Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 20:49   #81
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har nok også kjerringsko. I perioder er ryggen min ganske så kranglete og da må jeg rett og slett ta hensyn til det. Da er det ikke lett å finne lekre sko

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:01   #82
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg synes ikke hverken ElN eller Art nødvendigvis er kjerringsko. Men jeg synes ikke de er ehmm..vel, fine. De er klumpete og unette, men ikke kjerring.

Slike synes jeg er i kategorien "kjerringsko"

__________________
Storebror -93 og Jonas -02

Sist redigert av Kula : 18-02-13 kl 07:25.
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:30   #83
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Er kjerring=voksen dame eller pensjonist eller gøy på håret eller harry eller alt man ikke liker selv? Jeg er utrolig lite stilsikker selv, og hver gang det er en sånn tråd studerer jeg til jeg blir ør i toppen uten å skjønne hva kjerringklær egentlig er. Jeg ser ikke engang hva som er forskjellen på kjerringsko og sko som blir nevnt som kule. Jeg tror kanskje ikke jeg bryr meg om jeg har kjerringsko, jeg er en sånn med vanskelige bein som må velge ut fra det som aksepteres av undersåttene, og da blir det merker som åpenbart er kjerringmerker. Jaja. Det finnes verre ting.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:40   #84
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er kjerring=voksen dame eller pensjonist eller gøy på håret eller harry eller alt man ikke liker selv? Jeg er utrolig lite stilsikker selv, og hver gang det er en sånn tråd studerer jeg til jeg blir ør i toppen uten å skjønne hva kjerringklær egentlig er. Jeg ser ikke engang hva som er forskjellen på kjerringsko og sko som blir nevnt som kule. Jeg tror kanskje ikke jeg bryr meg om jeg har kjerringsko, jeg er en sånn med vanskelige bein som må velge ut fra det som aksepteres av undersåttene, og da blir det merker som åpenbart er kjerringmerker. Jaja. Det finnes verre ting.

For meg er "kjerringsko" sko som tydelig er laget mer med komfort enn stil i tankene. Jeg har flere "kjerringsko", og de er kjøpt nettopp fordi de er gode å gå med. Jeg valgte nettopp støvletter som var mer "kjerringaktige", selv om jeg hadde innmari lyst på noen med mye høyere hæl og som var stive på foten. De var mye finere, men jeg måtte ha noen jeg kunne klare å stå/gå på en stund. Andre ganger har jeg valgt sko pga. utseendet, og jeg gjør nok det i større grad med finsko, som jeg uansett ikke går mye på.

Mye av det som vises i tråden er mer "bestemorsko" for meg. Altså sko man går med når man har passert 80, eller til Frelsesarmé-uniform.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:17   #85
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

For meg er "kjerringsko" sko som tydelig er laget mer med komfort enn stil i tankene. Jeg har flere "kjerringsko", og de er kjøpt nettopp fordi de er gode å gå med. Jeg valgte nettopp støvletter som var mer "kjerringaktige", selv om jeg hadde innmari lyst på noen med mye høyere hæl og som var stive på foten. De var mye finere, men jeg måtte ha noen jeg kunne klare å stå/gå på en stund. Andre ganger har jeg valgt sko pga. utseendet, og jeg gjør nok det i større grad med finsko, som jeg uansett ikke går mye på.

Mye av det som vises i tråden er mer "bestemorsko" for meg. Altså sko man går med når man har passert 80, eller til Frelsesarmé-uniform.

Hm. Jeg beveger meg mot "jeg er kjerring og stolt av det". For hva er dette med at damesko skal betegnes med et negativt ord fordi de er laget for å være komfortable? Hva sier det om kvinnerollen?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:21   #86
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg beveger meg mot "jeg er kjerring og stolt av det". For hva er dette med at damesko skal betegnes med et negativt ord fordi de er laget for å være komfortable? Hva sier det om kvinnerollen?

Den hesten vil jeg og gjerne sitte på. Jeg blir litt matt av slike diskusjoner, kjenner jeg. *harrykjerring*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:22   #87
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Jeg beveger meg mot "jeg er kjerring og stolt av det". For hva er dette med at damesko skal betegnes med et negativt ord fordi de er laget for å være komfortable? Hva sier det om kvinnerollen?

Det er helt greit for meg å være kjerring i fottøyet. Jeg bare faller ikke for fristelsen til å kalle kjerringskoene noe annet, bare fordi jeg er kommet dit at jeg bruker dem selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:24   #88
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er helt greit for meg å være kjerring i fottøyet. Jeg bare faller ikke for fristelsen til å kalle kjerringskoene noe annet, bare fordi jeg er kommet dit at jeg bruker dem selv.

Problemet er kanskje at dere kaller endel sko jeg synes (og alltid har syntes) ser helt ok ut for kjerringsko, mens det jeg har tenkt på som kjerringsko har gått over i bestemorligaen. Jaja. Jeg kjenner mange som liker kjerringsko. Også av utseende.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:25   #89
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Ja, tenk om bestemorsko plutselig frister i skobutikken?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:25   #90
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, tenk om bestemorsko plutselig frister i skobutikken?

Man vet aldri med meg. *eier ikke stil*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:26   #91
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Man vet aldri med meg. *eier ikke stil*

Ikke jeg heller. Jeg vet aldri hva som er in og ikke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:33   #92
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg vet alltid hva som var in i fjor.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:36   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har nettopp kjøpt meg disse:
Jeg synes de er kjempefine, men fjortisen rynket på nesa og kalte de "tantete". Som jeg tror er det samme som kjerring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:47   #94
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg tenker også at kjerringsko er sko som er ment til å se freshe ut, men så går comforten (og det gjør den jo alltid) på bekostning av utseende. Som f.eks. en del av Art, El Naturalista osv. Jeg har også sko som er comfortable fremfor pene, og jeg bruker dem villig vekk hele vinteren. Men jeg prøver ikke å fortelle meg selv at disse er kule, eller at jeg ser spesielt trendy ut i dem. Da får man heller omfavne sin indre kjerring og stå for sin hang til gode, fremfor pene, sko .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:49   #95
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Skall si denne tråden har tatt av - kejpphesterier og alt, jo.

Jeg er forøvrig enig i det Katta sier, og må innrømme at det for meg ikke er forskjell på kjerring- og bestemorsko. Og at det er sørgelige tider vi lever i - kvinner blir fortsatt vurdert ut fra hvordan de ser ut. Det skrives faktisk i avisene om hva damer har hatt på seg når de har vist seg utenfor døren sin.

Men når det er sagt, så elsker jeg sko. Og synes at agenten har utrolig kule støvletter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:52   #96
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg kjenner at noe i meg protesterer heftig mot likhetstegnet mellom komfortabel og kjerring, faktisk. Sko trenger da slett ikke være vonde å gå i for å være fine?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:53   #97
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Skall si denne tråden har tatt av - kejpphesterier og alt, jo.

Jeg er forøvrig enig i det Katta sier, og må innrømme at det for meg ikke er forskjell på kjerring- og bestemorsko. Og at det er sørgelige tider vi lever i - kvinner blir fortsatt vurdert ut fra hvordan de ser ut. Det skrives faktisk i avisene om hva damer har hatt på seg når de har vist seg utenfor døren sin.

Men når det er sagt, så elsker jeg sko. Og synes at agenten har utrolig kule støvletter.

Det blir da menn også. Uten at jeg skal forsvare terningkastgjengen i Se og Hør, synes jeg ikke det er en så rar mekanisme, i grunn. I mangel på annen informasjon om et annet menneske kan klær si oss en hel del. Og det betyr ikke at jeg Tenker Mitt når jeg ser ett menneske i comfysko altså.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:56   #98
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det blir da menn også. Uten at jeg skal forsvare terningkastgjengen i Se og Hør, synes jeg ikke det er en så rar mekanisme, i grunn. I mangel på annen informasjon om et annet menneske kan klær si oss en hel del. Og det betyr ikke at jeg Tenker Mitt når jeg ser ett menneske i comfysko altså.

Det er klart menn også blir det - men ikke så inngående som damene, ei heller så kritisk. VG-mote anmelder jo antrekk hver gang fiffen eller finanseliten eller stortinget eller kongefamilien eller noen har hatt fest. Og de bruker ikke akkurat like mye spalteplass på mennenes antrekk (og frisyrer og assessiorer) og sko.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:00   #99
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kjenner at noe i meg protesterer heftig mot likhetstegnet mellom komfortabel og kjerring, faktisk. Sko trenger da slett ikke være vonde å gå i for å være fine?

Hva som er en pen sko er jo en smakssak da, det viser vel denne tråden tydelig .

Men min personlige erfaring er at pene sko ofte er vonde. Jeg eier selvsagt noen par fine sko som er gode, men de er i mindretall og koster gjerne tre ganger så mye som de andre .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:04   #100
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Hva som er en pen sko er jo en smakssak da, det viser vel denne tråden tydelig .

Men min personlige erfaring er at pene sko ofte er vonde. Jeg eier selvsagt noen par fine sko som er gode, men de er i mindretall og koster gjerne tre ganger så mye som de andre .

Sånn er det hos meg også. De aller peneste skoene mine kan jeg egentlig strengt tatt bare sitte med.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no