Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gode og effektive næringsdrikker

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-20, 21:16   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Gode og effektive næringsdrikker

Nå må jeg foreta meg noe, før jeg forsvinner helt her... Har over tid tapt vekt, uten at det er noe galt med meg i så måte. Lavt inntak i forhold til aktivitet, kort og godt.

Nå har jeg kommet meg ut i jobb, og matinntaket er betydelig høyere, men det er også aktivitetsnivået, så her går det opp i opp, langt på vei.

Nå er jeg nede på ei vekt som er fullstendig uaktuell for meg. Ha vel passert grensa for undervektig for lengst, og det går nå ut over de steder på kroppen hvor man har litt ekstra. Type rumpe, pupper, lår, etc. Det er borte :/

Så nå skal det tiltak til. Jeg MÅ. Sise mer er allerede i gangsatt, men jeg trenger noe mer, og har blitt anbefalt næingsdrikker I TILLEGG til mat. Noe jeg akter å prøve, for å se om det hjelper. Men hvilke velger man?

Smak er nesten uten betydning. Bare det ikke smaker så vondt at det kommer opp igjen, så skal jeg vel tyne i meg det utroligste.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no