faktisk det mest moderne du kan ha. Redusert forbruk og second hand er det som virkelig er moderne.

For meg er tanken på å kjøpe noe nytt fordi motebildet endrer seg så fjern at jeg ikke helt forstår konseptet

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:49   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette er superhot (dvs minus støvletter, men med joggesko, sneakers) for tenåringene. Synes de gensrene som er populære blant ungdommen er så fine! Enorme baggy bodyer og korte ermer. Se på denne for eksempel, ermene er satt langt ut. (Samme stilen som da jeg var 14, forresten )

Flaggermusermer var en vinner, ja. 80-tallsmoten var totalt til å drukne i for sånne spinkle småtasser som meg, og "oversized" plagg kommer virkelig aldri tilbake på min kropp. Ikke babyrosa heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:50   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er veldig rart! Jeg kan ikke erindre langt hår med midtskill da (men det kommer sikkert an på alderen vår. Jeg mener "alle" hadde lugg ... Tror jeg må ta en dobbeltsjekk på noen klassebilder)

Hos meg ble luggen først kraftig tynnet ut i 1985, og så forsvant den helt litt etter 1990. Midtskill har jeg aldri hatt, da - har jo naturlig sideskill, og har aldri kommet på tanken om å skulle endre på det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 12:52   #39
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Då eg var 15 kledde meg omtrent som ei oldemor gjer i dag. Vide skjørt og blusar, strikkadrakter, heklakrager utanpå genser, vide mom-jeans (den er forsåvidt moderne igjen) og mokkasiner. Når eg ser bilder av oss frå 1990 ser vi ut som vi er 70 heile gjengen

I dag kler eg meg nok litt annaleis enn for fem år sida, blant anna har x antall tunika og høgskafta støvlettar blitt levert til Fretex. Håper at det eg kler meg i no kan få meg til å leve som Floksa skisserer, for DET er virkelig det einaste som burde vore moderne.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 15:08   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tunika og tights - det er kanskje ut nå?

Skinnbukse var i alle fall så hot i hvert fall i Oslo vest (og Asker) her i høst at det er sikkert ut igjen med et brak om kun kort tid.

Så nå er det bare å kjøpe, Poly!

(Jeg ELSKER min, det er det deiligste plagget jeg eier, og det minner meg om den jeg aldri fikk på åttitallet. Men en smule vulgærharry er det jo lett at den blir. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no