Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Polarekspressen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-09, 20:53   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Spørsmål

Polarekspressen

Denne har jeg lyst til å se og mener jeg har sett reklame for at den kommer på en av barnekanalene i morgen ettermidag/tidlig kveld. Men finner det ingen sted. Og jeg har lovet Lillegutt en kosestund i morgen...

Ser den går på TVN men er sikker på at det ikke er der jeg har sett den annonsert.

Noen som vet om/når den går?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 20:55   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.766
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarekspressen

Cartoon network s ender den to ganger i morgen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 20:56   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarekspressen

Takk, Karamell! Jeg var skråsikker på at det var Cartoon, men da jeg sjekket tvguiden på nett, så sto det ikke noe. Men da stoler jeg på deres egen annonsering.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 20:58   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.766
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarekspressen

9.00 og 15.40, tror jeg.

Jepp, her annonserer de i rulleteksten: http://www.cartoonnetwork.no/

Vi skal se den vi også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 21:00   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Er det noen som har sett denne som kan fortelle meg hvorfor jenta setter kakaoen under setet to ganger?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 21:23   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarekspressen

Takk for info!
Teit at det ikke står i TV-guiden på kanalen heller. Hadde vært greit å tatt den opp.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:41   #7
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarekspressen

15:40, ja. :må dra tidlig fra jobben:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:44   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Er det noen som har sett denne som kan fortelle meg hvorfor jenta setter kakaoen under setet to ganger?





Jeg har ikke sett den. Er det noe for 4 1/2-åringen?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:46   #9
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.





Jeg har ikke sett den. Er det noe for 4 1/2-åringen?

Jeg skjønte heller ikke spørsmålet, men så har jeg ikke sett filmen før.
Min gutt er 4,5 år og jeg trodde dette var en film for oss alle.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:49   #10
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Polarekspressen

Vi skal også se den i morgen, men vi har den på dvd så vi tar det når det passe
Synes den er sååå koslig åsså..

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:49   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Storebror på 4,5 elsker den. Det er absolutt en familiefilm.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:49   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Er det noen som har sett denne som kan fortelle meg hvorfor jenta setter kakaoen under setet to ganger?


Gjør hun det?? Nei, hun setter den første kakaoen under setet, og så får hun en ny som hun drikker selv. Ikke? Jeg har sett den hundre ganger, mener det er sånn?

Vi ser den HVERT lillejulaften, den er helt fantastisk. Mest julete filmen som eksisterer, ingen jul uten Polarekspressen. Jeg har som sagt sett den hundre ganger men gleder meg like mye til hver gang, den er helt ubeskrivelig.

Jeg har den på dvd, men så at det var riper i den så jeg lastet den ned i tilfelle den hakker, så jeg har den liggende på pcen (ser den på tven via kabel fra pcen). Den ligger på www.isohunt.com.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:50   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Gjør hun det?? Nei, hun setter den første kakaoen under setet, og så får hun en ny som hun drikker selv. Ikke? Jeg har sett den hundre ganger, mener det er sånn?

På vår DVD får hun to kopper, og hun setter begge under setet. Når hun setter den andre der er det ingen der fra før så jeg mistenker en glipp.

Vi ser den hver kveld.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:50   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarekspressen

Det er en film for hele familien ja. Vesla var 3 år da hun så den første gang, og hun elsket den og så den fillete resten av julen. Nå ser vi den kun 23. desember men om hun har veldig lyst å se den flere ganger i julen så får hun det altså. Men vi ser den KUN i julen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:51   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Polarekspressen

Me har sett den sammen med alle tre ungane no i kveld. Fantastisk film. Me fekk den i forrige veke via lovefilm.no. Flaks.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:51   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Kun i desember ser vi den ja. Storebror så den første gang i fjor, men bare en gang. Han husket skremmende mange detaljer i år. "Nå kommer den lange bakken" og "kan vi også skli sånn som de gjør etterpå?".

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:53   #17
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

På vår DVD får hun to kopper, og hun setter begge under setet. Når hun setter den andre der er det ingen der fra før så jeg mistenker en glipp.

Vi ser den hver kveld.

Hun setter først den første koppen under bordet, og når hun får kopp nummer to, flytter hun kopp nummer en under setet. Og godt er det, for rett etterpå "ryddes" jo bordene vekk igjen.

(Fritt etter hukommelsen - så den i forgårs.)

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:53   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Polarekspressen

Under bordet? Kanskje det? Men de andre sine kopper er jo på bordene?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:54   #19
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Polarekspressen

15:40 er litt tidlig. Hadde mer sett for meg å starte etter Jul i Svingen...
Lage noe digg og bare kose oss alle sammen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 22:55   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Polarekspressen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

På vår DVD får hun to kopper, og hun setter begge under setet. Når hun setter den andre der er det ingen der fra før så jeg mistenker en glipp.

Vi ser den hver kveld.

Nå måtte jeg se på den scenen, hehe. Hun setter altså den første koppen i setet ved siden av seg, og tar imot den andre. Så når hun har blitt servert den andre koppen, setter hun den første under setet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no